جوانان لبنانی در اقدامی بی‌سابقه در مناطقی گام گذاشتند که به موجب ممانعت‌های موجود، از سال ۲۰۰۶ تاکنون هیچ فرد لبنانی در آن‌جا قدم نگذاشته بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حمید احمدی، ستاره باتجربه تیم فوتسال مس سونگون، معتقد است که تیمش توان این را دارد که از پس هر کار سختی بربیاید.
فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی گفت: با ۲۷ دستگاه در کشور در امر مهارت آموزی و اشتغالزایی تفاهم نامه‌هایی امضا شده است و باید تلاش کنیم انگیزه لازم را برای جوانان فراهم آوریم.
هفته دوم لیگ برتر نیز به کام تراکتور با وجود تمام ستاره هایش تلخ شد تا شاید هشداری برای این تیم باشد.
نظرسنجی انجام شده از جوانان عرب از سوی شرکتی که مقر آن در امارات قرار دارد، نتایج قابل توجهی به همراه داشت.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ایران یکی از با استعدادترین بخش در فوتبال جوانان در دنیا است که این امر بسیار عالی خواهد بود.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: نوجوانان و جوانان امروز به هویت ایرانی و اسلامی خود افتخار می‌کنند.
در حالیکه چندی قبل، جوانان لبنانی با شجاعت خود، اقدام به جمع آوری دوربین‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی در نزدیکی مرز این کشور کردند، نظامیان صهیونیست شبانه این دوربین‌ها را مجدداً کار گذاشتند.
جوانان لبنانی، از دکل‌های نصب شده توسط ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مرزی این کشور بالا رفته و دوربین‌های جاسوسی صهیونیست‌ها را از جا کندند.
مربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: تیم جوانی داریم که با وجود کم تجربکی، انگیزه بالایی برای موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا دارد.
دبیر شورای نگهبان گفت: همان گونه که رهبر حکیم انقلاب فرمودند، منطقه ساحل غربی جایی است که رژیم صهیونیستی را به زانو در خواهد آورد و صهیونیست‌ها با اقدام اخیر خود این امر را تسریع کردند.
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: آمریکایی‌ها در دوره جدید بعد از یازده سپتامبر که مستقیماً وارد جنگ شدند، اگر فرهنگ انقلاب اسلامی نبود جهان را می‌بلعیدند.
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: آمریکایی‌ها در دوره جدید بعد از یازده سپتامبر که مستقیماً وارد جنگ شدند، اگر فرهنگ انقلاب اسلامی نبود جهان را می‌بلعیدند.
تیم ملی والیبال جوانان ایران آخرین تمرین توپی خود را قبل از اعزام به اردوی برون مرزی بلغارستان با حضور اصحاب رسانه برگزار کرد.
بخش مهمی از جوانان، تمنای آن را دارند که صدای‌شان -آن‌گونه که هست و نه آن‌گونه که باید یا مطلوب به‌نظر می‌رسد- به رسمیت شناخته شود.
مشهد-فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه جوانان قهرمان در برخی روزها۳۰عملیات در کرانه باختری انجام می‌دهند، گفت: جبهه مقاومت امروز از یک هسته و یک نهال نوپا به یک محور گسترده تبدیل شده است.
جوانان فلسطینی در کرانه باختری، در پاسخ به بمباران غزه توسط رژیم صهیونیستی، با صهیونیست‌ها درگیر شدند.
از نقش حاج قاسم عزیز در سوریه و عراق و لبنان زیاد شنیده‌ایم و گفته‌اند، اما درباره آذربایجان چه؟ امروز پای حرف جوانان شیعه آذربایجانی نشسته‌ایم که تربیت‌شده مکتب حاج قاسم‌اند و امیدهای فردا.
کارشناس فوتبال در گفت و گو با تلویزیون المیادین لبنان از شکست تیم ملی در آخرین بازی مرحله گروهی جام جهانی و از دست رفتن فرصت صعود به مرحله دوم رقابت ها اظهار تاسف کرد.
رئیس جمهوری لبنان در دیدار با جوانا فرونیسکا هماهنگ کننده سازمان ملل در لبنان که در کاخ بعبدا انجام شد به موضع گیری درباره مذاکرات ترسیم مرز دریایی پرداخت.
فدراسیون جهانی بسکتبال نسبت، نسبت به باخت تیم ملی جوانان ایران مقابل لبنان واکنش نشان داد.
تیم بسکتبال جوانان اولین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا را با شکست برابر لبنان آغاز کرد.
تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا مقابل لبنان شکست خورد.
تیم ملی بسکتبال جوانان زیر ۱۸ سال ایران در رقابت های جوانان قهرمانان آسیا با تیم های ژاپن و لبنان در گروه A قرار گرفت .
تیم ملی بسکتبال جوانان زیر ۱۸ سال ایران در رقابت‌های جوانان قهرمانان آسیا با تیم های ژاپن و لبنان در گروه A قرار گرفت .

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ