پرسپولیس از شنبه 21 آذر تمریناتش را آغاز خواهد کرد و تا 2 دی ماه، یحیی 41 روز (حدود شش هفته) زمان دارد که تیمش را آماده و سرحال نگه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بزرگترین خبر مربوط به چیزی بود که مطالعات به آن دست پیدا نکردند: علیرغم تاثیر فیس بوک بر انتشار اطلاعات هیچ گونه شواهدی مبنی بر این که این پلتفرم تاثیر قابل توجهی بر باور‌های اساسی مردم یا سطوح قطبی شدن سیاسی داشته باشد وجود نداشت.
قطبی از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ سرمربی تیم ملی ایران شد. اما او یک حسرت دارد و آن اینکه به جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰ راه نیافته است. قطبی گفت: «متاسفانه کار در تیم ملی ایران در زمانی اتفاق افتاد که ناآرامی‌های سیاسی زیادی به من اجازه نداد تیم مورد نظرم را بسازم. انتخاب محمود احمدی‌نژاد به عنوان رئیس جمهور و جنبش سبز باعث ناآرامی سیاسی اطراف تیم شد که نتیجه ما را تحت تاثیر قرار داد.»
معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش گفت: در امتحانات نهایی پایه دوازدهم امسال شاید ۲ نمره معدل دانش آموزان پایین آمده است چراکه امتحانات را به صورت کنکور برگزار کردیم و علت این امر آن است که شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب کرد تاثیر نمره این امتحانات در کنکور ۴۰ درصد و به صورت قطعی باشد.
میزان تاثیر معدل دیپلم نظام سالی‌واحدی/ترمی‌واحدی در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی، علوم‌تجربی و علوم‌انسانی سال ۱۴۰۲، ۳۰ درصد با تاثیر قطعی و میزان تاثیر سوابق تحصیلی پیش‌دانشگاهی نظام سالی‌واحدی/ترمی‌واحدی نیز ۱۰ درصد قطعی است.
استقلال برای انتقال خالدآبادی از هوادار به این باشگاه توافق کرده بود اما این جابجایی به تاخیر افتاده است.
اوایل سال گذشته بود که شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه‌ای را تصویب کرد که بر اساس آن تاثیر معدل در گزینش داوطلبان کنکور از سال ۱۴۰۱ به طور قطعی اعمال شود؛ مصوبه‌ای که همچنان پس از گذشت بیش از یکسال شاهد پس لرزه‌ها و تبعات آن برای داوطلبان و امتحانات نهایی دانش آموزان هستیم.
اصفهان- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها تاثیر نمرات نهایی در کنکور امسال ۴۰ درصد قطعی است و نتیجه آزمون کنکور با نمره ۶۰ درصدی تعیین خواهد شد.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه طی ۱۱ ماه گذشته کار سخت و طاقت فرسایی برای اجرای رتبه بندی انجام شد گفت: خوشبختانه طی ۱۱ ماه گذشته ۷۳ درصد رتبه بندی انجام شد، اما برای پرداخت حقوق اسفندماه با توجه به اینکه رتبه‌های واقعی و قطعی را صادر کردیم اختلاف مبنایی محاسباتی با سازمان برنامه و بودجه داشتیم و لذا قرار شد حقوق اسفندماه به صورت علی الحساب واریز شود.
غیبت دو بازیکن تاثیر گذار تیم استقلال در بازی با مس کرمان قطعی شد.
هافبک پرسپولیس که برای دریافت رضایتنامه خود از پرسپولیس با مشکل مواجه شد و احتمالا این موضوع فردا قطعی خواهد شد.
سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی گفت: عدم همکاری و پاسخگویی شرکت متا به نامه ایران به بهانه تحریم، قطعا در سرنوشت اینستاگرام و واتس‌اپ در ایران تاثیر خواهد داشت.
اژه ای با تاکید بر اینکه «نباید یک حکم قطعی، بدون وجه و بدون اطلاع در اجرای احکام‌ها بماند»، بیان داشت: دادستان‌ها توجه داشته باشند تا در اجرای احکامی که صادر و قطعی شده، تاخیر نشود.
وزیر ورزش و جوانان در واکنش به حضور دو معاونش در کمیته ملی پارالمپیک گفت: قطعا این انتخاب کار را سخت خواهد کرد اما امیدوارم به سود ورزش باشد.
با نظر اکثر اعضای هیات عمومی دیوان عالی، اعطای عفو یا تخفیف مجازات از سوی رهبری در محاسبه سابقه محکومیت قطعی موضوع بند پ ماده ۴۵ قانون مبارزه با مواد مخدر ملاک صدور حکم دانسته شد.
رییس انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودرو کشور گفت: در چند وقت گذشته شاهد کاهش زیان انباشته در صنعت خودرو بوده‌ایم که این اتفاق تحت تاثیر عرضه خودرو در بورس کالا انجام شده است.
کنکور ۱۴۰۲ با چهار تغییر مهم (دو بار برگزاری در سال، حذف زیرگروه‌ها، تاثیر قطعی ۴۰ درصدی سوابق تحصیلی و حذف دروس عمومی از کنکور) برگزار می‌شود.
کنکور ۱۴۰۲ با چهار تغییر مهم دو بار برگزاری در سال، حذف زیرگروه ها، تاثیر قطعی ۴۰ درصدی سوابق تحصیلی و حذف دروس عمومی از کنکور برگزار می‌شود.
وزیر آموزش‌وپرورش درباره حذف دروس عمومی از کنکور سراسری گفت: دروس عمومی از کنکور حذف شده‌اند، ولی از پایه دهم، یازدهم و دوازدهم حذف نشده‌اند و به صورت تشریحی در قالب امتحانات نهایی، سنجیده می‌شوند. نمی‌توان دروس عمومی را صرفا در قالب آزمون‌های چهارگزینه‌ای مورد ارزیابی و سنجش قرار داد. نمی‌خواهم بگویم آزمون چهارگزینه‌ای را به طور کامل رد می‌کنم، اما سوالات تشریحی در لایه «تفهی» قرار می‌گیرد.
سرمربی تیم ملی هندبال گفت: قطعا اگر من به ایران آمدم به این دلیل است که از گروه صعود کنیم، اگر شک داشتم نمی‌آمدم.
اینترنت کشور از تاریخ ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ با محدودیت‌هایی همراه شد که در امری کم‌سابقه این اختلال برای بیست و چهارمین روز متوالی همچنان ادامه دارد. این نابسامانی در حالی در مسیر خود در حال پیشروی است که در عصر کنونی بیش از هر زمان دیگری اینترنت به زندگی اقتصادی و معیشت ده‌ها میلیون ایرانی گره‌ خورده است، اما اینکه قطعی اینترنت تا چه حدی بر معاملات بازار سهام تاثیر گذاشته و در پی آن معیشت و سرمایه سرمایه‌گذاران حاضر در بازار یادشده را تحت‌الشعاع قرار داده است، موضوعی است که توجه بسیاری از فعالان بازار را به خود جلب کرده است.
نشریه آمریکایی پولیتیکو مدعی شد در نامه ارسالی به سفرای اتحادیه اروپا گفته شده است که مجازات ایران «تاثیر زیانباری بر روابط ایران و اروپا که در حال حاضر در شکننده‌ترین وضعیت است خواهد داشت.»
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش در مورد تاثیر سابقه تحصیلی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ گفت: سوابق تحصیلی؛ یعنی دروسی که آزمون آن‌ها به صورت کتبی و نهایی توسط آموزش و پرورش برگزار می‌شود، در آزمون سال ۱۴۰۲ تاثیر ۴٠ درصدی قطعی خواهد داشت. امکان ترمیم نمره هم برای داوطلبانی که قبلا دوره متوسطه خود را به پایان رسانده‌اند، وجود دارد که این موضوع باید از آموزش و پرورش پیگیری شود.
قهرمان دوچرخه‌سواری بازی های کشورهای اسلامی گفت: مدال طلایی که گرفتیم با ارزش است چون این مدال در فردای دوچرخه سواری ایران و تغییر نگاه ها تاثیر خوبی می گذارد.
رئیس مرکز ارزشیابی و سنجش کیفیت آموزش و پرورش با اشاره به مصوبه ۸۶۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی و تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور اظهار کرد: از این به بعد دو نوبت در سال کنکور برگزار می‌شود. سابقه تحصیلی۴۰ درصد قطعی است و برای سال بعد نیز امکانات هماهنگی برای تسری به پایه‌های دهم و یازدهم داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ