سرمربی تیم الفیصلی ابراز امیدواری کرد بتوانند مقابل فولاد نتیجه بگیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاکید بر بازدارندگی با ترساندن از ارقام سنگین به‌عنوان دال مرکزی لایحه می‌تواند منجر به سیاسی‌تر شدن بدپوشش‌ها شود. فردی که حاضر باشد برای بدپوششی هزینه اقتصادی و غیراقتصادی بدهد به‌سرعت رادیکال می‌شود و بعد از مدتی شما شاهد یک جمع کم‌تعداد، اما هزینه‌داده و تندرو خواهید بود که چیزی برای از دست دادن ندارند و تا ته خط رفته‌اند.
فرهیختگان نوشت: تاکید بر بازدارندگی با ترساندن از ارقام سنگین به‌عنوان دال مرکزی لایحه می‌تواند منجر به سیاسی‌تر شدن بد‌پوشش‌ها شود. فردی که حاضر باشد برای بدپوششی هزینه اقتصادی و غیراقتصادی بدهد به‌سرعت رادیکال می‌شود و بعد از مدتی شما شاهد یک جمع کم‌تعداد، اما هزینه‌داده و تندرو خواهید بود که چیزی برای از دست دادن ندارند و تا ته خط رفته‌اند.
هر چیزی که باعث تعریق شما شود - سونا یا جکوزی، پیاده‌روی در یک روز گرم و ... - باعث از دست دادن مایعات بدن شما می‌شود. همینطور ورزش کردن نیز موجب گرم شدن ماهیچه‌ها می‌شود و در نتیجه بدن شما عرق می‌کند تا گرما را دفع کند.
تعریق کف دست و خیس بودن مداوم دست‌ها می‌تواند چیزی به سادگی دست دادن را به منبع اضطراب تبدیل کند.
سعیدی: باید تمام توجه مسئولین اقتصادی، بحث مهار تورم و در اختیار قرار دادن کالا‌های اساسی در دست مردم باشد که متاسفانه عملا چنین چیزی دیده نمی‌شود. مشاهده می‌کنیم مواردی مطرح می‌شود که سوال پیش می‌آید آیا این‌ها اولویت اول ماست؟ که از نظر من نیستند. مثلا لایحه عفاف و حجابی و نظایر آن‌که عموما مطرح می‌شود؛ می‌شنویم یک مدیر اجرایی عنوان می‌کند ما ترک فعل‌ها را در موضوع حجاب تحمل نمی‌کنیم، کاش این ترک فعل‌ها در حوزه تورم لجام گسیخته و ترک فعل‌هایی که منجر به پدیده‌های زباله‌گردی و نظایر آن می‌شود هم تحمل نمی‌شد.
در تعریف واژه امید گفته اند «طمع کردن در چیزی که دست یافتن به آن ممکن است».
گاتزتا دلو اسپورت امروز گزارش داد که به دلیل غرامت بالایی که یووه برای اخراج مکس آلگری باید به وی بپردازد، اخراج این مربی چیزی نزدیک به غیرممکن خواهد بود.
رضا کامی، رئیس سابق اتاق ایران و ترکیه در رابطه با دلیل سرمایه‌گذاری ایرانیان در ترکیه گفت: «مزیت اصلی ترکیه برای ایرانیان این است که ارتباطات بین‌المللی را تسهیل می‌کند. زمانی که تاجر می‌خواهد با کشور‌های مختلف رابطه داشته باشد محدودیت‌های ایران اجازه نمی‌دهد. تاجران ایرانی به‌دنبال مزیت ارتباطات بین‌المللی هستند. چیزی که در ایران امکان‌پذیر نیست. برخی هم برای دریافت پاسپورت ترکیه در این کشور سرمایه‌گذاری می‌کنند.
سنگربان تیم فوتبال سپاهان می‌گوید دیگر همه چیز دست آنها نیست و باید در انتظار امتیاز از دست دادن پرسپولیس باشند.
ساندار پیچای درباره اینکه آیا به نظرش گوگل فرصت اول بودن در حوزه چت‌ربات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را از دست داده گفت: «در طول تاریخچه کاری ما بسیاری از زمینه‌ها وجود داشته که ما در آن اولین نفری نبوده‌ایم که چیزی به بازار عرضه کرده‌ایم. ما اولین موتور جستجو را توسعه ندادیم. ما اولین مرورگر یا اولین ایمیل یا اولین محصول نقشه‌برداری را توسعه ندادیم. مواقعی وجود دارد که اولین بودن اهمیت زیادی دارد، اما یک یه وقت‌هایی هم هست که مهم نیست.»
افسانه چترنور، مهاجم گل‌زن تیم ملی در گفت و گو با "ورزش سه" از انگیزه بالای خود برای گلزنی مجدد برابر میانمار می‌گوید.
کارلو آنچلوتی با وجود پیروزی 2-5 برابر لیورپول در بازی رفت معتقد است فردا در بازی برگشت کار رئال دشوارتر است.
کریم بنزما وعده داد که در مورد حرف‌های اخیر دیدیه دشان و دلیل اصلی از دست دادن جام جهانی 2022 شفاف‌سازی کند.
یورگن کلوپ بعد از شکست 1-0 مقابل بورنموث از محمد صلاح که در این بازی یک پنالتی را از دست داد دفاع کرد و گفت توپها گاهی گل نمی‌شود و زندگی چیزی جز این نیست.
سرمربی تیم فوتبال الفیصلی عربستان با بیان اینکه روحیه و ذهنیت بازیکنان ایرانی را می شناسد، گفت: برابر فولاد چیزی برای از دست دادن نداریم.
غذاهای تند شامل فلفل چیلی تازه و خشک بود و فلفل سیاه یا فلفل دلمه‌ای در این تحقیق بررسی نشد.
این مادر گفت: وقتی پای درددل «فردین» نشستم او آشکارا چیزی را بر زبان جاری نکرد، اما گفت به نامزدش مشکوک شده و همان گونه که در فضای مجازی با او رابطه داشت، با جوان دیگری هم وارد ارتباط نامتعارف شده است. پسرم گفت چون می‌ترسیدم که خانواده عروس مهریه را به اجرا بگذارند به ناچار به منزل آن‌ها رفتم که موضوع را حل کنیم، ولی مادر آن دختر با توهین و فحاشی مرا بیرون کرد و گفت: دختر من اصلاح نمی‌شود، او همین گونه است و...
پس از گذشت 12 سال، بالاخره غنا شاهد انتقامی بود که به دست کره جنوبی از سوارز گرفته شد: چه چیزی شیرین تر از اشک‌های شیطان!
دنیل جیمز، ستاره تیم ملی ولز، می گوید آن ها نباید در بازی با انگلیس از نام حریف خود بترسند.
بازیکن ولز می‌گوید این تیم در بازی سوم خود در جام جهانی چیزی برای از دست دادن ندارد و حمله خواهد کرد.
کاپیتان تیم والیبال پیکان گفت: ما تیم شهرداری ارومیه را آنالیز کرده بودیم، اما آنها از آن‌چه که فکر می‌کردیم بهتر ظاهر شدند.
یک ضرب المثل چینی می‌گوید: «زنجبیل کهنه‌تر تندتر است». در دوران ریاست جمهوری شی ترس از اخراج یا پاکسازی به احتمال زیاد مانع از طرح برخی از انتقادات از سیاست‌های فعلی او شد. با این وجود، بازنشستگی ممکن است تعدادی از اعضای سابق حزب را متقاعد سازد که چیزی برای از دست دادن ندارند و بهتر است که از شی انتقاد کنند.
بازی پر تنش چلسی و تاتنهام بارها به درگیری توخل آلمانی و کونته ایتالیایی منجر شد. بعداز درگیری بچگانه دو مربی بر سر شادی گل‌ها، در پایان مسابقه هم توخل هنگام دست دادن ، دست کونته را رها نکرد!! چیزی نمانده بود که دو مربی همدیگر را کنک بزنند. دربی لندن دو بر دو مساوی تمام شد. باوجود پایان مسابقه داور هردو مربی را اخراج کرد.
«عبور مستقیم» ایران خودرو از بحران خودروهای ناقص

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ