سمنان- رئیس سازمان صمت استان سمنان از پرداخت سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به ۲۵۵ واحد صنعتی و معدنی استان طی یک سال اخیر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی سازمان امور مالیاتی از تلاش برای مالیات ستانی از سلبریتی ها و بلاگرها خبر داد و گفت: در این بررسی مشخص شد ۲۱۳ بلاگر و سلبریتی ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان واریزی حساب داشتند.
سخنگوی سازمان امور مالیاتی از تلاش برای مالیات ستانی از سلبریتی ها و بلاگرها خبر داد و گفت: در این بررسی مشخص شد ۲۱۳ بلاگر و سلبریتی ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان واریزی حساب داشتند.
فدراسیون فوتبال برای پنجره تابستانی پیش رو، قانون سقف قرارداد را به شکلی متفاوت بازگردانده است.
مدیرکل سرمایه‌گذاری گردشگری گفت: تاکنون مبلغ ۳۲۸ میلیارد تومان برای تعداد بیش از ۴۸۰ پروژه و زیرساخت گردشگری اختصاص یافته است که این آمار در سال جاری رو به افزایش خواهد بود.
رهن یک واحد آپارتمان ۸۵ متری در محدوده ونک حدود ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.
نمایندگان مجلس مصوب کردند که به منظور کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و کاهش آسیب‌های اجتماعی مترتب بر خانواده آنها، مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان به ستاد دیه کشور اختصاص یابد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه بودجه سال آینده با افزایش ۳۰۰ میلیارد تومانی منابع مالی صندوق‌های رفاه دانشجویی موافقت کردند.
همایش رؤسای مراکز اورژانس پیش بیمارستانی، به منظور هماهنگی در اجرای برنامه های طرح سلامت نوروزی، در محل ساختمان ستادی وزارت بهداشت برگزار شد.
روی پدرو پرز، مدیر ورزشی معجزه‌گری که در ۱.۵ سال توانست ۳۰۰ میلیون یورو سود برای بنفیکا داشته باشد.
مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گفت: امسال ۳۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از سوی صندوق امداد ولایت به مددجویان و نیازمندان ارائه شده است.
معاون وزیر اقتصاد از شناسایی ۹۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی از ۳ میلیون واحد صنفی و ۳۰۰ هزار شرکت اقتصادی فعال طی ۳ سال گذشته خبر داد.
اصفهان- مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: امسال ماهیانه ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در این استان مستمری پرداخت می‌شود.
معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: سال ۹۹ درآمد شرکت‌های دانش‌بنیان به ۲۰۰ هزار میلیارد تومان و سال ۱۴۰۰ به ۳۰۰ هزار میلیارد تومان رسید.
رئیس کل دادگستری استان تهران از وصول بدهی مالیاتی یک شرکت تجاری به ملبغ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان با اقدامات قضایی خبر داد.
شوش- نماینده مردم شوش در مجلس گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه با اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان از محل ماده (۵۶) برای تکمیل بیمارستان شهدای شوش موافقت کرد.
جوایز ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی مشخص شد و تیم ملی ایران ۹ میلیون دلار (۳۰۰ میلیارد تومان) خواهد گرفت.
زنجان-مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت: طی سال گذشته خیران به میزان سه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای ساخت مدارس تعهد کرده‌اند .
رئیس مرکز آموزش سازمان امور مالیاتی گفت: اکنون بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد تومان یعنی به اندازه حجم مالیات مورد وصول طی سال گذشته معافیت و مشوق‌های مالیاتی در کشور در حال اعطاست.
رئیس صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت‌های معدنی از ارائه تسهیلات ۳۰۰ میلیارد تومانی برای ایمنی و تجهیز معادن زغال سنگ خبر داد.
محرابیان از پرداخت هزارو ۳۰۰ میلیارد تومان پاداش مدیریت مصرف، به مشترکان برق کم مصرف خبر داد.
شهردار تهران با بیان اینکه حوزه حمل و نقل ۳۰۰ هزار میلیارد تومان پول لازم دارد تا به درجه‌ای از اعتبار و خدمت برسد، گفت: ۴۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه مشارکتی تعریف کردیم.
یک مقام مسئول گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۳ هزار و ۶۰۲ میلیارد تومان تسهیلات نوسازی به ۱۳ هزار و ۴۶۱ واحد پرداخت شد.
مدیر عامل شرکت توانیر گفت: از ۲۸ میلیون و ۳۰۰ هزار قبض، ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار شامل تخفیف شدند، کشاورزانی هم که ۵ ساعت را با ما همراهی می‌کردند مابقی ساعات برقشان رایگان می‌شد.
در مورد علت تاخیر اعلام نتایج آزمون سراسری ۱۴۰۱ نیز مسئولان این سازمان معتقدند که افزایش تعداد پاسخنامه‌ها زمان اعلام نتایج طولانی‌تر شده است. آن‌ها می‌گویند که تعداد پاسخ‌نامه‌های داوطلبان امسال نسبت به سال‌های گذشته ۳.۵ تا چهار برابر افزایش یافته است. در واقع سازمان سنجش برای جلوگیری از هرگونه تقلب و دقت بیشتر چند دفترچه و چند پاسخنامه در کنکور ۱۴۰۱ ارائه داد. اما اکنون آن‌ها نگفته اند که با افزایش تعداد پاسخنامه‌ها آیا میزان تقلب کمتر شده است یا خیر.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ