ما در تهران به چیزی حدود ۷ هزار دستگاه اتوبوس جدید نیاز داریم. اگر قیمت هر دستگاه ۵ میلیارد تومان باشد، برای تامین این تعداد اتوبوس به چیزی حدود ۳۵ هزار میلیارد تومان نیاز است، ولی قرار نیست همه این بودجه را شهرداری بپردازد و براساس قانون ۷۵ تا ۸۰درصد آن باید ازسوی دولت پرداخت شود. دولت هم الان پای کار آمده است ولی باز هم روند تامین اتوبوس‌های نو کند است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شدت مصدومیت فرلان مندی، مدافع رئال مادرید، مشخص شد و او بین 2 تا 3 هفته قادر به حضور در میدان نخواهد بود.
در هفته‌های اخیر اخباری از عزم کاندیداتوری برخی چهره‌های نزدیک به قالیباف در مجلس دوازدهم شنیده می‌شود. کاندیداتوری نمایندگان قالیبافی در مجلس امری حتمی و معمول است، اما این‌بار اسامی از سمت‌های نزدیک به قالیباف در بدنه ساختاری مجلس شنیده می‌شود.
بنا به شرحی که رفت اساسا فرمان تجارت خارجی عراق دست آمریکاست و اگر در فشارهایش بر بغداد را برای محدود کردن تجارت با ایران بالا ببرد که تحریم‌های بانکی اخیر پس از اتصال عراق به نظام مالی "سوئیفت" نشانی از آن است، عراق عملا توان مخالفت ندارد.
یک هکر نرم‌افزار «تسلا»، از کشف ویژگی رانندگی «حالت ایلان» خبر داده است که به نظر می‌رسد به خودرو‌های خودران این شرکت امکان می‌دهد تا بدون اینکه دست راننده روی فرمان باشد حرکت کنند.
یک روز قبل از انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی به دست گروهک تروریستی منافقین در چهارراه سرچشمه تهران و شش روز بعد از شهادت دکتر مصطفی چمران به دست بعثی‌های عراقی در جبهه‌های جنوب، ترور آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای به دست گروهک تروریستی رهروان فرقان عملیاتی شد. بمب دستیِ جاساز شده در رادیوی ترانزیستوری روی میز منفجر شد و نماینده امام خمینی در شورای عالی دفاع غرق خون روی زمین افتاد.
یک راننده بیل مکانیکی برای عبور از کانال آب از روش جالبی استفاده می‌کند.
اختلاف دولت و ملت درباره حجاب را نمی‌توان با فرمان حکومتی حل کرد. فرمان ممکن است الزام‌آور باشد، اما اقناع نمی‌کند. برگزاری همه‌پرسی می‌تواند راه‌حل فیصله‌بخش باشد. قانون اساسی در اصل ۵۹ راه حل این دست از مساله‌ها را همه‌پرسی دانسته است. حل یک‌جانبه و آمرانه این اختلاف به منزله حل نکردن آن و باقی ماندن استخوان در لایه زخم است. به گمانم، در مساله حجاب، حکومت در تله دشمنان دانا افتاده است. سرنگونی‌طلب‌ها چنین القا می‌کنند که حجاب دیوار برلین حکومت است. جناحی در حکومت هم دقیقا همین موضع را تکرار می‌کند، یعنی موجودیت خود را به یک مساله ساده گره می‌زند.
نورپردازی جالب کابین در کنار فرمان D کات و سبک خاص دریچه تهویه هوا از دیگر عوامل جذابیت آفرین در فضای داخلی هستند.
در مرسدس سدان و کوپه کلاس E فرمان جدید خازنی می تواند تشخیص دهد که راننده فرمان را در دست دارد یا خیر، و با ویژگی قدیمی حالت فرمان فعال (Active Steering Wheel Movement) جایگزین شده است.
دست فرمان خوب یک مرد با تراکتور با دوگاری را مشاهده می‌کنید که چگونه با دنده عقب از محل پارک خارج می‌شود.
اعتماد نوشت: به‌رغم ادعای این دولت، هیچ نشانه‌ای که تغییری در وضعیت حاصل شود، دیده نمی‌شود.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد گفت: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام ۱۵ خوابگاه دانشجویی دخترانه را به بهره‌برداری رسانده یا در دست ساخت دارد.
رئیس قوه قضاییه بیان داشت: اخیراً نیز مقام معظم رهبری بسیاری از کسانی را که در وادی غفلت، دست به اقداماتی زدند، مشمول عفو قرار دادند و اجازه دادند تا ما در دستگاه قضایی بر مبنای معیار‌های پیش‌بینی شده، بررسی‌ها و تطبیق مصادیق را در قبال محکومان و زندانیان برای مورد عفو قرار گرفتن انجام دهیم تا بر همین مبنا، زندانیان واجدشرایط، آزاد شده و پرونده‌های تشکیل شده برای افراد در هر مرحله‌ای که قرار دارد، بسته شود.
عبدی نوشت: تاکید بر تبلیغ و روایت توخالی و امید دادن به اینکه آینده درخشان است، مطلقا مورد توجه کسی قرار نمی‌گیرد. اگر واقعا آینده درخشان است باید گفت که چرا و براساس چه منطقی چنین می‌بینند؟ دلایل آن را بگویید تا دیگران هم قانع شوند؛ و الا این ادعای بلادلیل و غیرموجه است و برای دل خوش کردن خود و مردم است.
مهدی مهدی پور در پایان دیدار با مس رفسنجان که با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت، ضمن انتقاد از همبازیانش به صراحت گفت: استقلال با این دست فرمان به جایی نمی رسد.
محمدرضا اخباری پس از تمرین امروز تراکتور دست به اقدام جالبی زد و در نمایشگاه صنعت خودروهای سنگین حاضر شد.
اگر چه استقلال با بازی انتقادی در برابر مس رفسنجان به صدر جدول رده بندی لیگ برتر رفت اما به قول مهدی مهدی پور استقلال با این دست فرمان به جایی نمی رسد.
این اقدام طالبان تازه‌ترین فرمان این گروه شبه‌نظامی برای محدود کردن بیشتر زنان افغانستان است که از زمان روی کار آمدن طالبان در افغانستان از تابستان سال گذشته تاکنون بسیاری از زنان و دختران نه تنها از حق تحصیل و کار محروم شده‌اند، بلکه بخش عمده‌ای از فرصت‌های دیگر حضور خود در اجتماع را نیز از دست داده‌اند.
تا آمدن سرمربی اسپانیایی تراکتور به ایران محمد نصرتی مسائل فنی سرخ‌پوشان را جلو می‌برد.
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام ۱۰۰۰ مدرسه را با اولویت جایگزینی مدارس کانکسی در دست ساخت دارد.
حضور یک تیم جوان ایرانی در مسابقات رالی فصل 2022 ترکیه بی‌تردید یک اتفاق هیجان‌انگیز و بی‌سابقه است.
بررسی‌ها نشان می‌‌دهد در حال حاضر دولت محلی در تورنتو معادل 47/ 0درصد ارزش روز املاک را به‌عنوان شارژ شهری یا همان مالیات سالانه ملکی از مالکان واحدهای مسکونی دریافت می‌‌کند. نه تنها این نرخ در تورنتو نسبت به سال2021 میلادی 02/ 0واحد درصد افزایش یافته، بلکه در سایر شهرهای کانادا بین 5/ 0 تا 5/ 2درصد ارزش روز املاک، مالیات سالانه دریافت می‌‌شود.
ماجرای دستگیری اعضای این باند ساعت ۲ بامداد چهاردهم مرداد زمانی آغاز شد که نیرو‌های گشت نامحسوس کلانتری سناباد مشهد در خیابان دستغیب به یک دستگاه پراید مشکی رنگ مشکوک شدند که با چسباندن پنبه به برخی شماره‌های پلاک انتظامی، اعداد آن به شیوه‌ای بسیار ماهرانه تغییر یافته بود. وقتی نیرو‌های گشت به سه سرنشین پراید دستور «ایست» دادند، ناگهان ورق برگشت و راننده پراید در تاریکی شب پدال گاز را فشرد تا از چنگ پلیس بگریزد، اما پس از طی مسافتی، کنترل فرمان را از دست داد و خودرو با بلوکه‌های وسط بولوار در تقاطع خیابان فلسطین برخورد کرد.
پلیس بریتانیا در حال آزمایش یک نوع خودروی ون کنار جاده‌ای هوشمند است که می‌تواند تشخیص دهد آیا رانندگان در حالی که پشت فرمان هستند، گوشی در دست دارند یا خیر.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ