رئیس جامعه بوم گردی با بیان اینکه به ۳۴۰۰ اقامتگاه بوم گردی به دلیل بالا بردن آمار مجوز داده شد گفت: همین اتفاق آسیب زیادی به فلسفه مهمان نوازی بوم گردی‌ها زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متن بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل صبح امروز در محل برگزاری همایش در اردبیل منتشر شد.
فرمانده کل انتظامی کشور در سفر به خراسان شمالی از تمدید گذرنامه‌های منقضی شده برای سفر اربعین حسینی و صدور ۳۰۰ هزار گذرنامه خبر داد.
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کشور گفت: برآورد اولیه از آسیب دیدن حدود ۳۰۰ هکتار از جنگل‌های زاگرس در آتش‌سوزی حکایت دارد، اما برای بررسی دقیق‌تر مساحت تحت تاثیر از حریق باید تا خاموش شدن کامل آتش صبر کنیم.
سمنان- مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: سه هزار و ۵۰۰ سالمند تحت پوشش این اداره کل وجود دارد که یک هزار و ۲۰۰ نفر از آنها ماهانه مستمری دریافت می کنند.
در پی این رویداد پیش‌بینی‌نشده، باستان‌شناسان با عجله دست به کار شدند تا قبل از اینکه شهر دوباره به زیر آب برود دستکم بخش‌هایی مهم از آن را در سریع‌ترین زمان ممکن حفاری و مستندسازی کنند چرا که مشخص نبود چه زمانی آب در مخزن دوباره بالا می‌آید.
سمنان- رئیس سازمان صمت استان سمنان از پرداخت سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به ۲۵۵ واحد صنعتی و معدنی استان طی یک سال اخیر خبر داد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۳۰۰ سارق در دهمین مرحله از طرح اقتدار امنیت اجتماعی در این کلانشهر شناسایی و دستگیر شدند.
سمنان- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان گفت: در سال گذشته و به همت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی و اطلاعاتی، سه هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.
سمنان- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان گفت: در سال گذشته و به همت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی و اطلاعاتی، سه هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.
۳۰۰ هزار بوم سنگی در محدوده‌ای به نام تیمره یک گالری سنگی تاریخی را پیش روی گردشگران می‌گذارد اما برخی این نقوش را نقشه گنج می دانند و در کنارش حفاری غیرمجاز می‌کنند تا به«هیچ» می‌رسند.
اصفهان- رئیس کل دادگستری استان اصفهان از شروع بکار ۳۰۰ نیروی اداری جدید در دادگستری این استان خبر داد.
اصفهان- رئیس کل دادگستری استان اصفهان از شروع بکار ۳۰۰ نفر نیروی اداری جدید در دادگستری این استان خبر داد.
یک تیم تحقیقاتی بین‌المللی به رهبری دانشمندان دانشگاه توبینگن و مرکز تکامل انسان و محیط دیرینه‌ی سنکنبرگ، نخستین ردپای شناخته‌شده‌ی انسان از آلمان را کشف کرده‌اند.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای طرح برخورد با خودروهای حادثه ساز به صورت شبانه روزی توسط گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس و انتقال آنها به پارکینگ خبر داد.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: ۳۴۰ مزدور و نظامی اوکراینی در محور دونتسک کشته شده و ۲۲ پهپاد تهاجمی کی‌یف هم منهدم شدند.
مصریان مومیایی کردن را حدود ۳۴۰۰ سال قبل از میلاد آغاز کردند. حدود ۲۶۰۰ سال قبل از میلاد هم فهمیدند که برداشتن اندام‌های داخلی به پایین آوردن سرعت تجزیهٔ بدن کمک می‌کند.
اصفهان- رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: این استان در نوروز ۱۴۰۲ میزبان بیش از ۳۴۰ هزار نفر در ستادهای اسکان بود و رتبه دوم اسکان فرهنگیان کشور را کسب کرد.
رئیس هیئت‌مدیره جامعه اقامتگاه‌های بوم‌گردی ایران گفت: ۳۴۰۰ واحد بوم‌گردی دارای مجوز، در نوروز ۱۴۰۲، آماده میزبانی و استقبال از گردشگران و مسافران نوروزی هستند.
باشگاه پرسپولیس اجازه حضور هشت هزار نفر از هوادارانش برای بازی با سپاهان را کسب کرده است.
همایش رؤسای مراکز اورژانس پیش بیمارستانی، به منظور هماهنگی در اجرای برنامه های طرح سلامت نوروزی، در محل ساختمان ستادی وزارت بهداشت برگزار شد.
اصفهان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های استان دارای خرابی شدید بوده که طی یکسال اخیر ۳۰۰ کیلومتر آن لکه‌گیری و روکش آسفالت شده است.
مشاور وزیر ارتباطات از اتصال بیش از ۳۴۰۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات در گیلان تا پایان سال جاری خبر داد.
این پروژه برای کمک به بازدیدکنندگانی که نمی‌توانند به برنامه گردشگری فضایی جف بزوس یا ایلان ماسک دسترسی داشته باشند، فرصت خوبی را برای تجربه متفاوت از گردشگری فضایی ارائه می‌دهد. علاوه بر این، بازدیدکنندگان می‌توانند برای رزرو یکی از ۳۰۰ اقامتگاه لوکس و خصوصی این سازه که " ویلا‌های آسمانی" نام دارند و در بخش بالایی دایره مانند ساختمان اصلی قرار خواهند گرفت، برنامه‌ریزی کنند.
«دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا که به‌تازگی با یورش پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) به اقامتگاهش در فلوریدا جنجال‌ساز شده، در مجموع دست کم ۳۰۰ فقره سند طبقه‌بندی‌شده را نزد خود نگه می‌داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ