سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از مجهز بودن اتوبوس‌های شرکت واحد به خاموش‌کننده‌های حریق خبر داد و گفت: رانندگان اتوبوس‌ها نیز دوره‌های لازم را تحت نظر آتش‌نشانی دیده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه که از بامداد امروز (چهارشنبه) در خلیج فارس و با تمرکز بر جزیره بوموسی آغاز شده است، انواع سامانه‌ها و تجهیزات بومی و تولید شده در صنایع دفاعی و دانش بنیان کشور به کارگیری شدند.
پرنده‌ها و شناورهای بدون سرنشین مجهز به هوش مصنوعی در رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه به کارگیری و اهداف از پیش تعیین شده را با دقت منهدم کردند.
تصاویر منتشرشده در مورد سری آیفون ۱۵ نشان می‌دهند کناره‌های آیفون ۱۵ پرو گردتر از آیفون ۱۴ پرو است. همچنین آیفون ۱۵ پرو به‌جای مجهزبودن به قاب استیل، بدنه‌ای از جنس تیتانیومی خواهد داشت. در این صورت به‌جای ظاهری براق، ظاهری مات به آن می‌بخشد.
رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی، از منفعل بودن جهان اسلام نسبت به سوزاندن قرآن کریم در سوئد و جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین انتقاد کرد.
رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی، از منفعل بودن جهان اسلام نسبت به سوزاندن قرآن کریم در سوئد و جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین انتقاد کرد.
امیر دریادار شهرام ایرانی درباره سامانه ها و تجهیزات ناوشکن دماوند که به زودی رونمایی می شود، گفت: با برنامه ریزی انجام شده این تجهیزات به‌روز، در همه ناوشکن‌ها نصب می‌شود. ناوشکن دماوند ۲ هم به موشک‌ های پدافندی و هم به موشک‌ های تهاجمی مجهز خواهد بود.
باشگاه ایرانی که مجوز حرفه ای کسب کرده اند، نامشان توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا در بخش تیم های دارای جریمه آمده است که علت این اتفاق مشخص شد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: پوشش هوایی شناور‌ها یکی از دغدغه‌های فرماندهان ما بود؛ بنابراین بر روی شناور عاشورا، موشک کوثر ۲۰۰ را نصب کردیم که ۱۰ کیلومتر برد دارد.
یحیی رسول درباره قابلیت‌های این جنگنده‌ها نیز گفت:جنگنده‌های T ۵۰ بسیار مدرن بوده و مجهز به دستگاه‌های بسیار پیشرفته، تجهیزات شناسایی و سلاح‌های هدف گیری دقیق هستند که با جنگنده‌های آمریکایی "اف- ۱۶" رقابت می‌کنند و برای پشتیبانی از یگان‌های نظامی زمینی و ماموریت‌های پدافند هوایی و همچنین در وظایف آموزشی پیشرفته مورد استفاده قرار می‌گیرند.
رییس پلیس راه البرز گفت: رانندگان چنانچه قصد سفر در محور‌های کوهستانی استان البرز را دارند خودرو‌های خود را به زنجیر چرخ مجهز و لوازم ایمنی کنند.
قبل از خانواده آی‌فون ۱۴، تفاوت‌های میان مدل‌های پرو و معمولی آی‌فون محسوس نبود و عمده تفاوت‌ها در قابلیت‌های عکاسی بود. اما از سال گذشته، اپل تغییر رویکرد داد و وجوه تمایز میان مدل‌های پرو و معمولی آی‌فون بیشتر شد. برای نمونه، آی‌فون ۱۴ پرو و آی‌فون ۱۴ پرو مکس، مجهز به پردازنده A ۱۶، بریدگی جزیره پویا (Dynamic Island) و نمایشگر پرو دیسپلی عرضه شد که در مدل‌های معمولی خبری از این‌ها نبود.
در سیستم پریسکوپی که مدت‌هاست در دنیای اندروید وجود دارد، نور وارد لنز تله‌فوتو شده و روی یک آینه زاویه‌دار به سمت سنسور دوربین، بازتاب می‌شود. تغییر جهت نور در هنگام حرکت، منجر به دستیابی به زوم اپتیکال طولانی‌تر بدون افت کیفیت می‌شود.
ایشان با اشاره به برخی صفات شخصی سردار از جمله شجاعت، ایمان، مسئولیت پذیری، خطرپذیری، هوش، عقلانیت، پیش قدم بودن در کارهای بر زمین مانده و حرکت بدون تردید و توقف گفتند: اخلاص شهید از همه این ویژگی ها برتر بود و همین باعث شد، پروردگار او را در جهان این گونه محل احترام و تمجید و تجلیل قرار دهد.
حضرت آیت الله خامنه ای، با اشاره به دمیدن روحی تازه به جبهه مقاومت توسط سردار سلیمانی، بیان داشتند: کار بزرگ شهید سلیمانی حفظ، رشد دادن، مجهز کردن و احیاء جبهه مقاومت بود.
ایشان با اشاره به برخی صفات شخصی سردار از جمله شجاعت، ایمان، مسئولیت پذیری، خطرپذیری، هوش، عقلانیت، پیش قدم بودن در کارهای بر زمین مانده، و حرکت بدون تردید و توقف گفتند: اخلاص شهید از همه این ویژگی ها برتر بود و همین باعث شد پروردگار او را در دنیا اینگونه محل احترام و تمجید و تجلیل قرار دهد
حضرت آیت الله خامنه ای، با اشاره به دمیدن روحی تازه به جبهه مقاومت توسط سردار سلیمانی، بیان داشتند: کار بزرگ شهید سلیمانی حفظ، رشد دادن، مجهز کردن و احیاء جبهه مقاومت بود.
معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: با دستور وزیر راه و شهرسازی سازی از ۶۵ سامانه توزین در حال حرکت که مجهز به دوربین پلاک خوان و سامانه توزین محوری است، رونمایی شد.
دی‌اف ۱۷ سال ۲۰۱۹ در هفتادمین سالگرد تاسیس حزب کمونیست در رژه ارتش آزادی‌بخش خلق چین، رونمایی شد. این موشک بالستیک به کلاهک گلایدر هایپرسونیک DF-ZF مجهز است. این موشک هایپرسونیک بر پرتابگر متحرک سوار است و همین ویژگی به ترسناک بودن آن می‌افزاید، چرا که با قابلیت تحرک بالا کشف و نابود کردنش پیش از پرتاب دشوارتر می‌شود.
نیز دایی فرزند بزرگ علی دایی که ساکن لندن و در انگلیس مشغول به تحصیل است پیش از این نشان داده بود که یک سگ خانگی بسیار کوچک دارد. چند هفته قبل هم او یک ویدیو منتشر کرد که نشان می‌داد سگی دیگر خریده و در آرایشگاهی مخصوص مشغول کوتاه کردن مو‌های این حیوان خانگی است.
درگاه ملی مجوزها به سامانه شکایت مجهز شده و متقاضی در صورت تاخیر یا مطالبه شروط یا مدارک غیر از موارد مصرح، می‌تواند بطور غیرحضوری شکایت را مطرح کند که در صورت ذی‌حق بودن، مجوز صادر می شود.
ما در حال ورود به عصر بسیار پیش بینی شده ربات قاتل هستیم که علت اصلی آن در دسترس بودن پهپادها، ارزان قیمت بودن و موثر بودن آن است. پرسش این است که آیا می‌دانیم چه نیرویی را آزاد کرده‌ایم؟ آیا خیلی دیر شده تا این مشکل را حل کنیم؟
مجهز کردن استادیوم یکصد هزار نفری آزادی به چمن «هیبریدی» که پیش از این طرح آن مطرح شده بود نیازمند بودجه ۱۲ میلیارد تومانی است.
دیوان عدالت اداری با رد مجدد شکایت علیه اینماد، رأی به قانونی بودن اینماد و دستورالعمل اعطای اینماد و نظارت بر فعالیت کسب‌وکارهای اینترنتی داده است.
به گفته یک منبع آگاه در وب سایت Weibo چین، گوشی های آینده هوآوی میت ۵۰ به ویژگی حالت باتری اضطراری مجهز خواهد شد. کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند حتی پس از تمام شدن باتری گوشی نیز از طریق تلفن همراه خود تماس برقرار کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ