رشت - رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تاکید بر استفاده کشاورزان و شالیکاران از بذرهای گواهی شده، گفت: تاکنون بالغ بر ۱۷۵۰ تن بذر گواهی شده در گیلان تولید شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پینینفارینا تولید بی ۹۵ را محدود به ۱۰ دستگاه کرده که در مقایسه با باتیستا دیگر خودرو جدید این کمپانی که ۱۵۰ دستگاه است یک تولید محدود کامل، محسوب می‌شود.
کوئنیگزگ تصمیم دارد محصول پرسروصدای خود را با موتور قدرتمند V ۸ نیز راهی بازار کند. این موتور ۵ لیتری با یک موتور برقی که از آن با نام «ماده سیاه» یاد می‌شود، ترکیب خواهد شد. این موتور برقی با آنکه تنها ۳۹ کیلوگرم وزن دارد، اما ۸۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۲۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.
در ایالات متحده، شرکت آلمانی دوره تولید ۱۶ ساله این ابرخودرو را با R ۸ GT RWD ۲۰۲۳ محدود به تنها ۱۵۰ دستگاه با قیمت ۲۴۹،۹۰۰ دلار جشن گرفت. اگر شانس خود را برای سفارش قوی‌ترین آئودی دیفرانسیل عقب از دست داده‌اید، ما یک جایگزین داریم.
شرکت کوانتوم ساینس (Quantum Science) که متخصص در توسعه نقاط کوانتومی مادون قرمز است، از تولید نقاط کوانتومی عاری از سرب خبر داد که نسبت به طول موج‌های ۱۵۵۰ نانومتر حساس هستند.
شاهرود- مجری طرح کاشت یک میلیارد درخت با بیان اینکه کشور به کارگاه تولید نهال در حوزه منابع طبیعی تبدیل شده است، گفت: تولید سالانه ۲۵۰ میلیون اصله نهال در دستور کار است.
مشهد ـ معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: حریق گسترده کارخانه تولید لوازم برقی در جاده مشهد- قوچان با تلاش چهار ساعته ۱۵۰ آتش نشان مهار شد.
Terran ۱ یک موشک ۳۳ متری است که حدود ۸۵ درصد از آن با کمک پرینت سه‌بعدی ساخته شده. این سازه که از متان مایع و اکسیژن مایع به‌عنوان سوخت استفاده می‌کند، قادر است حدود ۱۲۵۰ کیلوگرم محموله را به مدار پایین زمین برساند. شرکت Relativity Space بیان کرده است که در مراحل بعدی تولید قصد دارد رقم مذکور را به ۹۵ درصد افزایش دهد.
اصفهان- رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: در یک سال گذشته ۱۷۰ درخواست از سوی سرمایه گذاران به دبیرخانه دادگستری اصفهان ارسال شد و ۹۷ واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند.
موشک کروز پاوه جدیدترین موشک کروز زمین‌پایه ایران که توسط نیروی هوافضای سپاه تولید شده با برد ۱۶۵۰ کیلومتر رونمایی شد. سومار، هویزه و طلائیه (ابومهدی) کروزهای زمین‌پایه ایران بودند که اکنون پاوه هم به آنها اضافه شده است. منبع: خبرگزاری صدا و سیما
بنز W۱۷۰ در انواع گوناگونی، چون سدان ۴ در، کابریو لیموزین ۴ در، پیکاپ ۲ در، ون ۴ در و رودستر ۲ در تولید و به بازار عرضه می‌شد.
دیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: بر اساس برنامه باید سالانه ۱۵۰ هزار واحد ساخته شود اما در نظر داریم این میزان را تا ۲۰۰ هزار واحد افزایش دهیم.
خاندوزی گفت: رویکرد دولت سیزدهم محدود کردن ویژه‌خواری، توسعه دسترسی مردم و بهبود چشم‌انداز تولید و تولیدکننده به صورت هم زمان است. عشقی نیز افزود: صنعت خودروسازی شبیه بیماری است که عارضه‌های مختلفی دارد؛ انباشت زیان ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی یقینا قابل ادامه نبود و این صنعت در صورت ادامه روند قبل، حتما با یک توقف تلخ مواجه می‌شد.
گفته می‌شود که نخستین کارخانه جوراب‌بافی در ایران نیز در سال ۱۳۳۳ توسط فردی به نام خلیل رحیمی افتتاح شد؛ سال ۱۳۴۵ نیز ماشین‌های جوراب‌بافی ایتالیایی و چینی وارد ایران شدند؛ سپس در سال ۱۳۵۰ از آن‌ها کپی‌برداری و واردات ماشین آلات جوراب بافی قطع شد. از سال ۱۳۷۰ هم ماشین‌های کامپیوتری به بازار ایران وارد شدند که همه نوع جورابی توسط این دستگاه‌ها شامل زنانه، مردانه و بچگانه تولید می‌شود.
سخنگوی وزارت صمت ضمن اشاره به انجام ۴۰ هزار ثبت سفارش برای واردات خودرو، از عرضه حدود ۱۷۰ هزار دستگاه خودروی تولید داخل طی روزهای پیش رو خبر داد.
مدیرعامل شرکت راه‌آهن با اعلام تولید و بازسازی یک هزار و ۱۷۰ دستگاه ناوگان ریلی طی ۹ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ گفت: شاهد عبور از رکورد تاریخی سالانه در نوسازی ناوگان ریلی هستیم.
اگر تا پیش از این مراجعات برای مواردی ازجمله سرماخوردگی به مراکز دولتی کمتر بود و بیماران ترجیح می‌دادند درمان‌های ساده را در درمانگاه‌های خصوصی با پرداخت ویزیت انجام دهند، اما حالا آنقدر مشکلات اقتصادی بالا رفته که گروه بزرگی از بیماران ترجیح می‌دهند ساعت‌ها معطلی در بیمارستان‌های دولتی را به جان بخرند تا مجبور نشوند ویزیت‌های ۸۰ تا ۱۵۰ هزار تومانی بخش خصوصی را پرداخت کنند.
فرآیندهای مختلف کشاورزی در حوزه‌های تولید، کاشت، داشت، برداشت و فروش با تولید سامانه‌ای ایران‌ساخت بهبود یافت و مدیریت شد.
فرآینده‌های مختلف کشاورزی در حوزه‌های تولید، کاشت، داشت، برداشت و فروش با تولید سامانه‌ای ایران‌ساخت بهبود یافت و مدیریت شد.
فاطمی امین گفت: در دی ماه سال گذشته ۱۷۰ هزار خودروی ناقص در پارکینگ‌ها وجود داشت که درحال حاضر با ثبات بخشی به تولید این مشکل رفع شده است و از ابتدای امسال تا کنون حدود ۷ هزار خودرو ناقص تولید شده که این رقم از استاندارد‌های جهانی نیز کمتر است.
همزمان با آغاز هفته دولت، رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور نیرو‌های چهارگانه ارتش و با شرکت بیش از ۱۵۰ پهپاد در گستره جمهوری اسلامی ایران از آب‌های گرم خلیج فارس و دریای عمان در جنوب تا مناطق شرق، غرب، شمال و مرکز کشور آغاز شد. در این رزمایش پهپاد‌های جدید که توسط ارتش و صنایع وزارت دفاع با همکاری دانش بنیان‌ها تولید شده است مورد آزمایش قرار می‌گیرد.
با همکاری و مشارکت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام علاوه بر احیای زیست‌بوم نوشت‌افزار ایرانی، صادرات این محصولات نیز آغاز شده است.
خانه مد بالنسیگا گران‌قیمت‌ترین کیسه زباله جهان با قیمت ۱۷۹۰ دلار وارد بازار کرد و مدیر خلاقیت شرکت فرانسوی تولید کننده این کیسه‌ها آن را «پیشنهادی لوکس» نامید! این کیسه‌ها مخصوص فصول پاییز و زمستان است و لقب «گران‌ترین کیسه زباله جهان» را به خود اختصاص داده است.
سخنگوی صمت گام دوم ساماندهی بازار لوازم یدکی را شامل ۱۵۰ قلم ذکر کرد که پس از اتمام عملیات اجرایی مرحله اول آغاز خواهد شد. وی گفت روی دیگر سکه حذف قاچاق لوازم یدکی دادن بازاری به ارزش ۴ میلیارد دلار به قطعه سازان است که باید از این فرصت بخوبی استفاده شود.
فردین آقابزرگی کارشناس بازار سهام با اشاره به اینکه در هیچ کجای دنیا خودرو در بورس کالا عرضه نمی‌شود، اظهارداشت: با توجه به فاصله قیمتی که خودرو در درب کارخانه تا بازار آزاد دارد، این موضوع یک رانت عظیمی را ایجاد کرده که باعث جذابیت بازار خودرو شده، حال مسئولان تصمیم گرفته‌اند برای از بین بردن این رانت خودرو را در بورس کالا عرضه کنند، اما به اعتقاد بنده این اقدام نیز نمی‌تواند باعث سروسامان دادن به وضعیت بازار خودرو شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ