مدیرعامل بنیاد ملی گندم کاران کشور گفت: ۳ ماه از تحویل بذرها به شرکت‌های طرف قرارداد وزارت جهاد کشاورزی می‌گذرد اما ریالی پرداخت نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس آمار سازمان ثبت احوال، در ۴ ماه نخست ۱۴۰۲ ، در کل کشور ۱۹۹ هزار و ۷۲۷ مورد ازدواج و ۶۵ هزار و ۳۵۵ مورد طلاق به ثبت رسیده است.
هیچ گونه‌ای جز انسان حتی نمی‌تواند آنچه را که درحال وقوع است، درک کند. حتی هزار سال پیش هم هیچ انسانی نمی‌توانست چنین فکری بکند. پرتاب راکت به فضا رویدادی است که موجب حیرت و شناسایی چالش‌ها می‌شود.
رافائل گروسی گفت: میزان ذخایر اورانیوم غنی‌شده ایران در سه ماه گذشته بیش از یک چهارم افزایش یافته است.
وعده وزارت صمت برای عرضه بخشی از خودروهای وارداتی پایان ۱۴۰۱ بود که پس از گذشت ۳ ماه این وعده هفته آتی محقق می شود؛ بااین حال مشخص نیست خودروهای مورد تقاضای باقی خریداران چه زمانی تحویل شود.
بازداشت روزنامه‌نگار آمریکایی در روسیه به حکم دادگاه مسکو به‌مدت ۳ ماه تمدید شد.
ملی‌پوش سابق پرسپولیس ۳ماه محروم شد
منابع رسانه‌ای عبری زبان از خودکشی ۳ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی طی یک ماه اخیر خبر دادند که دو نفر از آنان طی یک هفته اخیر خودکشی کرده‌اند.
دکتر توکلی عنوان کرد: افزودن بهارنارنج در چای موجب کمک به هضم غذا گشته و ناراحتی‌های معده را کاهش می‌دهد. همچنین بهارنارنج دارای آنتی اکسیدان‌های بسیاری است که از بدن در مقابل رادیکال‌های آزاد محافظت کرده و در نتیجه موجب کاهش خطر ابتلا فرد به بیماری‌های جدی و مزمن می‌شود.
رئیس‌جمهور ترکیه تاکید کرد: تلاش‌هایی برای بهره‌برداری از فاجعه زلزله برای منافع سیاسی وجود دارد و ما اجازه این کار را نخواهیم داد». اردوغان افزود: امروز قانون اعلام وضعیت فوق العاده برای مدت ۳ ماه را صادر می کنیم و در پارلمان به تصویب می رسد.
معاون گردشگری، آمار گردشگران ورودی و خروجی طی 9 ماه امسال را اعلام کرد.
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تخلف رخ داده در دیدار ملوان بندرانزلی و نفت مسجد سلیمان صادر کرد.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۳ بهمن ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۳ بهمن ماه را بخوانید.
خبرهای مهمی امروز در فضای رسانه ها منتشر شد که قطعا هر یک می توانند بر روی روند بورس فردا تاثیرگذار باشند. توصیه می شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حوادث ۳ ماه و نیم گذشته منجر می‌شود تا جایگاه امنیت را بدانیم.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حوادث ۳ ماه و نیم گذشته منجر می‌شود تا جایگاه امنیت را بدانیم.
رئیس ستاد کل نیروهای  مسلح گفت: حوادث ۳ ماه و نیم گذشته منجر می‌شود تا جایگاه امنیت را بدانیم
سخنگوی دولت افزود: این نمونه سخن خداوند است که می‌فرماید شهدا زنده هستند و ما می‌بینیم که مسیرشان ادامه دارد و نقش‌آفرینی که در دوران حیات‌ مادی‌شان داشتند، امروز همچنان پابرجاست و این به برکت اخلاص در راه خدا است.
سومین وزیر دولت ژاپن به علت رسوایی‌های مالی استعفا داد؛ استعفایی که نخست‌وزیر این کشور را در موقعیت متزلزلی قرار داده است.
سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت بیان کرد: حدود ۹۵ درصد موارد ابتلا به آنفلوانزا در کشور آنفلوانزای نوع A و حدود ۵ درصد نیز آنفلوانزای نوع B است و برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری به مردم توصیه می‌کنیم در فضا‌های بسته از ماسک استفاده و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند؛ همچنین افراد دارای علائم بیماری از حضور در تجمعات خودداری و خود را قرنطینه کنند.
در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۳ آبان ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۳ آبان ماه را بخوانید.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: سرفاصله حرکت قطارهای مترو در همه خطوط ۷ گانه به ۳.۵ دقیقه کاهش یافته است.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۳ شهریور ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۳ شهریور را بخوانید.
فدراسیون فوتبال مراکش وحید هلیل هودزیچ سرمربی تیم ملی این کشور را تنها سه ماه قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برکنار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ