کبد یک اندام ضروری است که بسیاری از عملکرد‌های پیچیده لازم برای حفظ سلامت عمومی را انجام می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تکثیر و تولید این کرم‌های دوست داشتنی به خاطر خواصی که دارند به صورت یک تجارت پرسود درآمده و این روزها با اقدامات آقا خسرو در شیراز و قروه کردستان هم از این کرم‌ها در مزارع کشاورزی و در کنار دامداری‌ها پرورش داده می‌شوند؛ کرم‌هایی که اگر در زمین آغشته به مواد نفتی آن‌ها را رها کنید به راحتی نقش مواد شوینده را بازی می‌کنند و می‌توانند همه مواد نفتی را بخورند.
قرار گرفتن در معرض عطر‌های خاص در هنگام خواب عملکرد شناختی مغز را افزایش می‌دهد.
محققان دانشگاه ورونا ایتالیا دریافتند که ترکیبات موجود در قهوه اسپرسو می‌تواند به مهار پروتئین کلیدی مؤثر در ابتلاء به آلزایمر کمک کند.
مطالعه ای در سال 2014 ژن هایی را مورد بررسی قرار داد که بر پاسخ فرد به متابولیسم کافئین تاثیر داشتند. امروزه محققان می توانند از این نشانگرهای ژنتیکی برای پیش بینی تمایل افراد به مصرف قهوه استفاده کنند. در نتیجه این موضوع نشان می دهد که هوس قهوه شما و نشانه هایی که به دنبال ترک آن تجربه می کنید، ممکن است ژنتیکی باشند!
ماده هشیارکننده قهوه تنها بخش خواب و بیداری مغز را تحت تاثیر قرار نداده بلکه موجب فعال کردن مناطقی از مغز می‌شود که در حافظه و تفکر نقش دارند.
تیم تحقیقاتی دانشگاه Qian'an چین خاطرنشان کرده است که مصرف قهوه بدون کافئین بر بیماران مبتلا به بیماری قلبی و عروقی و دیابت تأثیری ندارد.
رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران گفت: بیان عباراتی همچون کودک تا کتک نخورد تربیت نمی‌شود یا گذشتگان ما را می‌زدند ما هم باید کودکمان را درست تربیت کنیم مصداق کودک آزاری است.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در مراسم تودیع و معارفه معاونان شرکت گفت: هرگونه تغییر و تحول در این شرکت می‌تواند درکلICT کشور و حتی منطقه تاثیر گذارباشد.
دستمالی کارشناس مسائل ترکیه گفت: برخی از ما در ایران فکر می‌کنیم که قلیچ‌دار اوغلو، چون لاییک بود نمی‌توانست با ما همکاری کند و اردوغان، چون اسلام‌گراست بیشتر با ما راه می‌آید. در معادلات بین‌الملل نباید گول مسلمان بودن اشخاص را خورد. الان طالبان که جریان اسلامی و اصیل است به زعم برخی از آقایان بیشتر برای ما دردسر درست کرده تا آن نیمچه دولت غرب‌گرای پیشین افعانستان!
در ارزیابی‌های روانی متهم، تشخیص بیماری روانی به دلیل تأثیر در تصمیمات کیفری دارای اهمیت است و دادستان در این بخش از تحقیقات قضایی می‌خواهد بداند که آیا اختلالات روانی فرد به شدتی بوده که متهم در زمان ارتکاب جرم فاقد قوه تمیز باشد و به عبارت دیگر شدت بیماری روانی به این حد بوده که او بر رفتارش آگاه نباشد و مغایرت رفتار خود با قانون را درک نکند یا خیر؟
عضو اتاق بازرگانی ایران در یادداشتی فرمول‌های مهم دستیابی به مهار تورم و تقویت تولید را تشریح کرده است.
در فصل کنونی گل محمدی بدترین فصل خود را با پرسپولیس سپری میکند. در شرایطی که پرسپولیس در هفته شانزدهم اختلاف خود را با رقیب دیرینۀ خود یعنی استقلال به ۸ امتیاز رسانده بود، در ادامه با نتایج ضعیف پرسپولیس در نیم فصل دوم و پیروزی های پیاپی استقلال و سپاهان، پرسپولیس به رتبه سوم سقوط کرد.
وصیت‌نامه قابل تامل زندانی محکوم به اعدامی که توسط حجت الاسلام اژه ای رئیس قوه قضاییه قرائت شد و محفل قاریان بین‌المللی قرآن را تحت تاثیر خود قرار داد.
به نظر می‌رسد مصرف نوشیدنی‌های گازدار، شیر و آب‌میوه‌های طبیعی احتمال ابتلا به این عارضه تخریب‌کننده دستگاه عصبی را افزایش می‌دهد
مرکز رسانه قوه قضاییه نوشت: متهم در بخشی از اظهارات خود با بیان اینکه «اتهامات را قبول دارم» اظهار کرد: علت اصلی ارتکاب من به این جنایات تحت تاثیر قرار گرفتن از فضای مجازی بوده که در آن شرایط با توجه به تبلیغات وسیع مجازی، به قصد انجام اقدامات خرابکارانه اسلحه تهیه کردم.
به گفته محققان، مقدار قهوه و کافئینی که یک فرد مصرف می‌کند می‌تواند بر سلامت کلیه او تأثیر بگذارد.
اقدام رهبر انقلاب و قوه قضاییه گام مهمی برای آرامش بخشیدن به جامعه و فضای سیاسی کشور بود لذا انتظار است بعد از این حکم همه جناح های سیاسی و چهره های مشهور سیاسی و همه مسئولان سابق و فعلی به گونه ای اظهار نظر و عمل نمایند که اقدام آنها در راستای همین هدف مهم باشد و صدور بیانیه های شعاری و بدون مبنا و تنش زا هیچ تاثیر مثبت و گام موثری در این زمینه نخواهد بود.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: ضمن محکومیت اقدام پارلمان اروپا در خصوص سپاه، تمام تمهیدات لازم برای پیگیری این موضوع را اندیشیده است.
بی‌شک تاریخ و گذشته هر چیز برای ما جالب توجه است. پیشینه تولید و تکثیر محصولات زراعی نیز از این موضوع مستثنی نیست. به‌عنوان نمونه شاید برایتان جالب باشد پرکاربردترین مواد خوراکی مانند قهوه یا سیب‌زمینی از کجا آمده‌اند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه اجماع جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران در حال گسترش است، گفت: ما در داخل کشور، عده ای از افراطیون را هم داریم که ساز خود را می زنند و امیدواریم قوه عاقله بر افراطی گرایی پیروز شود تا نتیجه این ندانم‌کاری بیش از این بر معیشت کارگران و شهروندان مظلومی که نان خالی در سفره ندارد، تاثیر نگذارد.
ما هنوز نمی‌دانیم که تاثیر کامل تهاجم روسیه به اوکراین چه خواهد بود، اما بی‌اهمیت نیست. جنگ خسارات عظیمی به اوکراین وارد کرده و هنجار‌های موجود را تهدید کرده هنجار‌هایی که از تصاحب قلمرو با استفاده از زور و قوه قهریه جلوگیری می‌کردند.
قهوه کافئین دار به طور کلی برای قلب ایمن است و نقش محافظت کننده دارد. نتیجه پژوهش‌ها نشان می‌دهد که نوشیدن دو فنجان قهوه در روز بیش‌ترین فواید قلبی عروقی را دارد. با این وجود، نوشیدن بیش از اندازه قهوه می‌تواند تاثیر منفی داشته باشد.
رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه گفت: هیچ فشاری وجود ندارد و حساسیتی که ایجاد شده به دلیل این است که می‌خواهیم مر قانون اجرا شود، زیرا تأکید ریاست قوه قضائیه و معاون اول قوه قضائیه بر اجرای مر قانون است.
مدیرکل هماهنگی خرید داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت : تامین اعتبار مابه التفاوت قیمت جدید کلزا تاکنون محقق نشده و هنوز نمی توان زمانی برای پرداخت آن به کلزاکاران مشخص کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ