مشاور وزیر ارتباطات از اتصال بیش از ۳۴۰۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات در گیلان تا پایان سال جاری خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موسسه ccs پیش‌بینی کرده است که تا سال ۲۰۲۷ بازار تلفن‌های همراه دارای قابلیت پیام رسانی ماهواره ای، نزدیک به ۱۸ میلیارد دلار درآمد داشته باشند و به بیش از ۴.۸ میلیارد نفر در سراسر جهان خدمات ارائه کنند.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از اتصال بیش از هزار خانوار روستایی کردستان به شبکه ملی اطلاعات خبرداد.
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور از اتصال حدود ۲۶ هزار شرکت به سامانه مودیان خبر داد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از برقراری اینترنت پهن باند سیار برای نصب ۸ عدد دوربین سرعت سنج در ۵۰ کیلومتری جاده ترانزیتی عباس آباد جهت حفاظت از یوزپلنگ آسیایی خبر داد.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: از ابتدای راه اندازی پروژه اتصال متقابل پیام‌رسان های بومی و اینترکانکشن تاکنون، پیام بیش از یک میلیون کاربر در این بستر جابه جا شده است.
معاون سیاستگذاری و اعتباربخشی سازمان فناوری اطلاعات گفت: بیش از ۹۰۰ هزار نفر تاکنون از طرح اتصال متقابل پیامرسانهای بومی استفاده کرده اند.
تربت حیدریه ـ مدیر عامل شرکت آبفای تربت حیدریه از اتصال چهارمین چاه کشاورزی به شبکه آبرسانی تربت حیدریه خبرداد.
وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات گفت: ۹۶ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان گلستان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.
خبرنگار ارشد روزنامه فرانسوی «لوفیگارو» در امور خاورمیانه اعلام کرد که عربستان اتصال خط ریلی با ایران از طریق کویت و بصره عراق را بررسی می‌کند.
معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اتصال ۶۷ هزار فروشگاه به طرح کالابرگ الکترونیکی خبر داد.
وزیرارتباطات وفناوری اطلاعات گفت: بیش از ۱۵۰ کیلومتر فیبرکشی دریایی برای اتصال جزایر همیشه ایرانی خلیج فارس انجام شده است.
وزیرارتباطات وفناوری اطلاعات گفت: بیش از ۱۵۰ کیلومتر فیبرکشی دریایی برای اتصال جزایر همیشه ایرانی خلیج فارس انجام شده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اتصال بیش از ۳ هزار روستا به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.
رئیس کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیک گفت: از ۱۷۲ دستگاه مشمول اتصال به پنجره واحد الکترونیک نزدیک به ۹۷ درصد شان متصل شده‌اند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: ما مکلف به اتصال مراکز آموزشی با سرعت حداقل ۱۰۰مگ هستیم.
راه اندازی خط تماس ۱۶۴۹ در یک ماه گذشته بیش از ۶۰۰ تماس مردمی داشته که با اتصال این خط به نهادهای متولی و ذی نفع، آن ها پاسخگو در حوزه مدیریت زمین خواهند بود.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور گفت: با اتمام عملیات زیرسازی این پروژه تا دو ماه آینده و بهره‌برداری از آن، اتصال ریلی خلیج فارس به دریای خزر محقق می‌شود.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از اتصال خط ۷ مترو تهران به بیمارستان امام خمینی (ره) برای انتقال مجروحین و مصدومان در زمان بحران خبر داد.
مدیرکل دفتر توسعه سامانه‌ها و خدمات الکترونیک سازمان ثبت اسناد گفت: سازمان ثبت اسناد تا پایان اردیبهشت ماه به درگاه ملی مجوزها متصل می‌شود.
رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، طراحی شورای راهبردی تحقیقات کشاورزی برای اتصال بین تحقیق و اجرا را موثر دانست و بر ضرورت برقراری سازوکاری آن تاکید کرد.
پنجاه‌وچهارمین نشست مجازی بروکرهای شبکه فن‌بازار ملی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری ۱۴ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت شرکت برق حرارتی گفت: ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی کشور با اتصال واحدهای جدید به بیش از ۷۴ هزار مگاوات رسیده است.
بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ۱۴ هزار و ۲۶۸ محصول برای رفع نیازهای فناورانه کشور و اتصال به بازار عرضه شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پیش بینی شده اتصال روستاهای بیش از ۲۰ خانوار تا پایان سال به ۹۵ درصد برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ