تصاویر منتشرشده در مورد سری آیفون ۱۵ نشان می‌دهند کناره‌های آیفون ۱۵ پرو گردتر از آیفون ۱۴ پرو است. همچنین آیفون ۱۵ پرو به‌جای مجهزبودن به قاب استیل، بدنه‌ای از جنس تیتانیومی خواهد داشت. در این صورت به‌جای ظاهری براق، ظاهری مات به آن می‌بخشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در آستانه‌ی رونمایی گوشی‌های جدید اپل، تصاویر ماکت واقعی آیفون ۱۵ پرو فاش شده است. درگاه USB-C در این تصاویر خودنمایی می‌کند.
مقایسه‌ی بنچمارک‌های منتسب‌ به A۱۷ Bionic با بنچمارک‌های اختصاصی زومیت، نکات جالبی از قدرت پردازشی آیفون ۱۵ پرو دربر دارد.
همین مشکلات در تولید نمایشگر ظاهراً منجر به موجودی اولیه بسیار محدود برای پرچمدارهای گران‌قیمت اپل می‌شود. درحقیقت اگر گزارش اخیر صحت داشته باشد، خرید آیفون 15 پرو مکس و در ادامه مدل پرو، در ابتدا بسیار دشوار خواهد بود.
پست منتشرشده از طریق یکی از منابع آگاه از عرضه احتمالی آیفون ۱۵ پرو با ترکیب رنگ زرشکی خبر می‌دهد.
به احتمال زیاد، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس به لطف تراشه A ۱۷ که در انحصار آن‌ها باقی خواهد ماند، عملکرد بهتری ارائه می‌کنند.
به گفته یک تحلیلگر، اپل احتمالا قیمت موبایل های سری ۱۵ را افزایش می دهد، به طوریکه بهای نسخه های پرو آن تا ۲۰۰ دلار بیشتر می شود.
اپل سرگرم برنامه‌ریزی برای افزایش قیمت مدل‌های آیفون ۱۵ پرو در سال میلادی جاری برای افزایش اختلاف قیمت با آیفون ۱۵ پلاس است.
«آیفون ۱۴ پرو مکس» لبه‌های بسیار باریکی دارد، اما آیفون ۱۵ پرو مکس می‌تواند نازک‌ترین حاشیه‌ها را داشته باشد. سایت افشاگر «آیس یونیورس» که منبع این ادعا بود، اکنون به طور ضمنی ادعا کرده است که آیفون ۱۵ پرو مکس که برخی منابع می‌گویند به عنوان «آیفون ۱۵ اولترا» شناخته می‌شود، لبه‌های بسیار زیبایی خواهد داشت.
براساس گزارش MacRumors، تأمین‌کننده اپل در گزارش سهامداران خود اعلام کرد: «در میان فرصت‌های HPMS که در مورد آن صحبت کردیم، انتظار نمی‌رود تا محصول جدیدی که در گزارش‌های قبلی به آن اشاره کرده‌ایم و قرار است پاییز امسال معرفی شود، دیگر طبق برنامه‌ریزی به بازار عرضه شود.»
سایر گوشی‌های هوشمند تا به امروز اغلب دارای یک قاب بزرگ‌تر در لبه پایینی هستند، زیرا درایور‌های نمایشگر در این قسمت قرار دارند. تکنیک اپل این است که یک صفحه نمایش OLED منعطف را به دور خود خم می‌کند تا درایور‌ها از دید خارج شوند.
منبع آگاه دنیای موبایل با نام Ice Universe در اواسط ماه مارس مدعی شد که آیفون ۱۵ پرو مکس تنها ۱.۵۵ میلی‌متر حاشیه در اطراف نمایشگر خواهد داشت. او حالا تصویری را منتشر کرده است که ظاهراً ادعایش را تأیید می‌کند.
یک افشاگر در توییتر می‌گوید ضخامت جزیره‌ی دوربین به ۳٫۷۸ میلی‌متر می‌رسد که تقریباً پنج درصد بیشتر از آیفون ۱۴ پرو مکس است. قبلاً ادعا شده بود که برآمدگی جزیره‌ی دوربین کاهش پیدا می‌کند.
یک افشاگر در توییتر می‌گوید ضخامت جزیره‌ی دوربین به ۳٫۷۸ میلی‌متر می‌رسد که تقریباً پنج درصد بیشتر از آیفون ۱۴ پرو مکس است. قبلاً ادعا شده بود که برآمدگی جزیره‌ی دوربین کاهش پیدا می‌کند.
آیفون ۱۵ پرو مکس در بین تمام گوشی‌های هوشمندی که تاکنون عرضه شده‌اند، باریک‌ترین حاشیه نمایشگر را خواهد داشت و رکوردی که درحال‌حاضر در اختیار شیائومی ۱۳ است را می‌شکند.
اپل در آیفون ۱۵ پرو ظاهراً از سنسور کارآمدتر LiDAR سونی استفاده خواهد کرد که عمر باتری دستگاه را نیز افزایش می‌دهد.
سری جدید گوشی آیفون ۱۵ پرو با طراحی صفحه نمایش اضافی در پشت را مشاهده کنید.
طبق ادعای یکی از منابع صنعتی، اپل امسال هم مانند سال گذشته میلادی، تنها در مدل‌های پرو از نمایشگر LTPO استفاده می‌کند و به همین دلیل تنها خریداران این محصولات به فناوری پروموشن یا رفرش ریت ۱ تا ۱۲۰ هرتز دسترسی پیدا خواهند کرد:
اپل قصد دارد روشنایی نمایشگر آیفون ۱۵ پرو مکس را افزایش دهد. درحال‌حاضر، نمایشگر آیفون ۱۴ پرو مکس می‌تواند به حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت دست پیدا کند.
اپل دست به ریسک بزرگی زده. فروش آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس ناامید کننده بوده و خریداران ترجیح می‌دهند هزینه بیشتری برای مدل پرو پرداخت کنند تا از مزایای مخابراتی آشکار آن بهره‌مند شوند. بعید است افزایش این شکاف امکاناتی به افزایش فروش آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس کمکی کند.
فکر می‌کنید مدل‌های پرو و پرو مکس آیفون ۱۵ – iPhone ۱۵ چه تفاوت‌هایی با مدل‌های معمولی و پلاس این گوشی خواهند داشت؟ برای یافتن پاسخ این سوال در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.
اینطور به‌نظر می‌رسد که مدل‌های پرو آیفون ۱۵ – iPhone ۱۵ به‌لطف چیپست ۳ نانومتری A۱۷ بایونیک، عمر باتری فوق‌العاده‌ای خواهند داشت.
علیرغم این که خانواده گوشی‌های آیفون ۱۴ اپل، به خصوص مدل‌های پرو و پرو مکس آن محصولات بسیار خوبی به شمار می‌روند؛ اما به نظر می‌رسد اپل قصد دارد در نسل بعدی گوشی‌های پرچمدارش دست به تغییراتی بزرگ بزند!
روکش نقره‌ای آیفون ۱۵ پرو در رندرهای مفهومی فاش‌شده از این محصول ما را یاد آیفون ۶ می‌اندازد که البته این موضوع نکته‌ی بدی نیست زیرا گوشی مذکور یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها میان کاربران سرتاسر جهان بود.
طبق گزارش ها کل سری آیفون ۱۵ مجهز به قابلیت «دینامیک آیلند» آیفون ۱۴ پرو خواهند بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ