اصفهان- رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: این استان در نوروز ۱۴۰۲ میزبان بیش از ۳۴۰ هزار نفر در ستادهای اسکان بود و رتبه دوم اسکان فرهنگیان کشور را کسب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: بالغ بر ۳۴ هزار دادخواست کارگری و کارفرمایی در سال ۱۴۰۱ رسیدگی و برای ۲۹ هزار مورد دادنامه صادر شد.
در زمان رونمایی، کادیلاک گفت که سلستیک بیش از ۳۰۰ هزار دلار قیمت خواهد داشت. مدیر ارشد بازاریابی جهانی کادیلاک، ملیسا گریدی دیاس، قیمت اولیه را در یک پست لینکدین فاش کرد و اشاره کرد که شامل هزینه حمل و نقل نمی‌شود. قیمت اعلام شده چیزی نزدیک به ۳۴۰ هزار دلار می‌باشد.
سمنان- رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، تاکنون ۱۲۰ هزار مسکن ویلایی در سراسر کشور و در قالب نهضت ملی مسکن به متقاضیان تحویل داده شده است.
پیرپیران گفت: اکنون مصرف برق در شرایط اوج خود قرار دارد و روز گذشته ۷۱ هزار و ۵۰۰ مکاوات نقطه اوج مصرف بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۲ هزار مگاواتی داشته است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۰ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۶ میلیون و ۵۲۳ هزار تومان است.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از تامین ۳۰ هزار و ۵۲۰ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
با توجه به تقاضای بالای خودرو در کشور و ضرورت تنظیم بازار این کالا که مدتی است نقش کالای سرمایه‌ای را پیدا کرده، وزارت صمت نسبت به برنامه‌ریزی و بسترسازی برای افزایش تولید، تکمیل خودرو‌های ناقص قبلی و افزایش به بازار اقدام کرده و خوشبختانه طی سال ۱۴۰۱ بیش از یک میلیون و ۳۴۰ هزار دستگاه خودرو با رشد معادل ۳۹ درصد به صورت کامل تولید و روانه بازار شده است.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: با رسیدگی به درخواست‌ها ۲ هزار و ۳۴۰ کارگر در استان به کار بازگشته و یا از اخراج آن‌ها جلوگیری شد.
اصفهان- معاون پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: از ابتدای فعالیت ستادهای اسکان نوروزی تاکنون، بیش از ۳۰۰ هزار مسافر در مدارس و فضاهای اسکان آموزش و پرورش اصفهان پذیرش شدند.
اصفهان- بودجه ۲۲ هزار و ۳۴۰ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه تصویب شد.
ترکیه برای جایگزین کردن ساختمان‌های مسکونی تخریب‌شده در مناطق زلزله‌زده این کشور، باید حدود ۳۰۰هزار باب ساختمان مسکونی جدید بسازد.
مشهد-مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: تکمیل طرحهای نیمه تمام در حوزه راهسازی به ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که امید است بخشی از محل مولدسازی دستگاه های اجرایی تامین شود.
تعداد ۱۰ هزار و ۱۴۷ قطعه ربع سکه بهار آزادی امروز در ششمین روز از عرضه تا قیمت ۸ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان به متقاضیان فروخته شد.
هر کیلو پیاز قرمز در میوه فروشی های سطح شهر ۳۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.
رصد بازار کالاهای اساسی حاکی از نوسان بین ۱۰۰۰ تا بیش از ۱۰۰ هزار تومان دراقلام مختلف غذایی بوده که این تفاوت قیمت‌ها علاوه بر نزدیک شدن تاریخ انقضا به بزرگی و کوچکی فروشگاه ها هم برمی گردد.
۴۰۰ هزار ایرانی در تجرد قطعی به سر می‌برند که ۳۰۰هزار نفر از آن‌ها زن و ۱۰۰هزار نفر هم مرد هستند. از ۲۵میلیون خانوار ایرانی هم ۱۳درصدشان تک‌نفره‌اند، اما چهار درصد از این جمعیت، تجرد اختیاری دارند و ۹درصد دیگر امکان ازدواج ندارند.» این آماری غیررسمی است درباره کسانی که ۵۰سالگی را رد کرده و دیگر تمایلی به ازدواج ندارند.
تعدادی از کارشناسان کسب‌و‌کار می‌گویند، در دو ماه گذشته بین ۲۵۰ تا ۳۰۰هزار شغل از بین رفته است و احتمال بیکاری ۱۰ میلیون نفر در ایران وجود دارد؛ آن هم در شرایطی که ایران ۷۲ میلیون نفر کاربر اینترنتی دارد و حدود ۵۵ درصد آن‌ها از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.
شاید عجیب به نظر برسد که در هزاره سوم و در عصر گسترش اطلاعات و رشد آگاهی جوامع، هنوز رمالان و فالگیران می‌توانند از طریق ارائه خدماتی، چون طلسم‌بندی و طلسم‌گشایی، فال‌گیری، باز کردن سرکتاب و ارائه اذکار مشکل‌گشا به کسانی که از حل مشکلاتشان عاجزند، برای خود کسب درآمد کنند.
میرکاظمی گفت: عملکرد سال گذشته تبصره ۱۴ قانون بودجه در زمینه هدفمندی یارانه‌ها حدود ۳۴۰ هزار میلیارد تومان بود که دولت در لایحه بودجه امسال پیشنهاد کرد این رقم به ۴۷۰ هزار میلیارد تومان برسد اما مجلس در نهایت آن را به ۶۶۰ هزار میلیارد تومان رساند که مورد اعتراض سازمان برنامه و بودجه قرار گرفت و همان زمان هم اعلام شد که این منابع قابل وصول نیست زیرا دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت حامل های انرژی و آب، برق و گاز ندارد.
یکی از کارگران شرکت ریسندگی کاشان درباره توجه ویژه حسن تفضلی به زندگی کارگرانش، تعریف می‌کند: «یک روز ارباب همه متصدی‌ها و سرپرست‌ها را جمع کرد و گفت هر کارگری که می‌خواهد خانه بخرد ۳۰۰هزار تومان، هرکه می‌خواهد تعمیر کند ۵۰هزار تومان و هرکس که ساختمان سازی نیمه کاره دارد ۱۰۰هزار تومان می‌تواند مساعده بگیرد و ماهی هزار تومان از حقوقش کم می‌کنیم. تمام کارگران خانه دار شدند.» ارباب تفضلی همیشه به این فکر می‌کرد که کارگران نیز باید از سود کارخانه و موفقیتی که به‌دست می‌آید، بهره ببرند برای همین هر از چندی سود شرکت را بین کارگران تقسیم می‌کرد.»
مجموع اوراق گام صادر شده توسط بانک‌ها از بهمن ۱۳۹۹ تا پایان مهر ۱۴۰۱ برابر با ۳۰.۲ هزار میلیارد تومان می‌باشد که بیش از ۲۱.۴ هزار میلیارد تومان آن مربوط به عملکرد ماه‌های اخیر است.
معاملات سکه و طلا در بازار تهران حاکی از ریزش حدود ۳۵۵ هزار تومانی سکه امامی تا این لحظه حکایت دارد.
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی مدعی لزوم دسترسی بیشتر بازرسان این آژانس به تاسیسات هسته ای ایران شد.
کارشناس برنامه سمت خدا به کنایه گفت: یک شماره حساب بدهید مردم اضافه‌های ۳۰۰هزار تومان را به دولت برگردانند! پیش‌تر تلویزیون در گزارشی عنوان کرده بود که مبلغ یارانه کفاف زندگی مردم را می‌دهد و اضافه هم می‌آید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ