بازیکن ولز می‌گوید این تیم در بازی سوم خود در جام جهانی چیزی برای از دست دادن ندارد و حمله خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لورن جیمز، مهاجم تیم ملی انگلیس، به دلیل خطای غیرعمد روی بازیکن نیجریه دو جلسه محروم شد.
دروازه بان سابق تیم ملی ایران شاغل در آلمان همزمان به عنوان مربی دروازه بان ها در آلمان کارش را شروع کرد.
فوق ستاره تیم بسکتبال لیکرز گفت: شما می‌توانید عاشق من و یا از من متنفر باشید اما حسی که همیشه به من خواهید داشت، احترام و قدردانی نسبت به من است به دلیل خدماتی است که بسکتبال داشته‌ام.
باشگاه امپولی دنیل مالدینی، هافبک میلان، را به صورت قرضی برای یک فصل به خدمت گرفت.
دنیل فارکه، سرمربی اخراجی مونشن گلادباخ، با مسئولان لیدزیونایتد به توافق رسید.
رهبر جمهوری خواهان در کمیته روابط خارجی سنای آمریکا گفت که از فروش تسلیحات به مجارستان به دلیل مخالفتش با عضویت سوئد در ناتو جلوگیری خواهد کرد.
روزنامه‌نگار مشهور فرانسوی معتقد است نامه کیلیان امباپه نوعی اعلان جنگ از سوی او به باشگاه پی اس جی بود.
دنیل مدودف روس با کسب اولین عنوان قهرمانی خود در رقابت‌های تنیس روی خاک رس در رده‌بندی جدید برترین تنیسورهای جهان جای نواک جوکوویچ صرب را در رده دوم رده‌بندی خواهد گرفت.
مدافع سابق لیورپول از کوین دی‌بروینه به عنوان یکی از بهترین هافبک های دنیا یاد کرد ولی گفت که این ستاره بلژیکی هنوز به سطح استیون جرارد نرسیده است.
جیمی بینو گیتنز، پدیده 18 ساله دورتموند، به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف ادامه فصل را از دست داد.
اسطوره لیورپول محو درخشش وینیسیوس در بازی دیشب برابر سیتی شده بود و گفت او می تواند به زودی بهترین بازیکن دنیا شود.
سارا موران از دانشگاه آریزونا و نویسنده اصلی این مطالعه می‌گوید: ما یک سیگنال را می‌بینیم و تقریباً به طور قطع به دلیل وجود آب است. اما هنوز نمی‌توانیم بگوییم که آیا آن آب بخشی از جو سیاره است یا نه. به این معنی که آیا این سیاره دارای جو است یا اینکه ما یک علامت مبنی بر وجود آب را از ستاره می‌بینیم.
اولین امپراتور کشور، جیمو، یک شخصیت افسانه‌ای است که گمان می‌رود از نوادگان الهه خورشید آماتراسو باشد. خانواده سلطنتی ژاپن به دنبال انتقال ژن‌های اجداد خود و حفظ پیوند الهی بوده‌اند. سرنوشت پرنسس توشی به محض تولد مهر و موم شد. او هرگز نمی‌توانست به تاج و تخت بنشیند و فقدان نجیب زادگان واجد شرایط برای ازدواج به این معنی بود که انتخاب ازدواج او عواقب تغییر دهنده بزرگی در زندگی او خواهد داشت. اگر پرنسس توشی تصمیم بگیرد که ازدواج نکند، باید یک دوشیزه مقدس شود.
دنیل مدودف روس عنوان قهرمانی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی مسترز میامی در آمریکا را از آن خود کرد.
«جرمی کلارکسون»، «ریچارد هموند»، «جیمز می» در برنامه «تور بزرگ / The Grand Tour»، دور دنیا را می‌گردند و هر هفته خودروهای جدیدی را بررسی می‌کنند یا دست به ماجراجویی‌های غیرمنتظره و کمدی می‌زنند. پیش از این گزیده فصل‌های اول، دوم، سوم و چهارم این برنامه را در تابناک تماشا کرده‌اید و اکنون نوبت فصل پنجم است. در اولین قسمت از فصل پنجم، آنها سفری جذاب را در نروژ، سوئد و فنلاند انجام پی می‌گیرند و در یک ماجراجویی تماشایی با خودروهای رالی از این سرزمین‌های برفی عبور می‌کنند. آنها میتسوبیشی لنسر اوولوشن | Mitsubishi Lancer Evolution، آئودی آراس 4 | Audi RS4 و سوبارو ایمپرزا | Subaru Impreza را به جدالی سخت می‌برند.
دادستان‌های نیویورک قصد دارند ترامپ را به دلیل پرداخت پول به یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی برای سکوت، متهم کنند به همین دلیل رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفته که روز سه‌شنبه بازداشت می‌شود. همین موضوع دست‌مایه کنایه‌های آتشین جیمی فالن دموکرات علیه دونالد ترامپ شده است.
جیم برکلند، زمین‌شناسی از کالیفرنیا بود که زلزله معروف ۱۷ اکتبر سال ۱۹۸۹ که در خلیج سانفرانسیسکو رخ داد را پیش‌بینی کرد.
تینسور روسی از دلایل علاقه خود به مسابقات 500 امتیازی روتردام پس از قهرمانی در این تورنمنت گفت.
ریس جیمز ستاره انگلیسی معتقد است که چلسی با خرید‌های جدیدی که در ژانویه انجام داده، بار دیگر می‌تواند به بهترین تیم دنیا در آینده تبدیل شود.
ریس جیمز، ستاره چلسی، معتقد است که این تیم توانایی تبدیل شدن به بهترین تیم دنیا را با بازیکنان جدیدش دارد
جیمز وارد پراوس ، به دلیل مهارت و دقت خود در زدن ضربات آزاد مشهور است.
بیگ رامی و دنیس جیمز، مربی او هنوز هم در شوک اتفاقاتی که در مسترالمپیا برای این غول مصری رخ داد، هستند.
دنیل جیمز، ستاره تیم ملی ولز، می گوید آن ها نباید در بازی با انگلیس از نام حریف خود بترسند.
ساخته کن لوچ همچون دیگر آثار این فیلمساز انگلیسی نگاهی نقادانه بر حاکمیت سرمایه سالاری بر نظام اقتصادی انگلیس دارد و تصویر تکان دهنده‌ای از تبعات این ایده را از زاویه‌ای دیگر به تصور می‌کشد؛ فیلمی که می‌توان در تداوم برخی دیگر از آثارش طبقه بندی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ