دستمالی کارشناس مسائل ترکیه گفت: برخی از ما در ایران فکر می‌کنیم که قلیچ‌دار اوغلو، چون لاییک بود نمی‌توانست با ما همکاری کند و اردوغان، چون اسلام‌گراست بیشتر با ما راه می‌آید. در معادلات بین‌الملل نباید گول مسلمان بودن اشخاص را خورد. الان طالبان که جریان اسلامی و اصیل است به زعم برخی از آقایان بیشتر برای ما دردسر درست کرده تا آن نیمچه دولت غرب‌گرای پیشین افعانستان!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بخش خصوصی صنعت خودرو ایران در هفته‌ای که گذشت تحت تاثیر تصمیم شورای رقابت در تعیین نرخ دستوری برای محصولات تولیدی خودروسازان خصوصی، روزهای سختی را سپری کرد اما خوشبختانه در آخرین ساعات آدینه‌ای که گذشت، شورای رقابت با تجدیدنظر در این تصمیم نشان داد که کفه عقلانیت در تصمیم‌گیری براساس نظام هزینه و قیمت بر تصمیم‌های لحظه‌ای سنگینی می‌کند.
پیشکسوت استقلال می گوید هر تیمی دربی را ببازد تا شش ماه تحت تاثیر قرار می گیرد.
در فصل کنونی گل محمدی بدترین فصل خود را با پرسپولیس سپری میکند. در شرایطی که پرسپولیس در هفته شانزدهم اختلاف خود را با رقیب دیرینۀ خود یعنی استقلال به ۸ امتیاز رسانده بود، در ادامه با نتایج ضعیف پرسپولیس در نیم فصل دوم و پیروزی های پیاپی استقلال و سپاهان، پرسپولیس به رتبه سوم سقوط کرد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تیمش یک خانواده عاشق بردن است، به احتمال حذف این تیم از آسیا و تاثیر این اتفاق بر عملکرد تیمش واکنش نشان داد و گفت: ۱۱ امتیاز را به ما ندادند.
اعتصابات گسترده در پاریس علیه اصلاحات حقوق بازنشستگی بر خدمات حمل زباله تاثیر گذاشته و این شهر با انبوهی از زباله‌ها در بسیاری از خیابان‌های زیبای شهر، از جمله خیابان‌هایی که در چند قدمی برج ایفل و طاق پیروزی قرار دارند، مواجه هستند.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال تراکتور تبریز و پرسپولیس در شرایطی به پایان رسید که مهاجم جوان سرخپوشان پس از چند هفته توانست دوباره گلزنی کند و روی گل دیگری این تیم هم تاثیر مستقیم داشته باشد
امید عالیشاه معتقد است پیروزی برابر سپاهان روی روحیه بازیکنان پرسپولیس تاثیر مثبتی داشته است.
امید عالیشاه تاثیر زیادی در پیروزی تیمش مقابل سپاهان در جام حذفی داشت و در طول فصل عملکرد قابل قبولی ارائه کرده است.
ترنت الکساندر آرنولد پس از پیروزی برابر نیوکاسل درباره تاثیر اخراج بازیکن حریف روی عملکرد لیورپول صحبت کرد.
بازی تیمهای استقلال و صنعت نفت در حالی با پیروزی آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید که در دقیقه ۶۵ و ۸۲ این مسابقه دو صحنه مشکوک، این دیدار را تحت تاثیر خود قرار داد.
اهواز - فولاد خوزستان با پیروزی در برابر نفت مسجدسلیمان به بیش ۱۱۰ روز پیروز نشدن خود در لیگ برتر پایان داد.
جواد نکونام از تاثیر خوب بازی‌های جام جهانی در انگیزه بازیکنان، مربیان و عملکرد داوران می‌گوید.
صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه مراکش، پیروزی این تیم مقابل پرتغال را تحت تاثیر قرار داده است.
هواداران النصر عربستان پس از پیروزی تاریخی مراکش مقابل اسپانیا که بدون تاثیر عبدالرزاق حمدالله به دست آمد به تمسخر او پرداختند.
این بخشی از فرهنگ آنهاست. آنها مدام روی گوش داوران خط و و داور چهارم کار کردند و روی قضاوت آنها تاثیر گذاشتند. صحنه‌های زیادی وجود داشت که در تصاویر تلویزیونی ندیدیم. این فرهنگ آنهاست، آنها شما را از بازی خود خارج می‌کنند.
وزیر سابق امور خارجه ترکیه با اشاره به تاثیر سیاست خارجی آنکارا در انتخابات ۲۰۲۳ گفت: رویکرد حزب عدالت و توسعه بعد از بهار عربی دستخوش تغییرات بسیاری شد.
لورکوزن پس از پیروزی درخشان مقابل شالکه، دو باخت و یک تساوی خانگی تجربه کرده تا تاثیر مدنظر ژابی آلونسو روی تیم احساس نشود.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: تربیت‌بدنی در تاریخ این کشور پیش از پیروزی انقلاب اسلامی یک سابقه و سرگذشت تلخ و سیاه داشته است. دگرگونی‌هایی که انقلاب مقدس اسلامی در جامعه ما ایجاد کرد، مسئله ورزش و جریان تربیت‌بدنی را هم تحت تأثیر زیادی قرار داد و به همین خاطر، نقش انقلاب در این حوزه بی‌بدیل است.
دمای هوا در فصل زمستان در اوکراین می تواند به ۳۰ درجه زیر صفر برسد که به طور جدی امکان مانور ارتش این کشور را تحت تأثیر قرار می دهد.
دمای هوا در فصل زمستان در اوکراین می تواند به ۳۰ درجه زیر صفر برسد که به طور جدی امکان مانور ارتش این کشور را تحت تأثیر قرار می دهد.
ایشان تحریم‌های ورزشی بعد از جنگ اوکراین را موجب رنگ باختن ادعاهای مستکبران و دنباله‌روهای آنها درباره دخالت ندادن سیاست در ورزش دانستند و گفتند: این قضیه نشان داد هر جا منافع غربی‌ها اقتضاء کند به‌راحتی از خطوط قرمز خود عبور می‌کنند.
صالح حردانی، مدافع راست ملی پوش استقلال تاثیر قابل توجهی در پیروزی امروز این تیم در سیرجان داشت.
تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر با استراتژی معین به پیروزی در لیگ برتر فوتبال رسید اما بازیکنی که نقش زیادی در گل های سرخپوشان دارد پشت در تیم ملی ماند!
تیم فوتبال پورتو در حالی در هفته دوم لیگ پرتغال برابر ویزلا به پیروزی رسید که حرکت مهدی طارمی در این مسابقه بازهم جنجالی و خبرساز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ