حمدبن جاسم نخست وزیر سابق قطر، در توییتی نوشت: «کشتار و تخریب منازل و اموال فلسطینیان توسط نیرو‌های اشغالگر در سرزمین اشغالی فلسطین بدون هیچ گونه واکنش یا محکومیت یا دست کم اعتراضی از سوی کشور‌های عربی یا غیرعربی این اطمینان را به من می‌دهد که جنایات اسرائیل همیشه از مجازات یا انتقاد به دور باقی می‌ماند».
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان این‌که تعطیلی به دلیل گرمای هوا، نیاز به تصویب در هیئت دولت دارد، گفت: در صورتی که وزارت بهداشت تشخیص بدهد که گرمای هوا برای سلامتی مردم مخاطره ایجاد می‌کند، مجدداً پیشنهاد تعطیلی مطرح خواهد شد.
یک تحلیلگر پژوهشگاه امنیت رژیم صهیونیستی، وقوع کودتای نظامی علیه کابینه بنیامین نتانیاهو را بعد از تصویب لایحه جنجالی در پارلمان این رژیم، پیش بینی کرد.
بپه ماروتا، مدیر اینتر، تایید کرد که باشگاه النصر عربستان همچنان برای جذب مارسلو بروزوویچ با این باشگاه ایتالیایی درحال مذاکره است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه نگران وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه در آستانه شروع تمرینات پیش فصل است، گفت: امروز و فردا خبرهای خوبی برای هواداران داریم.
وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیات دولت از احتمال بازگشت رئیس فدراسیون جودو به سمت خود خبر داد.
اصفهان- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از عبور ریز موج‌ها از روی استان و احتمال بارش‌های پراکنده در برخی ساعات روز خبر داد.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: اگر افزایش تورم به میزانی باشد که سبد معیشتی کارگران را تحت شعاع قرار دهد، پیشنهاد افزایش دستمزد کارگران در کمیسیون اجتماعی مجلس دنبال می‌شود.
حسن اکبری - معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست - درباره آخرین وضعیت «ایران» - یوز ماده ایرانی در اسارت - اظهار کرد: هنوز سونوگرافی برای «ایران» انجام نشده است چراکه نظر تیم دامپزشکی بر طی کردن روند طبیعی بوده است. بدین جهت به طور قطعی نمی‌دانیم که باردار است یا خیر؟ او گفت: اگر ایران حامله باشد که احتمال آن وجود دارد، همه چیز آماده است.
استاندار تهران گفت: به منظور مدیریت ترافیک تهران تصمیم گرفته شد که طرح شناورسازی ساعت کاری ادارات امسال اجرایی شود.
سخنگوی وزارت خارجه تصریح کرد: ارتباطات ایران و آژانس به صورت مستمر برقرار است. با تکمیل روند آماده‌سازی، امکان سفر گروسی به ایران در آینده متصور است. باید زمینه‌سازی فنی آن انجام شود. در چارچوب فنی، گفتگو‌ها ادامه پیدا خواهد کرد.
وقتی صحبت از کاهش خطر سکته مغزی در میان زنان می‌شود، تحقیقات جدید نشان می‌دهد که هر چه یک زن در طول زندگی اش بیشتر در معرض استروژن قرار گیرد، بهتر است.
نصیری با تاکید بر اینکه نمی‌توان به طورکلی گفت که تهران در معرض سیل نیست، اظهارکرد:‌ آنچه که من در مورد احتمال کم وقوع سیل در تهران گفتم با توجه به پیش‌بینی انجام شده از سوی هواشناسی برای شهر تهران بود.
به دلیل ناپایداری جوی، احتمال لغو برخی پرواز‌ها وجود دارد. مسافران می‌توانند با شماره‌های ۱۹۹ و ۰۲۱۶۱۰۲۱ تماس گرفته و اطلاعات پرواز خود را قبل از عزیمت به سمت فرودگاه دریافت کنند.
خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه امروز جمعه اعلام کرد: انجام دیدار میان رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه و بشار اسد همتای سوری او اگر شرایط مناسب باشد، امکان پذیر است.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: با توجه به حجم بالای بارش باران احتمال وقوع آب‌گرفتگی در اکثر نقاط استان وجود دارد.
ناصر بختیاری گفت: افزایش قیمت‌ها به دولت بستگی دارد اما درخواست افزایش ۴۰ درصدی را داده که جبران عقب افتادگی‌ها شود اما با ۲۰ درصد موافقت شده است.
تهران- معاون استاندار تهران گفت: با توجه به افزایش آلاینده‌ها احتمال لغو دربی پایتخت در روز سه‌شنبه وجود دارد.
قربان گفت:بازار نفت ما به دلیل تحریم‌ها باعث شده تا آزادی عمل از کشور ما گرفته شود؛ امکان خرید و فروش آزادانه نفت وجود ندارد و اگر تحریم ها نبود بسیاری از کشور ها خریداران نفت ما بودند.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از احتمال بارش‌ پراکنده در نواحی غرب و جنوب استان و تداوم غبارآلودی هوای شهر اصفهان طی روز چهارشنبه خبرداد.
سواحل دریای خزر در شرق اردبیل، گیلان، مازندران و شرق گلستان بر اساس آخرین داده‌های سازمان هواشناسی بارانی خواهد شد.
مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص روند حرفه‌ای سازی این باشگاه و احتمال حذف مجدد از آسیا توضیح داد.
مدودوف در واکنش به اظهارات «ولودیمیر زلنسکی» که گفته است با روسیه مذاکره نخواهد کرد بیان داشت: «اتمام حجت‌های فعلی در حد گرم کردن قبل از ورزش برای بچه‌ها است، اما در آینده، خواسته‌ها تغییر خواهند کرد».
عضو علی البدل کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال از احتمال تغییر دوباره در لیست نامزدها تا روز قبل از برگزاری مجمع فوق‌العاده خبر داد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه موضوعات اصلی مورد بحث در گفتگوی روسای جمهور این کشور و ترکیه را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ