چیکینیو، هافبک پرتغالی بنفیکا می‌گوید این تیم با وجود شکست دو گله مقابل اینترمیلان در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، می‌تواند در سن‌سیرو سه گل به ثمر برساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرهاد مجیدی می گوید آخرین ایرانی است که قهرمان آسیا شده ولی امیدوار است استقلال به این عنوان دست پیدا کند.
آگاه بودن نسبت به دلایل احتمالی و ویژگی‌های درد در دست چپ می‌تواند کمکتان کند بفهمید بدن شما به چیزی در حال واکنش نشان‌دادن است و تصمیم بگیرید لازم است به پزشک مراجعه کنید یا نه.
تعریق کف دست و خیس بودن مداوم دست‌ها می‌تواند چیزی به سادگی دست دادن را به منبع اضطراب تبدیل کند.
دراگان اسکوچیچ شاگردان خود را برای اولین پیروزی در رقابت‌های جام ملت‌های زیر 21 سال اروپا آماده کرده است.
رئیس سابق سازمان انرژی اتمی ایران با بیان اینکه غربی‌ها برای تأمین سوخت مورد نیاز ایران، ۲ سال و نیم وقت می‌خواستند، درصورتی که تولید سوخت ۲۰ درصد در کمتر از ۲ سال با همت جوانان غیور سازمان انرژی اتمی محقق شد، گفت: در برجام در ظاهر محدودیتی را پذیرفتیم، اما چیزی از بُعد فنی از دست ندادیم. با قانون مجلس که رهبر انقلاب نیز به آن اشاره داشت، بلافاصله تولید سوخت ۲۰ درصد را آغاز کردیم به طوری که در قانون مجلس گفته بود ۱۲۰ کیلو سوخت ۲۰ درصد در یک سال تولید شود، اما در نزدیک به یک سال، حدود ۴۰۰ کیلو سوخت تولید شد. بیش از ۱۰۰ کیلو سوخت ۶۰ درصد و فلز اورانیوم تولید شد؛ سانتریفیوژهای نسل جدید مثل IR9 به نمایش گذاشته شد که ۵۰ برابر نسل قدیم ظرفیت دارد و در حال گذر از مراحل آزمایشی است.
حل ریشه‌ای مشکلات خودرو در دست نمایندگان مجلس و دولتمردان است و آن‌ها می‌توانند با رفع موانع تحریمی و بانکی عوامل افزایش هزینه تولید را از بین ببرند. این مسائل نه تنها به نفع صنعت خودرو بلکه به سود تمام صنایع و اقتصاد کشور است. بنابراین به جای مواضع هیجانی بهتر است درباره سهم ۳۵ درصدی تصمیمات خود در قیمت صنعت خودرو اقدامی موثر کنند. حال باید مردان سیاست درباره سهم خود در گران شدن خودرو صحبت کنند و توضیح دهند چقدر خود را در این رابطه مسوول می‌دانند.
کاپیتان مس کرمان با اشاره به اینکه امتیازات زیادی را با فرصت‌سوزی و بدشانسی از دست داده‌اند، از اطمینان خود برای بقای این تیم می‌گوید.
ساندار پیچای درباره اینکه آیا به نظرش گوگل فرصت اول بودن در حوزه چت‌ربات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را از دست داده گفت: «در طول تاریخچه کاری ما بسیاری از زمینه‌ها وجود داشته که ما در آن اولین نفری نبوده‌ایم که چیزی به بازار عرضه کرده‌ایم. ما اولین موتور جستجو را توسعه ندادیم. ما اولین مرورگر یا اولین ایمیل یا اولین محصول نقشه‌برداری را توسعه ندادیم. مواقعی وجود دارد که اولین بودن اهمیت زیادی دارد، اما یک یه وقت‌هایی هم هست که مهم نیست.»
افسانه چترنور، مهاجم گل‌زن تیم ملی در گفت و گو با "ورزش سه" از انگیزه بالای خود برای گلزنی مجدد برابر میانمار می‌گوید.
کارلو آنچلوتی با وجود پیروزی 2-5 برابر لیورپول در بازی رفت معتقد است فردا در بازی برگشت کار رئال دشوارتر است.
سرمربی تیم فوتبال الفیصلی عربستان با بیان اینکه روحیه و ذهنیت بازیکنان ایرانی را می شناسد، گفت: برابر فولاد چیزی برای از دست دادن نداریم.
سرمربی تیم الفیصلی ابراز امیدواری کرد بتوانند مقابل فولاد نتیجه بگیرند.
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که تمرکز کادر فنی و بازیکنان این تیم نباید مسائل و حاشیه‌های بیرون زمین باشد، گفت: با وجود شکست بازهم چیزی برای قهرمانی از دست نرفته است.
سرمربی استقلال در پایان بازی برابر سپاهان صحبتی داشت که شاید دور از تصور بود اما امشب منطقی به نظر می رسد.
این مادر گفت: وقتی پای درددل «فردین» نشستم او آشکارا چیزی را بر زبان جاری نکرد، اما گفت به نامزدش مشکوک شده و همان گونه که در فضای مجازی با او رابطه داشت، با جوان دیگری هم وارد ارتباط نامتعارف شده است. پسرم گفت چون می‌ترسیدم که خانواده عروس مهریه را به اجرا بگذارند به ناچار به منزل آن‌ها رفتم که موضوع را حل کنیم، ولی مادر آن دختر با توهین و فحاشی مرا بیرون کرد و گفت: دختر من اصلاح نمی‌شود، او همین گونه است و...
آیت الله کاظم صدیقی گفت: بهترین فردی که نزدیکترین شخص به وجود امام زمان (عج) باشد، به عنوان، ولی فقیه جامعه، نیابت امام عصر (عج) را برای هدایت جامعه بر عهده می‌گیرد و فردی که نائب امام زمان (عج) می‌شود مورد عنایت خود حضرت خواهد بود و برای من یقین است این فرد را دشمن نمی‌تواند بشکند.
ما در تهران به چیزی حدود ۷ هزار دستگاه اتوبوس جدید نیاز داریم. اگر قیمت هر دستگاه ۵ میلیارد تومان باشد، برای تامین این تعداد اتوبوس به چیزی حدود ۳۵ هزار میلیارد تومان نیاز است، ولی قرار نیست همه این بودجه را شهرداری بپردازد و براساس قانون ۷۵ تا ۸۰درصد آن باید ازسوی دولت پرداخت شود. دولت هم الان پای کار آمده است ولی باز هم روند تامین اتوبوس‌های نو کند است.
سید مصطفی هاشمی طبا: مسائل کشور را نشناسیم تغییر قانون و گفتگو هیچ مشکلی را حل نمی‌کند/ دیدار‌های این روز‌ها برای امتیاز گیری است/ چیزی از کمیته حقیقت‌یاب به دست نمی‌آید
ولید رکراکی، سرمربی تیم ملی مراکش، می‌گوید حضور در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام جهانی، پایان جاه‌طلبی این تیم نخواهد بود.
دنیل جیمز، ستاره تیم ملی ولز، می گوید آن ها نباید در بازی با انگلیس از نام حریف خود بترسند.
بازیکن ولز می‌گوید این تیم در بازی سوم خود در جام جهانی چیزی برای از دست دادن ندارد و حمله خواهد کرد.
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی هیچ‌گاه معطل امکانات و تجهیزات نمانده و هر زمان هر چیزی را اراده کرده به آن دست پیدا کرده است.
کاپیتان تیم والیبال پیکان گفت: ما تیم شهرداری ارومیه را آنالیز کرده بودیم، اما آنها از آن‌چه که فکر می‌کردیم بهتر ظاهر شدند.
سخنگوی طالبان درباره کشته شدن الظواهری گفت: این مساله در کل در دست بررسی و تحقیق است. ما هنوز هیچ جسدی پیدا نکرده‌ایم و مواد انفجاری به کار رفته در این حمله همه چیز را به طور کامل نابود کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ