اصفهان- رئیس کل دادگستری استان اصفهان از شروع بکار ۳۰۰ نفر نیروی اداری جدید در دادگستری این استان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گروه کمک به مهاجران موسوم به Walking Borders اعلام کرد: حداقل ۳۰۰ نفر که با سه قایق از سنگال به جزایر قناری اسپانیا سفر می‌کردند ناپدید شده‌اند.
اراک-رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند و از خدمات این سازمان بهره مند می شوند.
تفاهم‌نامه همکاری ارائه ۵ میلیون نفر ساعت آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای در ۳۰۰ عنوان استاندارد شغلی بین صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای منعقد شد.
گروه صنعتی ایران‌خودرو از تایید حساب وکالتی و موجودی حساب حدود ۳۰۰ هزار متقاضی شرکت در فروش فوق‌العاده در روز جمعه خبر داد.
درشرایطی که منابع رسمی آمار جان باختگان زلزله ۷.۷ ریشتری بامداد دوشنبه در سوریه را بیش از ۳۵۰۰ نفر اعلام کرده اند، منابع غیر رسمی اعلام کردند که شمار کشته شدگان از ۴ هزار نفر فراتر رفته است.
اصفهان- رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: شرایط ارائه وام ۳۰۰ میلیون ریالی با نرخ سود ۱۲ درصد به هفت هزار نفر از فرهنگیان فراهم شده است.
در قرعه کشی اخیر یکی از خودروسازان حدود ۹.۲ میلیون نفر (تا به این لحظه) ثبت نام کرده اند؛ مساله ای که نشان می دهد این حوزه همچنان از کمبود عرضه و تقاضای کاذب رنج می برد.
در قرعه کشی اخیر یکی از خودروسازان حدود ۹.۲ میلیون نفر (تا به این لحظه) ثبت نام کرده اند؛ مساله ای که نشان می دهد این حوزه همچنان از کمبود عرضه و تقاضای کاذب رنج می برد.
معاون منابع انسانی شهرداری تهران گفت:در طرح من شهردارم تا امروز بیش از ۳۰۰ هزار نفر از شهروندان  شرکت کرده‌اند.
مقامات پایتخت اوکراین از وخامت اوضاع  در این شهر و عدم دسترسی ساکنان آن به برق و آب خبر می دهند.
سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در دانشگاه شهید رجایی گفت در وقایع اخیر بیش از ۳۰۰ نفر جان باخته و شهید داریم، چون دشمن را از خودی تشخیص ندادیم.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به انجام۳۰۰ ماموریت امدادو نجات طی ۳ روز در کشور گفت: امدادگران ۲۴۴ نفر را در این مدت نجات دادند.
رئیس مرکز اطلاعات مالی وزارت اقتصاد گفت: در ۵ ماه گذشته فهرست ۳۰۰ نفر از افراد مظنون و مستعد پولشویی به دستگاه‌های مرتبط ارسال شده است.
رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از سه باند توزیع موادمخدر در استان گفت: ۱۲ نفر دستگیر شدند.
مقامات ارشد دولت سومالی اعلام کردند شمار قربانی‌های انفجار در پایتخت این کشور به صدها کشته و زخمی افزایش یافته است.
مقامات ارشد دولت سومالی اعلام کردند شمار قربانی‌های انفجار در پایتخت این کشور به صدها کشته و زخمی افزایش یافته است.
معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در سال جاری ۳۰۰ هزار نفر از سربازان در قالب مهارت‌آموزی، آموزش دیده‌اند که این می‌تواند زمینه اشتغال آن‌ها را فراهم کند.
هجوم تماشاگران یک مسابقه فوتبال در اندونزی به داخل زمین و درگیر شدن آنها با نیروهای امنیتی و هواداران تیم مقابل، ۱۲۷ کشته و ۱۸۸ زخمی برجای گذاشت.
معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: پیش‌بینی‌های ما بر اساس ظرفیت فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و نجف این است که تا ۳۰۰ هزار نفر هوایی به عتبات مشرف شوند.
رئیس سازمان نظام پزشکی اهواز گفت: در یک سال گذشته شرایط به گونه‌ای بوده که در اهواز روزانه برای دو و گاهی تا ۱۰ نفر از کادر درمان گواهی گوداستندینگ صادر شده است بنابراین گاهی ماهانه برای ۲۵ تا ۳۰ نفر و سالانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر گواهی گوداستندینگ صادر شده است.
رسانه ها از وقوع حریق در کشتی حامل ۳۰۰ نفر در آب‌های سوئد خبر می دهند.
خبرنگار الجزیره از کشته و زخمی شدن ۴۱۰ نفر و ویرانی بیش از پنج هزار خانه مسکونی طی پنج روز بارش های سیل آسا و جاری شدن سیلاب در مناطق مختلف افغانستان خبر داد.
رئیس کمیته خدمات شهری ستاد اربعین حسینی شهرداری تهران، از اعزام ۲ هزار و ۳۰۰ نیروی پاکبان و ۱۲۰ نفر عوامل اجرایی شهرداری تهران به پایانه مرزی و عتبات عالیات خبر داد.
معاون فناوری های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: پس از ارسال پیامک اطلاع رسانی برای مشمولان مالیات بر واحدهای مسکونی گران قیمت، تا کنون حدود ۲۸۰۰ مودی به درگاه سازمان مراجعه کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ