ساندار پیچای درباره اینکه آیا به نظرش گوگل فرصت اول بودن در حوزه چت‌ربات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را از دست داده گفت: «در طول تاریخچه کاری ما بسیاری از زمینه‌ها وجود داشته که ما در آن اولین نفری نبوده‌ایم که چیزی به بازار عرضه کرده‌ایم. ما اولین موتور جستجو را توسعه ندادیم. ما اولین مرورگر یا اولین ایمیل یا اولین محصول نقشه‌برداری را توسعه ندادیم. مواقعی وجود دارد که اولین بودن اهمیت زیادی دارد، اما یک یه وقت‌هایی هم هست که مهم نیست.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سباستین کهل، مدیر ورزشی دورتموند از سفر جنجالی تیم ملی آلمان به ایالات متحده آمریکا برای انجام دو بازی دوستانه در اکتبر آینده انتقاد کرد.
صحبت‌های براتی، سرپرست هیات فوتبال استان تهران در مورد بلاتکلیفی بعضی اسناد و مدارک و اموال هیات فوتبال
محمد جواد اینانلو شاهوردی به سمت مدیر موزه ملی فرش ایران منصوب شد.
دکو که ساعتی پیش به عنوان مدیر ورزشی جدید بارسلونا معرفی شد در اولین مصاحبه‌اش گفت بارسا تیمی بی‌نظیر و بازیکنانی درجه‌یک دارد.
بعد از منصوب شدن دکو به عنوان مدیر ورزشی جدید بارسا گفته می‌شود ماتئو آلمانی، مدیر ورزشی پیشین این باشگاه مورد توجه تاتنهام قرار دارد.
مدیر ناموفق استقلال، مدیرعامل پیکان شد
سنگربان سابق تیم‌های سپاهان، پیکان و ذوب آهن می‌گوید حضو در فوتبال اسپانیا او را در مسیر حرفه‌ای عقب انداخته است.
دو هوادار آینتراخت فرانکفورت مورد حمله هواداران تیم لایپزیشی قرار گرفتند و راهی بیمارستان شدند.
مسئول جدید لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور امروز معرفی شد.
مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه باید پژوهش‌ها مبتنی بر گشایش گره‌های جامعه باشد، گفت: باید به تبلیغ در جهان توجه داشته باشیم.
مهدی چاروسایی به عنوان مدیر رسانه ای جدید تیم ملی بسکتبال بزرگسالان ایران انتخاب شد.
انتشار کلیپی در فضای مجازی از حمله یک مرد و زن به بانوی آمر به معروف در شیراز موجی از گلایه و نارضایتی مردم را برانگیخت.
براساس آمار اعلامی نیروهای کلیدی و متخصص 67 درصد شرکت های دانش بنیان، وارد فرآیند مهاجرت شده‌اند.
با حکم سرپرست فدراسیون شطرنج، علیرضا شفیعی به عنوان مدیر تیم‌های ملی منصوب شد.
با حکم سرپرست فدراسیون شطرنج، علیرضا شفیعی به عنوان مدیر تیم‌های ملی منصوب شد.
چه کسی هم چنان منتشر خواهد کرد؟ بازاریابان محتوا از سوی شرکت ها پول دریافت می کنند تا اطلاعات مربوط به محصولات خود را منتشر کنند تا بر رفتار مصرف کننده تاثیر بگذارند. طبق ارزیابی سایت کاریابی Zippia به ازای هر روزنامه نگار در ایالات متحده در حال حاضر پنج مدیر بازاریابی محتوا وجود دارد.
چه کسی هم چنان منتشر خواهد کرد؟ بازاریابان محتوا از سوی شرکت ها پول دریافت می کنند تا اطلاعات مربوط به محصولات خود را منتشر کنند تا بر رفتار مصرف کننده تاثیر بگذارند. طبق ارزیابی سایت کاریابی Zippia به ازای هر روزنامه نگار در ایالات متحده در حال حاضر پنج مدیر بازاریابی محتوا وجود دارد.
شایعه‌ای جدید می‌گوید سامسونگ مشغول همکاری با گوگل است تا اپ‌های این شرکت هم برای گوشی آینده‌اش بهینه شوند. این اپ‌ها شامل مواردی مانند مپس، یوتوب و Messages می‌شود؛ بنابراین خریداران گلکسی زد فلیپ ۵ می‌توانند بدون بازکردن دستگاه، پیام ارسال کنند، ویدیو ببینند و مسیر خود را دنبال کنند.
«محمد جودت» (Mo Gawdat)، مدیر ارشد سابق بازرگانی در بخش مخفی «R&D X» گوگل باور دارد که هوش مصنوعی این قدرت را دارد که انسان را دوست داشته باشد یا آن را مانند مگس له کند.
ایلان ماسک در مصاحبه‌ای با شبکه فاکس‌نیوز، هدف از توسعه TruthGPT را ساخت یک هوش مصنوعی حقیقت‌جو دانست که تلاش می‌کند ماهیت جهان را درک کند. مدیرعامل توییتر امیدوار است که این هوش مصنوعی بیش از اینکه آسیب‌زننده باشد، کار‌های خوب انجام دهد: «فکر می‌کنم این بهترین مسیر برای رسیدن به ایمنی است، از این نظر که هوش مصنوعی که به‌دنبال درک جهان باشد، بعید است انسان‌ها را نابود کند؛ چرا که ما بخش جالبی از جهان هستیم.»
عدد بزرگی که گرچه به بزرگی یک سنتلیون آمریکا نیست، اما شاید بیشتر شناخته شده باشد، گوگول است. گوگول، عددی است به شکل یک به همراه ۱۰۰ صفر (ده به توان صد:۱۰^۱۰۰)؛ این عدد همچنین الهام‌بخش نام موتور جستجوی معروف گوگل نیز هست. نام برگرفته از این عدد (نام وب سایت گوگل)، به این علت برای بنیانگذاران گوگل در مسیر انتخاب نام سایتشان جذاب بود که به حجم وسیعی از اطلاعات موجود در اینترنت اشاره دارد.
اریک اشمیت در گفتگو با برنامه This Week شبکه ABC اعلام کرده که استفاده از هوش مصنوعی مزایای زیادی دارد، بااین‌حال دنیای فناوری باید مطمئن شود که این سیستم‌ها آسیب‌رسان نیستند و فقط به کمک مردم می‌آیند.
گوگل نمی‌تواند با فکر کردن مانند یک مدیر فعلی به رشد خود ادامه دهد و یا حتی زنده بماند. گوگل باید خود را دوباره اختراع کند. گوگل هر چه زودتر متوجه این موضوع شود احتمال زنده ماندن و بقای خود را افزایش خواهد داد.
کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده با شرکت آلفابت مالک گوگل و آی هارت مدیا بر سر اتهامات مربوط به تبلیغات فریبنده برای محبوب سازی گوشی هوشمند پیکسل ۴ گوگل به توافق رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ