حضور این دو بازیکن در استقلال منوط به رضایتنامه باشگاه پیکان است که البته پیکانی‌ها به ویژه مجتبی حسینی رفیق قدیمی و دستیار سابق یحیی به این راحتی هم نفرات تاثیر گذار خود را از دست نخواهد داد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرزاد بادپا خادم شریف حرم مطهر احمد ابن موسی، رشادتش این روزها بر سر زبان‌هاست، همان کسی که ممکن بود جانش به خطر بیفتد؛ اما حاضر نشد جانش را بردارد و از کنار این حمله تروریستی عبور کند.
دو دوست دوران نوجوانی دوباره در تیم ملی والیبال در کنار هم هستند.
نیمار و پدرش که هم اکنون در اسپانیا حضور دارند با پینی زهاوی دیدار کردند.
دیوید بکام، مالک باشگاه اینترمیامی، در کنار خرید بزرگ باشگاهش لیونل مسی قرار گرفت و با انتشار این تصویر درباره علت به خدمت گرفتن ستاره بزرگ آرژانتینی توضیح داد.
اوسمار ویه‌را مرد شماره یک هدایت تمرین پرسپولیس است، حتی جلوتر از یحیی گل‌محمدی.
سرمربی فولاد برنامه ویژه‌ای برای تیمش در فصل جدید لیگ برتر دارد.
شاگردان یحیی گل‌محمدی که با بردن دربی در موقعیت «برتر» میان سه مدعی قهرمانی قرار گرفتند، برای این که به خواسته شان برسند باید سه گام برای بالا بردن جام بردارند که اولین آن بردن پیکان است.
فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاهی کشور حکایت از هفته های پایانی جذاب در بهار ۱۴۰۲بین مدعیان قهرمانی می دهد.
آندریاس هرتزوگ دستیار یورگن کلینزمن در کره‌جنوبی خواهد بود.
روزنامه اکیپ فرانسه اعلام کرد که سرخیو راموس تصمیم نهایی خود را برای جدایی از پاری‌سن‌ژرمن به سران باشگاه اعلام کرده است.
سرخیو آگوئرو که به تازگی فوتبال را کنار گذاشته هم در کنار سایر بازیکنان روی سکوی قهرمانی حاضر شد و فرصت لمس این جام و بالا بردنش را از دست نداد.
پیرس مورگان، مجری جنجالی و دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، باز هم اظهارنظری جنجالی داشته است.
مهر سال گذشته به پیشنهاد احسان خاندوزی، به‌عنوان رئیس کل بانک مرکزی انتخاب شد، اما به نظر می‌رسد روز‌های آخر را در خیابان میرداماد می‌گذراند. امام‌صادقی است و در این دانشگاه کارشناسی ارشد معارف اسلامی و مدیریت مالی گرفته، صالح‌آبادی ۴۴ ساله، در دولت اول محمود احمدی‌نژاد، دبیرکل بورس اوراق بهادار تهران بود و در سال ۹۳ و در دولت حسن روحانی، به‌عنوان اولین رئیس سازمان بورس اوراق بهادار انتخاب شد. صالح‌آبادی در این سازمان کمیته فقهی راه‌اندازی کرد تا بر بازار سرمایه نظارت شرعی داشته باشد.
رفیق کی‌روش: ترکیب ایران شوکه‌ام کرد!
لوتار ماتئوس هافبک افسانه‌ای ژرمن‌ها بازی افتتاحیه جام جهانی را از جایگاه وی آی پی تماشا کرد.
گفته می‌شد ادو یکی از همکاران کی‌روش در جام جهانی ۲۰۱۴ خواهد بود که هرگز این اتفاق رخ نداد. با این حال ارتباط طرفین همچنان حفظ شده و کارلوس کی‌روش هم همیشه نشان داده در حمایت از بازیکنان تیم ملی سنگ تمام می‌گذارد و هر جا که نیاز باشد، از آن‌ها به نیکی یاد می‌کند. شاید این بار هم مسئولان آرسنال برای قطعی کردن انتقال طارمی، سراغی از او گرفته باشند. بخصوص که دوست صمیمی کی‌روش، مدیر ورزشی آرسنال است و همه‌کاره این انتقال جذاب، بزرگ و رؤیایی.
رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا که رقیبی برای کسب مجدد این جایگاه نداشت، با پیام حمایت هر 47 فدراسیون کشورهای آسیایی تا سال 2027 صاحب بالاترین سمت فوتبال آسیا شد.
رفیق سجادی، بالاخره رئیس هیات مدیره پرسپولیس شد
ادو آگیره، روزنامه‌نگار اسپانیایی و یکی از نزدیک‌ترین دوستان کریستیانو رونالدو، مدعی شد ستاره منچستریونایتد تصمیم به رد پیشنهاد ناپولی گرفته است.
طالقانی اعتراف کرده و مدعی بود که در ریاست عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال نقش داشته است و او در کنار همراهانش شهاب را به ریاست رساندند! او از هواداران تاج و دنباله‌روی حیدر بهاروند بود
رفیق تاج و فامیل بهاروند از مجمع فوتبال برکنار شد
آخرین وضعیت آب‌وهوا؛ورود سامانه بارشی جدید و افزایش دما
ایذه - رئیس پلیس راه ایذه از مسدود بودن محور ایذه به دزپارت به دلیل بارش سنگین باران تا اطلاع ثانوی خبرداد.
فرهادیان سال‌ها همراه پولادگر در تکواندو حضور داشت و یکی از نزديک ترین افراد به معاون فعلی وزیر ورزش محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد پولادگر درحال جمع کردن تیم مدیریتی متصل به خود در وزارت ورزش است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ