سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که تمرکز کادر فنی و بازیکنان این تیم نباید مسائل و حاشیه‌های بیرون زمین باشد، گفت: با وجود شکست بازهم چیزی برای قهرمانی از دست نرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کنفدراسیون فوتبال آسیا سیدبندی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
باشگاه تراکتور در آستانه بازی با پرسپولیس دست به اقدام عجیبی زد.
حسین فرکی معتقد است حاشیه‌های لیگ بیست‌ودوم خوشایند نبود، اما فوتبال در ایران سخت و متفاوت است و در این شرایط هر داوری دچار اشتباه می‌شود.
بازیکنان پرسپولیس در طول فصل کوچکترین حاشیه‌ای برای تیمشان ایجاد نکردند.
درخواست دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای برگزاری دربی صد و یکم که فینال جام‌حذفی هم به شمار می‌رود از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال رد و برای حاشیه‌سازی‌ها دستور پیگیری صادر شد.
مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه پس از دیدار برابر هوادار و راهیابی سرخپوشان به فینال جام حذفی با سوالی درباره عکس جنجالی روز‌های اخیر مواجه شد.
وحید امیری در مورد ادعای مورایس و نورافکن مبنی بر حمایت پشت پرده از پرسپولیس سکوت کرد.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: احتمال می دهم پرسپولیس و سپاهان امتیاز از دست بدهند برای همین استقلال باید دو هفته پایانی را با تمرکز پشت سر بگذارد.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: احتمال می دهم پرسپولیس و سپاهان امتیاز از دست بدهند برای همین استقلال باید دو هفته پایانی را با تمرکز پشت سر بگذارد.
پیشکسوت و مربی سابق پرسپولیس معتقد است این تیم باید بدون توجه به هجمه‌ها و حواشی، تنها روی پیروزی در دو دیدار آینده خود تمرکز کند.
زمانی که تیمی نتیجه‌ نمی‌گیرد به حاشیه‌ها می پردازد اما پرسپولیس بازی خود را انجام داده و خدا کمک می کند. شادی و خنده در لب هواداران مهم است و بقیه آن حاشیه است.
دروازه‌بان موفق پرسپولیس لزومی به درگیرشدن در حاشیه‌ها ندارد
وزیر ورزش و جوانان گفت: یکی از مشکلات پیش روی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شایعه‌سازی‌هایی است که صورت می‌گیرد و وظیفه مدیران باشگاه‌ها این است که درخصوص این شایعه‌سازی‌ها و حاشیه‌ها شفاف‌سازی کنند.
هافبک تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان می‌گوید بازیکنان این تیم در هفته‌های باقی مانده تمام تلاش‌شان را برای حفظ تیم به کار خواهند گرفت.
پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: لیگ برتر امسال فراز و نشیب‌های بسیار زیادی را داشته و در این میان پرسپولیس هم دچار یک سری حاشیه‌ها شد.
شاگردان یحیی گل‌محمدی باز هم یک گل حاشیه‌ساز از هوادار دریافت کرد که توسط جواد محمدی به ثمر رسید.
انتخاب تاریخ سوم اسفندماه برای برگزاری مهم‌ترین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی حاشیه‌ساز شده است.
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به نتایج این تیم و حاشیه‌های اخیرش اظهار داشت: در یک فصل فوتبالی کاملاً طبیعی است روند تیم مدعی قهرمانی دچار نوسان شود.
رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی مازندران که برای تماشای بازی به ورزشگاه آزادی آمده بود، قصد داشت در جایگاه CIP مستقر شود اما به او اجازه این کار را ندادند و این موضوع باعث عصبانیت حدادیان شد. در ادامه مالک باشگاه نساجی به سمت جایگاه VIP رفت و در آنجا مستقر شد.
یکی از اخبار حاشیه‌ای جدید حول و حوش باشگاه پرسپولیس، پیشنهاد سنگین یک باشگاه قطری به مرتضی پورعلی گنجی بوده است.
مدیرعامل پرسپولیس نسبت به دو خبر حاشیه‌ای در خصوص مهاجم اهل مالی این باشگاه توضیح داد.
مدیرعامل پرسپولیس نسبت به دو خبر حاشیه‌ای در خصوص مهاجم اهل مالی این باشگاه توضیح داد.
شیخ دیاباته مهاجم پیشین استقلال که قرار است به پرسپولیس بپیوندد به شدت هواداران را ناراحت کرده و طرفداران استقلال علیه او شعار دادند.
در کنار حواشی‌های دیدار روز گذشته دو تیم پرسپولیس و فولاد در آزادی، یک قاب جالب هم ثبت شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ