یک تیم تحقیقاتی بین‌المللی به رهبری دانشمندان دانشگاه توبینگن و مرکز تکامل انسان و محیط دیرینه‌ی سنکنبرگ، نخستین ردپای شناخته‌شده‌ی انسان از آلمان را کشف کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهردار منطقه ۸ گفت: در یک ماهه ابتدایی سال، ۲۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع از محلات و معابر منطقه با بیش از ۳ هزار تن آسفالت، بهسازی و نوسازی شده است.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: در سال گذشته بیش از ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تن کالای ترانزیتی توسط ناوگان ایرانی و خارجی حمل‌ونقل بین المللی جاده‌ای از قلمرو  ایران عبور کرده است.
سکه امامی امروز سه شنبه در چهارمین روز کاری سال ۱۴۰۲ (تا لحظه تنظیم گزارش) به ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.
بر اساس اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی: مصرف بنزین در ۲۴ ساعته گذشته به رقم ۹۹ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر رسیده است که نسبت به سال گذشته افزایش ۱۱.۳ درصدی را نشان می دهد.
چنانچه سرپرستان خانوار از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند رقم کامل یارانه برای ایشان قابل برداشت است و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر گردیده و باقی مانده مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.
در حالی که در روز‌های گذشته در گزارشی بیان شد که شنیده‌ها حاکی از پیشنهاد ارائه کالابرگ همراه با یارانه نقدی (۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی) در دستور نمایندگان مجلس است، امروز این موضوع تایید و منبع مالی آن نیز مشخص شد.
رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: سال آینده حق اولاد و عائله مندی به ترتیب ۶۰۰ هزار و ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود.
معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: سال ۹۹ درآمد شرکت‌های دانش‌بنیان به ۲۰۰ هزار میلیارد تومان و سال ۱۴۰۰ به ۳۰۰ هزار میلیارد تومان رسید.
پوست خرس باید مدت کوتاهی پس از مرگ حیوان برداشته شود در غیر این صورت مو‌ها از بین می‌روند و پوست غیرقابل استفاده می‌شود. از آنجایی که حیوان پوست کنده شده است، پژوهشگران نتیجه گرفته‌اند که قاعدتا نمی‌توانسته مدت زیادی از مرگ آن جانوران گذشته باشد.
سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: سال جاری ۳۰۰ هزار میلیارد کسری بودجه وجود داشت که از طریق صندوق توسعه و اصلاحیه‌هایی که مجلس انجام داد این مبلغ پوشش داده شد، اما در لایحه سال آینده ما نزدیک به ۴۰۰ هزار میلیارد برآوردی داریم، اگر مجوز‌هایی که سال جاری داده شد، در سال آینده داده نشود، این ۴۰۰ هزار میلیارد کسری بودجه از کجا تامین خواهد شد.
بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ نشان می‌دهد دولت سیزدهم در بخش یارانه نقدی، سقف ۳۱۵ هزار میلیارد تومانی را در نظر گرفته است؛ رقمی که تغییر چندانی نسبت به بودجه امسال ندارد و به نظر می‌رسد، سیاست دولت، عدم تغییر مبلغ یارانه نقدی باشد. هرچند در هفته‌های پایانی سال جاری نیز همچنان موضوع کالابرگ به سرانجام نرسیده است.
براساس لایحه بودجه ۱۴۰۲، واحدهای مسکن مهر برای سال های ۱۳۹۸ الی ۱۴۰۲ مشمول دریافت مالیات می شود.
براساس لایحه بودجه ۱۴۰۲، واحدهای مسکن مهر برای سال های ۱۳۹۸ الی ۱۴۰۲ مشمول دریافت مالیات می شود.
مسلما انسان‌های پیش از تاریخ، راه‌های مختلفی برای گرم شدن و زنده ماندن پیدا کرده بودند. اما یکی از مهم‌ترین راه‌ها که یافته‌های تازه آن را نشان می‌دهد، استفاده از پوست خرس‌هایی بوده که حالا منقرض شده‌اند.
کاج یکی از نمادهای سال نو میلادی بوده که در بازار ایران، نوع مصنوعی آن از ۳۰۰ هزار تا ۶ میلیون تومان قیمت گذاری شده و کاج طبیعی نیز بین ۳۵ هزار تا ۱۰ میلیون تومان قابل خرید است.
جانشین رئیس پلیس راهور گفت: سالیانه حدود ۱۶ هزار نفر از هموطنان‌مان در حوادث رانندگی جان خود را از دست می‌دهند و حدود ۳۰۰ هزار نفر نیز در جریان این سوانح، مجروح و مصدوم می‌شوند
مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور با اعلام اینکه ۳ هزار و ۳۰۰ کیلومتر راه در بخش ریلی در دست اجراست، گفت: ۵۶۱ کیلومتر آن تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
رئیس مرکز آموزش سازمان امور مالیاتی گفت: اکنون بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد تومان یعنی به اندازه حجم مالیات مورد وصول طی سال گذشته معافیت و مشوق‌های مالیاتی در کشور در حال اعطاست.
بررسی وضعیت تولید از ابتدای سال تاکنون نشان می دهد که در این بازه زمانی ۴۶۷ هزار و ۶۲۳ دستگاه خودروی کامل تولید شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۰۰ درصد رشد کرده است.
معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در سال جاری ۳۰۰ هزار نفر از سربازان در قالب مهارت‌آموزی، آموزش دیده‌اند که این می‌تواند زمینه اشتغال آن‌ها را فراهم کند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: سال گذشته ۳۰۰ هزار اشتغال توسط این نهاد ایجاد شده است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: سال گذشته ۳۰۰ هزار اشتغال توسط این نهاد ایجاد شده است.
بر اساس نظرسنجی مرکز پژوهش‌های مجلس، ۵۸.۵ درصد مردم ترجیح می‌دهند دولت هفت قلم کالای اساسی را به قیمت سال قبل و از طریق کالابرگ عرضه کند و در مقابل ۲۸.۶ درصد ترجیح می‌دهند، ماهانه یارانه نقدی واریز شود. این در حالی است که معاون رئیس جمهور، نظر دیگری دارد.
براساس نتایج به دست آمده موسسه افکارسنجی ملت، ۵۸.۵ درصد از مردم ترجیح می‌دهند دولت هفت قلم کالای اساسی را به قیمت سال قبل و از طریق کالابرگ عرضه کند و در مقابل ۲۸.۶ درصد ترجیح می‌دهند به ازای هر فرد ماهانه مبلغ ۳۰۰ یا ۴۰۰ هزارتومان نقدی اختصاص یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ