مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در مراسم تودیع و معارفه معاونان شرکت گفت: هرگونه تغییر و تحول در این شرکت می‌تواند درکلICT کشور و حتی منطقه تاثیر گذارباشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش مدیرعامل این شرکت درخصوص برنامه توسعه خودروهای برقی، هیبریدی و موتور سه سیلندر و تاثیر آن در کاهش مصرف سوخت گفت: عرضه این محصولات به بازار می تواند رقابت سازنده ای را در بازار خودرو میان تولیدات داخلی و محصولات وارداتی ایجاد کند.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش گفت: دشمنان بر اساس برنامه‌ریزی‌های خود در جنگ‌های ادراکی امروزی به دنبال تأثیرگذاری بر ذهن و ادراک مردم از طریق فضای هستند.
​​​​​​​عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره شکسته شدن رکورد صادرات روزانه نفت ایران و تأثیر ایجاد ارتباط با ونزوئلا و پالایشگاه‌های فراسرزمینی پرداخت.
​​​​​​​عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره شکسته شدن رکورد صادرات روزانه نفت ایران و تأثیر ایجاد ارتباط با ونزوئلا و پالایشگاه‌های فراسرزمینی پرداخت.
پیتس در جریان جلسات دادگاه ادعا کرد که پرکینز به دستور مدیران آلاباما پاور دستور نظارت بر مدیران ساترن را به منظور کسب اطلاعات برای تاثیرگذاری بر تصمیم گیری شرکت صادر کرده است. ظرف مدت چند روز وکلای شرکت‌های ساترن و آلاباما پاور با ارسال نامه‌ای به پیتس از وی خواستند از طرح هرگونه درخواست یا افشاگری که آن شرکت‌ها را در این پرونده دخیل خواهد کرد خودداری نماید. در نهایت، پیتس و پرکینز خیلی زود اختلافات شان را حل کردند.
آیتم‌های دیگری از جمله دراختیارداشتن بازیکنان یا سطح تأثیرگذاری و میزان رشد در سال‌های اخیر هم باید ارزیابی شود. وقتی چنین باشد، پای باشگاه‌های ایرانی هم به میان می‌آید و آن‌ها در جمع بهترین‌های آسیا قرار می‌گیرند. این شاخصه‌ها دقیقا مواردی است که مورد تحقیق برای مرجع آماری موثق «اوپتا پاور» شده است تا از این حیث به معرفی ۱۰ تیم برتر باشگاهی در آسیا بپردازد. به طرز ناباورانه‌ای، در این تحقیق سه تیم ایرانی در بین ۱۰ تیم برتر آسیا قرار گرفته‌اند: پرسپولیس، استقلال و سپاهان.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای آشنا نبودن مردم و مستعمین کشورمان با زبان قرآن را مانعی در درک مفاهیم قرآنی برشمردند و تأکید کردند: باید متخصصان و فعالان قرآنی برای این موضوع راه‌هایی پیدا کنند تا مضامین عالی آیات نیز به گوش دل شنوندگان تلاوت برسد.
رهبر معظم انقلاب هدف از تلاوت قرآن را اثرگذاری آن بر مخاطب دانستند و خطاب به قاریان گفتند: توجه داشته باشید که با هر لحنی تلاوت می‌کنید این کار را به قصد اثرگذاری بر شنونده انجام دهید.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای آشنا نبودن مردم و مستعمین کشورمان با زبان قرآن را مانعی در درک مفاهیم قرآنی برشمردند و تأکید کردند: باید متخصصان و فعالان قرآنی برای این موضوع راههایی پیدا کنند تا مضامین عالی آیات نیز به گوش دل شنوندگان تلاوت برسد.
مشاور دربار پادشاهی سعودی و مشاور رئیس جمهور فرانسه در خصوص تأثیرگذاری توافق ایران و عربستان بر انتخاب رئیس‌جمهور لبنان رایزنی کردند.
رئیس سابق سرویس اطلاعاتی عربستان بر تأثیری گذاری توافق با ایران بر تحولات مهم منطقه تاکید کرد.
سرمربی تیم ذوب‌آهن می‌گوید تیم شایستگی کامل برای پیروزی را داشت.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه مدیریت آیورا با هدف آموزش زنان کشورهای حاشیه اقیانوس هند توسط ایران انجام شد، گفت: این مسأله باعث بروز توانمندی‌های بانوان ایرانی شد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، با بیان اینکه اسباب‌بازی‌ها نقش تأثیرگذاری بر رشد و شکوفایی کودکان دارند، گفت: باید جنبه‌های مختلف بهداشت و سلامت اسباب بازی‌ها در نظر گرفته‌ شود.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور توضیحاتی درباره کنگره بین المللی بانوان تأثیرگذار ارائه داد.
النا یکی از هفت بانوی منتخب کنگره بین المللی بانوان تاثیر گذار گفت: ایران را خیلی دوست دارم، خوشحالم که در این‌کنگره شرکت کردم و توانستم جایزه این کنگره را کسب کنم. مردم ایران همانند آداب و رسومی که دارند خونگرم و صمیمی هستند./ منبع: تسنیم
رهبر انقلاب اسلامی، با اشاره به فرهنگ «ما نمی‌توانیم» به عنوان یکی از گزاره‌های غلط حاکم بر جامعه‌ی قبل از انقلاب اسلامی گفتند: انقلاب با سازندگی و حرکت‌های خلاقانه این ذهنیت را به تدریج تغییر داد که نتیجه آن انجام کار‌های بزرگی همچون ساخت سدها، نیروگاه ها، بزرگراه ها، تجهیزات صنایع نفت و گاز و بسیاری از زیرساخت‌ها به‌ دست متخصصان جوان داخلی بود.
رهبر انقلاب اسلامی، با اشاره به فرهنگ «ما نمی‌توانیم» به عنوان یکی از گزاره‌های غلط حاکم بر جامعه‌ی قبل از انقلاب اسلامی گفتند: انقلاب با سازندگی و حرکت‌های خلاقانه این ذهنیت را به تدریج تغییر داد که نتیجه آن انجام کار‌های بزرگی همچون ساخت سدها، نیروگاهها، بزرگراهها، تجهیزات صنایع نفت و گاز و بسیاری از زیرساخت‌ها به‌دست متخصصان جوان داخلی بود.
تربت جام ـ امام جمعه شهرستان تربت جام گفت: یکی از گوهرهای کم یاب جامعه ما گفتگو است و بانوان فرهنگی نقش تأثیرگذاری در ایجاد گفتگو با نسل نوجوان دارند.
رییس مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران گفت: مردم یک روزه خشمگین و عصبانی نمی­‌شوند/ اگر راهی برای تأثیرگذاری واقعی بر رفتار حکومت (و نه فقط نمایش اعتراض) از طریق رویه‌های مشروع وجود داشته باشد، کار به اعتراض خیابانی نمی‌کشد/ برخی به دلیل «ترس از هزینه­‌های شرکت در اعتراض» در خیابان حضور پیدا نمی‌کنند/ پتانسیل اعتراض در زنان نزدیک به مردان شده است/ اگر یک قانون به هدفش نرسید وحی منزل نیست و می‌تواند تغییر کند/ تجدیدنظر در سیاست‌هایی که هدف خود را محقق نکرده‌اند، عقب‌نشینی نیست
مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران نقش این شرکت را در تأمین سوخت زمستانی حساس و مهم دانست و گفت: این شرکت همچنین نقش تأثیرگذاری در تأمین سوخت مراکز صنعتی و خانگی کشور در فصول سرد سال دارد.
شرکت متا پلتفرمز اعلام کرد نخستین عملیات چین با هدف تاثیرگذاری بر کاربران آمریکایی در انتخابات میان دوره ای مجلس این کشور را مختل کرده است.
روزنامه اوجوگو پرتغال در مطلبی به عملکرد بی نظیر مهدی طارمی در مسابقاتی پرداخته که او پس از غیبت، دوباره در ترکیب تیمش به میدان رفته است.
جایزه‌ تأثیرگذاری خلاقانه‌ی ورایتی‌ در بخش کارگردانی پیش از این به رایان کوگلر، پتی جنکینز، راب مارشال، استیو مک‌کویین، جف نیکلاس، تاد فیلیپس و... اهدا شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ