قرار گرفتن در معرض عطر‌های خاص در هنگام خواب عملکرد شناختی مغز را افزایش می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فعال سیاسی گفت: آزادسازی اموال بلوکه شده ایران تاثیر زیادی بر مبادلات تجاری، بر کسر بودجه، بر اقتصاد کشور ما دارد.
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: قطعاً آزادسازی منابع ارزی بلوکه شده ایران روی سفره و معیشت مردم تأثیر مثبت خود را نشان خواهد داد، اما عده‌ای این دستاوردها را کم‌اهمیت جلوه می‌دهند.
محققان دانشگاه ورونا ایتالیا دریافتند که ترکیبات موجود در قهوه اسپرسو می‌تواند به مهار پروتئین کلیدی مؤثر در ابتلاء به آلزایمر کمک کند.
ظهور توسعه هوش مصنوعی در طول سال‌های اخیر حوزه آموزش را نیز مانند دیگر بخش‌های حیات بشر، تحت تأثیر قرار داده است. این تحول شگرف، تأثیرات مثبت و منفی بسیاری را شامل می‌شود.
نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: متأسفانه در تأمین سود از نقدینه‌ها برخی از مردم به سراغ اعمالی می‌روند که نظام اقتصادی کشور را تحت تأثیر قرار می‌دهد و آن را دچار مشکل می‌کند.
شاخص کل بورس در انتهای معاملات امروز با رشد ۶۹۴۰ واحدی مواجه شده و به جایگاه ۲ میلیون و ۱۷۳ هزار واحد رسیده است، نمادهای کگل، نوری، شستا، شبندر، نوری بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: ورود خانه های خالی اثرات مثبتی بر بازار اجاره دارد.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: امیدواریم توسعه روابط ایران با همسایگان و کشورهای عربی مانند عربستان تأثیر مثبت خود را در عرصه اقتصادی هم بگذارد.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: امیدواریم توسعه روابط ایران با همسایگان و کشورهای عربی مانند عربستان تأثیر مثبت خود را در عرصه اقتصادی هم بگذارد.
یک کارشناس مکانیزاسیون بخش کشاورزی گفت: نتایج نشان می دهد به کارگیری روش های مهندسی زراعی، مکانیزاسیون و یکپارچه سازی اراضی در کاهش هزینه ها و افزایش درآمد بهره برداران تأثیر مثبت دارد.
روابط صمیمی دوستانه و اینکه آیا تجربیات شما در آن روابط مثبت یا منفی است، می‌تواند بر سلامت جسمانی شما تأثیر بگذارد.
نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد که دارچین ممکن است بر یادگیری و حافظه تأثیر مثبت بگذارد، اما تحقیقات بیشتری در این زمینه لازم است.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:ما نباید تحت تأثیر توهمات القائی عناصر افراطی که سیاست موازنه مثبت در روابط بین‌الملل را نفی می‌کنند قرار بگیریم و عوارض بشدت منفی این سیاست غلط را به مردم تحمیل کنیم.
صادق نوروزی، دبیرکل حزب توسعه ملی گفت: اقدام به بازداشت‌های جدید درحالی‌که انتظار جامعه آزادی همه بازداشت‌شدگان است، ممکن است از تأثیر مثبت این عفو بکاهد. بنابراین، این عفو باید دنباله‌دار باشد وگرنه با توجه به تعداد دستگیرشدگان و احکام صادرشده انتظار جامعه را برآورده نمی‌کند.
فراقی گفت: عرضه خودرو و خبرهای مثبت و منفی در پس از آن به غیر از صنعت خودرویی همانطور که میدانیم از لحاظ روانی و تأثیر روی برخی از سود آوری ها مانند فراکاب ها خواهد داشت.
محمدرضا جاویدی تحلیلگر علوم جوی و کارشناسان هواشناسی در این‌باره می‌گوید: همزمان با تضعیف پدیده لانینو، رطوبت‌رسانی جریان بارشی که از دریای سرخ وارد ایران می‌شود، در بهترین فاز خود برای خاورمیانه و ایران قرار دارد که تأثیر بسیار مثبت بارشی در منطقه و کشور دارد، چون با زوال پدیده لانینو ایران و منطقه به‌تدریج وارد ترسالی می‌شوند.
برخلاف مطالعات قبلی که بر تأثیر محیط‌های طبیعی آبی و سبز بر سلامت بدن متمرکز شده‌اند، مطالعات اولین موردی است که تأثیر مثبت گذراندن وقت در محیط‌های پوشیده از برف را بر بدن نشان می‌دهد.
تاثیر مثبت ماسک بر کاهش ابتلا به آنفلوآنزا
این روز‌ها فهرست بلندبالایی از دارو‌های ضروری و حیاتی برای بیماران صرع وجود دارد که تهیه‌کردنشان به کابوس شبانه بیماران و خانواده‌ها تبدیل شده است. پزشک با معاینه یا ویزیت چندین‌ماهه به دارویی رسیده که روی بیمار تأثیر مثبت داشته است. بیماری که طی یک ماه، حدود شش بار تشنج داشته، کارش به بستری روی تخت بیمارستان می‌رسیده، در ماه فقط یک بار تشنج می‌کند و تشنج مقاوم به درمانش به دارویی جواب داده، اما حالا دارو به صورت ناگهانی کمیاب و حتی نایاب می‌شود.
کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه تاسیس بورس بین الملل اقدامی رو به جلوست گفت: اگر برجام نیز امضا شود، با پتانسیلی که در بورس بین الملل میبینم، بورس بین الملل دروازه ورود سرمایه گذاری خارجی خواهد بود
این روزها که دنیا تحت تأثیر «تحول دیجیتال»، به سمت مدرنیزه شدن ساختار نظام توزیع رفته است، گروه «شهر لوازم خانگی» ورود هایپرمارکت‌های تخصصی به سیستم توزیع کشور را در دستور کار قرار داده‌اند.
به تازگی گوشی گلکسی A04 در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شده است. مشخصات اعلام شده در گیک بنچ، ما را به این باور می‌رساند که گوشی گلکسی M04 سامسونگ از تراشه Helio G35 مدیاتک برخوردار است. با این وجود، این دستگاه فاقد اتصال 5G خواهد بود.
روز گذشته ۲ بهمن ۱۴۰۰ نماد‌های گروه پالایشی عملکرد خوبی را داشتند و در ابتدای بازار با سبزپوشی خود توانستند یکی از عوامل صعودی شدن بازار شوند. در گفتگو با شهیر محمدنیا کارشناس بازار سرمایه به این پرسش پاسخ داده ایم که روند خوب پالایشی‌ها ادامه خواهد یافت؟
امروز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ