یحیی برای رسیدن به برانکو، دست‌کم در تعداد امتیازاتی که برانکو برای پرسپولیس به ارمغان آورده، نیاز دارد تا در شروع فصل آتی هم سرمربی این تیم بماند؛ اینکه این نیاز را باشگاه در وهله اول و وزارت ورزش به‌عنوان متولی امر هم حس کنند، موضوعی پیش‌بینی‌ناپذیر است. ضمن اینکه نباید فراموش کرد پنج هفته باقی‌مانده لیگ برتر می‌تواند تأثیر شگرفی در ماندن یا جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر واقعا زیرساخت نداریم، من پیشنهادم این است که یک سال لیگ را تعطیل کنیم و زیرساخت‌ها را درست کنیم.
گئورگی گولسیانی به یمن تجربه چند ساله حضورش در لیگ برتر در اولین فصل حضور در پرسپولیس نمایش‌هایی درخشان ارائه کرد و بواقع اگر قرار باشد بهترین خرید فصل قبل یحیی را انتخاب کنیم حتماً او بالاتر از نفراتی مثل دانیال اسماعیلی‌فر، سعید صادقی و ... قرار خواهد گرفت.
اگر احتمال بازگشت علیپور به پرسپولیس را بسیار ضعیف بدانیم، گفته می‌شود هنوز بحث جذب شهریار مغانلو از سپاهان وجود دارد.
یحیی توره معتقد است اگر تیم بارسای 2009 که خیلی‌ها آن را بهترین تیم تاریخ می‌دانند، با این سیتی روبرو می‌شد، بارسا بدون تردید پیروز میدان می‌شد.
حتی اگر علیرضا بیرانوند از پرسپولیس جدا شود نیز این پایان دنیا برای آنها نیست.
یحیی حالا پاسخ مبهم به سوالات جدایی نمی‌دهد، او صراحتا می‌گوید اگر شرایط خوب نباشد، بعد از دبل قهرمانی از پرسپولیس میرود...
ساپینتو معتقد است در ایران همه، همه چیز را می‌دانند و به همین جهت اگر بخواهد یحیی گل‌محمدی را غافلگیر کند، کار بسیار سختی دارد.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال معتقد است اگر داور دربی برگشت فصل بیست و یکم خارجی بود، یحیی سال‌ها از فوتبال دور می‌شد.
یحیی گل‌محمدی تمامی نفراتش را در فاصله آخرین تمرین پیش از دربی در اختیار دارد تا دست او کاملا برای این بازی باز باشد.
یحیی همین حالا هم منتقدانی جدی دارد که اعتقاد دارند اگر نتواند در این فصل هم جامی برای پرسپولیس بیاورد، باید انتهای فصل عذرش را خواست و یک سرمربی خارجی به جایش آورد.
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ضعف این تیم در امر گلزنی را یکی از عوامل اصلی اختلاف با صدر جدول دانست و گفت: اگر تمرکز پرسپولیس در خط حمله بیشتر بود جای سپاهان در رتبه نخست بود.
من به خاطر استقلال، قید حضور فیکس در یونان را زدم اما اگر در این تیم می‌ماندم، فوتبالم خراب می‌شد و آینده‌ام به خطر می‌افتاد.
مربی فولاد خوزستان گفت: ما مقابل ۷۰ هزار هوادار با پرسپولیس بازی کردیم و در سوپرکاپ آن‌ها را شکست دادیم، آیا آن زمان هم لجن‌بازی کردیم؟ من به این صحبت‌ها احترام می‌گذارم، اما این‌طور نیست که این حرف‌ها گفته شود. اگر امروز آن‌ها ما را می‌بردند حتما مربیان ما را بغل می‌کردند، اما حالا که ما بردیم لجن شدیم! خدا را شکر در این کشور دمکراسی وجود دارد و هر کسی آزاد است که هر حرفی را بزن/ورزش سه
اگر این گل مردود یحیی گل محمدی پذیرفته می شد، مستقیما راهی جام ۲۰0۲ می شدیم.
اگر یحیی گل‌محمدی به سبک بازی بدون مهاجم خود ادامه دهد شاهد نیمکتی پر از مهاجم در این تیم خواهیم بود.
یحیی گل محمدی اگر تصمیم بگیرد، پرسپولیس را در بازی با استقلال با شیوه ۲-۴-۴ ارنج کند، باید بازیکن پست شماره ۱۰ را از تیمش کنار بگذارد.
یحیی گل محمدی اگر تصمیم بگیرد، پرسپولیس را در بازی با استقلال با شیوه 2-4-4 ارنج کند، باید بازیکن پست شماره 10 را از تیمش کنار بگذارد.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام اعتماد و حمایت مجدد خود از ادامه فعالیت گل‌محمدی به او گفتند که اگر می‌خواهد به فعالیت خود در شبکه‌های اجتماعی به شیوه فعلی ادامه دهد، به مدیریت باشگاه اعلام کند تا تصمیم نهایی گرفته شود.
مهدی ترابی حتی اگر بازیکن مفیدی هم نباشد و سایه‌ای از گذشته درخشان خودش باشد باز در ترکیب اصلی تیم یحیی گل‌محمدی یک جای ثابت دارد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه شرایط تیمش قبل از بازی با تراکتور نرمال نبوده است، گفت: آنقدر ذهن بازیکنانم ناآرام و مشوش بود که شاید اگر چند پنالتی دیگر هم می‌زدیم گل نمی‌شد.
با توجه به نگاه دولت به استفاده از ظرفیت‌های داخلی، می‌توان حدس زد که به‌زودی سکان هدایت این تیم به دست یک مربی ایرانی سپرده شود؛ اما چه کسی در‌این‌باره باید تصمیم بگیرد؟ فدراسیون فوتبال؟ اگر چنین است، چرا قریب به پنج سال است فقط اسم چند نفر خاص، فارغ از شو یا واقعی‌بودن، مطرح می‌شود و مربی جدید دیگری وارد این چرخه نمی‌شود؟
سرمربی پرسپولیس می‌گوید اگر ورزشگاه دستگردی امکان میزبانی از تماشاگران را ندارد، بنابراین بازی نباید در آن برگزار شود.
سرمربی پرسپولیس می‌گوید اگر ورزشگاه دستگردی امکان میزبانی از تماشاگران را ندارد، بنابراین بازی نباید در آن برگزار شود.
اگر قضاوت دیگری برای پرسپولیس یا آقای گل‌محمدی انجام بدهم، صحنه دربی هیچ تاثیری در سوتم نخواهد داشت اما با چند نفر سر پل صراط کار دارم، چون به من تهمت زدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ