معاون توسعه آبزی‌پروری سازمان شیلات ایران، از تولید ۳۲۳ میلیون عدد تخم چشم‌زده ماهی در ۵۰ مرکز تکثیر در کشور خبر داد و گفت: این میزان تولید ۶۱ درصد نیاز کشور را تامین می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسحاقی در ادامه گفت: یکی از انتقادات شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت این بود که چرا امتیاز مطب از ۳۶۰ به ۲۵۰ کاهش یافته چراکه این اقدام منجر به کاهش حضور پزشکان متخصص در مناطق محروم و کم برخوردار و متضرر شدن این مناطق می شود.
در شهری مثل تهران بالاتر از ۶۰ درصد هزینه‌های خانواده صرف اجاره بها می‌شود. خانواده‌ای که ۲۰ میلیون تومان درامد دارد گاهی تا ۱۵ میلیون تومان بابت اجاره واحد هزینه می‌کند، این درحالی است که حقوق و دستمزد زیر بیست درصد افزایش پیدا می‌کند و دولت نیز تورم را ۴۶ درصدی می‌داند و ادعای کنترل تورم را دارد. در برخی دیگر از اقلام پر مصرف از جمله مرغ، گوشت و لبنیات نیز وضعیت به همین ترتیب است و مردم می‌بینند که این اقلام با تورم بالاتر از تورم ۴۶ درصدی که دولت اعلام کرده است فروخته می‌شود. در نتیجه این شائبه پیش می‌آید که تورم اعلام شده از سوی دولت با واقعیت بازار، همخوانی ندارد.
رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان سال جاری پیش‌بینی می‌شود ۶۰ درصد از اراضی کشاورزی کشور سنددار شوند.
بر اساس نتیجه تحقیقات Seat در سال ۲۰۱۸ دمای خودرو به میزان ۲۵ درجه سانتی گراد می‌تواند زمان واکنش خودرو را تا ۲۰ درصد در مقایسه با ۱۰ درجه سانتی گراد دمای کمتر کاهش دهد. حال فرض کنید اگر خودروی خود را برای مدت زمانی طولانی زیر آفتاب پارک کنید این میزان می‌تواند به ۶۰ درجه سانتی گراد نیز افزایش یابد.
رئیس سابق سازمان انرژی اتمی ایران با بیان اینکه غربی‌ها برای تأمین سوخت مورد نیاز ایران، ۲ سال و نیم وقت می‌خواستند، درصورتی که تولید سوخت ۲۰ درصد در کمتر از ۲ سال با همت جوانان غیور سازمان انرژی اتمی محقق شد، گفت: در برجام در ظاهر محدودیتی را پذیرفتیم، اما چیزی از بُعد فنی از دست ندادیم. با قانون مجلس که رهبر انقلاب نیز به آن اشاره داشت، بلافاصله تولید سوخت ۲۰ درصد را آغاز کردیم به طوری که در قانون مجلس گفته بود ۱۲۰ کیلو سوخت ۲۰ درصد در یک سال تولید شود، اما در نزدیک به یک سال، حدود ۴۰۰ کیلو سوخت تولید شد. بیش از ۱۰۰ کیلو سوخت ۶۰ درصد و فلز اورانیوم تولید شد؛ سانتریفیوژهای نسل جدید مثل IR9 به نمایش گذاشته شد که ۵۰ برابر نسل قدیم ظرفیت دارد و در حال گذر از مراحل آزمایشی است.
تبریز- فرماندار سراب گفت: زلزله دو روز پیش به ۱۶۵ واحد مسکونی در ۲۸ روستا از ۱۰ تا ۵۰ درصد خسارت وارد کرده است و ۶۰ واحد نیز در شهر سراب تا ۳۰ درصد آسیب دیده اند.
اسرائیل برای حمله احتمالی به ایران به ۴ تانکر هوایی سوخت‌گیری نیاز دارد.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: همواره ۶۰ درصد حوادث ترافیکی در ۳۰ کیلومتری شهرها است.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات با اشاره به انتقال کسب و کار‌های مردمی به پیام رسان‌های داخلی تاکید کرد: در حال حاضر بیش از ۶۰ درصد از مردم و کسب و کارهایشان به پیام رسان‌های داخلی وارد شده اند و از این پیام رسان‌ها استفاده می‌کنند.
حسن بهشتی‌پور می‌گوید: اهل فن می‌دانند که نیازی به اورانیوم غنی‌شده در سطح ۸۴ درصد در ایران وجود ندارد. انگیزه‌ای برای ایران وجود ندارد که سطح غنی‌سازی اورانیوم را از ۶۰ درصد به ۸۴ درصد افزایش دهد. کاری که از ۶۰ درصد برمی‌آید از ۸۴ درصد هم بر می‌آید، این عدد مزیتی محسوب نمی‌شود.
دامغان- وزیر نیرو با بیان اینکه نیروگاه خورشیدی دامغان که امروز به برکت دهه فجر افتتاح شد، توان تامین برق مصرفی خانوارهای شهرستان را دارد، گفت: ۶۰ درصد برق دامغان از این طریق تامین می‌شود.
مشاور مالی نخست وزیر عراق، ضمن اعلام اینکه بدهی خارجی موثر عراق که باید از سال جاری میلادی بازپرداخت شود نیز فراتر از ۲۰ میلیارد دلار نیست تا مجموع بدهی های داخلی و خارجی نزدیک به ۷۰ میلیارد دلار برآورد شود، تاکید کرد که این مبلغ تنها درصد ۳۰ تا ۳۵ درصد تولید ناخالص داخلی کشورش را تشکیل می دهد و درصد بسیار مطمئنی در مقایسه با نرخ استاندارد بین المللی ۶۰ درصد به شمار می آید.
ارزش سهام عدالت نیز همراستا با رشد شاخص بورس، برای چهارمین روز متوالی با رشد همراه بود و سبد سهامداران سهام عدالت ۱.۹ درصد افزایش یافت. ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت قابل فروش چقدر شد؟
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ۶۰ درصد افراد تحت پوشش بنیاد شهید از بانوان هستند.
امسال وارد سومین سال خشکسالی شدید شده‌ایم. مقدار بارش‌های پاییز ۶۰ درصد کمتر از پاییز سال قبل و بسیار کمتر از پیش‌بینی‌ها بود. حجم ذخایر پنج سدی که تهران را تعذیه می‌کنند، به ۳۰۰ میلیون مترمکعب کاهش یافته که همه این میزان هم قابل استحصال نیست. هم‌اکنون وزارت نیرو برای تامین آب مورد نیاز پایتخت چاه‌هایی که پیش‌تر در اختیار کشاورزان قرار داشت را وارد مدار کرده و از آب اختلاطی پنج سد و چاه‌های موجود، نیاز تهران را تامین می‌کند. بیش از سه میلیون مترمکعب نیاز روزانه تهران است که بیش از یک میلیون مترمکعب آن از چاه‌ها برداشت می‌شود.
امروز نزدیک به ۶۰ درصد بازار سرمایه در وضعیت منفی قرار گرفتند.
امروز نزدیک به ۶۰ درصد بازار سرمایه در وضعیت منفی قرار گرفتند.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در نطنز، گازدهی به زنجیره‌های جدید شروع شده، در فردو نیز با استفاده از ظرفیتی که وجود داشت آنها را به ظرفیت غنی سازی ۶۰ درصد تبدیل کردیم.
رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: افزایش تولید غنی‌سازی ۶۰ درصدی اورانیوم با آغاز تولید در فردو نشانگر اقتدار کشور و عزم ایران برای حفظ دستاوردهای هسته‌ای بوده، اما ما برای ساخت راکتورهای تحقیقاتی نیاز به اورانیوم با غنای بالاتری داریم.
فریدون عباسی با اشاره به آغاز غنی سازی ۶۰ درصد اورانیوم در فردو بیان کرد: ایران تا به امروز خیلی مراعات حال طرف‌های غربی را کرده است. به دلیل اختلاف سلیقه‌هایی که در داخل کشور وجود دارد، برخی معتقد هستند.
یافته‌های نظرسنجی دو روزه رویترز – ایپسوس نشان می‌دهد که ۴۱ درصد آمریکایی‌ها عملکرد شغلی جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا را تایید می‌کنند و این به نسبت روز‌های گذشته که ۳۹ درصد را نشان می‌داد، افزایش یافته است.
فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: ۶۰ درصد تردد‌ها در مرز‌های زمینی، از مهران صورت گرفته، مرز‌های شلمچه و سپس چذابه نیز مرز‌های بعدی پرتردد برای زائران بوده است.
نماینده تهران در مجلس گفت: می‌توانیم میزان غنی سازی ۶۰ درصد را تبدیل به ۹۳ درصد کنیم که به معنی بمب اتم است. اگرچه ما به دنبال این موضوع نیستیم ولی اگر طرف مقابل دیر بجنبد توانایی این موضوع را داریم. اکنون آن‌ها هستند که به ما نیاز دارند.
یکی از مواردی که جامعه امروز ما نیاز دارد برای اینکه ما یک امنیت قضایی ایجاد کنیم و به نوعی حفظ شأن و جایگاه اسناد را رعایت کنیم، توسعه سند رسمی است. متاسفانه بیش از ۷۰ درصد از پرونده‌های قضایی ما مربوط به بحث‌های املاک است و شاید از این ۷۰ درصد نیز بیش از ۶۰ تا ۷۰ درصد مشکل اساسی مربوط به قولنامه‌های عادی است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ