رییس پلیس راه البرز گفت: رانندگان چنانچه قصد سفر در محور‌های کوهستانی استان البرز را دارند خودرو‌های خود را به زنجیر چرخ مجهز و لوازم ایمنی کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احسان حدادی رکورددار پرتاب دیسک آسیا با انتقاد از وضعیت فعلی دوومیدانی در کشور گفت: این روزها بدون مربی تمرین می کنم؛ آیا ورزشکار دیگر المپیکی هم هست که این طور باشد؟
ورود به این سازمان هر چند با نگاه به شرق صورت پذیرفته، اما کیست که نداند تمامی اعضای این سازمان، چه رسمی یا ناظر یا شرکای گفتگو همگی در چارچوب قواعد بین‌المللی عمل می‌کنند و لااقل از نگاه اف‌ای‌تی‌اف جزو لیست سیاه نیستند. اگر ورود ایران به سازمان همکاری‌های شانگ‌های را از این منظر نگاه کنیم - یعنی از نیمه پر لیوان- نه تنها مهم است بلکه می‌توان آن را از یکی از نقاط عطف روند ۴۰ سال گذشته ایران دانست.
بر اساس اطلاعیه جدید سامانه جامع تجارت امکان ورود کالاهای واردشده به مناطق آزاد قبل از سال ۹۷ به سرزمین اصلی، به‌شیوه بدون انتقال ارز، فراهم شد.
خبرگزاری فارس نوشت: ورود به استانداری یزد بدون پوشش چادر ممنوع نیست و افراد با پوشش‌های مختلف، البته قانونی به استانداری یزد رفت و آمد دارند.
اداره کل موزه‌های کشور در بخشنامه‌ای به ادارات کل میراث فرهنگی استان‌ها اعلام کرد: حضور افراد بدون رعایت حجاب اسلامی در موزه‌ها ممنوع است
شهرآورد حساس تهران بین پرسپولیس و استقلال با حضور 15 هزار نفر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
منصور قنبرزاده می‌گوید برای ورود تکنولوژی داوری، مسائل پیچیده در میان هستند.
گفتگو با هواداران خانمی که بدون تهیه بلیط قصد ورود به داخل ورزشگاه را دارند.
بدون شک، اخراج در ثانیه ۵ مسابقه صحنه‌ای است که هیچگاه از ذهن هواداران فوتبال بیرون نمی‌رود.
فرزاد حسینخانی سعی کرده با تزریق روحیه به همه اعضای تیمش، شور و حال متفاوتی از روزهای قبل در اردوی مس کرمان حاکم کند.
رئیس مجلس گفت: نیازمندیم امر شفافیت که یک امر ملی است را یکپارچه و بدون تبعیض به‌صورت ممتد ادامه دهیم. ما در حوزه خصوصی و زندگی شخصی مردم حق ورود نداریم.
ورود فلزات گران‌بها به کشور توسط سرمایه گذاران خارجی و مسافر، بدون ثبت سفارش و با اظهار به گمرک بلامانع است.
«سرپرست‌ها و ورود آنها به انتخابات» از چالش‌های همیشگی در رابطه با فدراسیون‌ها بوده در حالیکه وزارت ورزش تاکید دارد هیچ منع و مخالفتی در این مورد وجود ندارد.
تماشاگران ایرانی که ساعاتی قبل از آغاز دیدار حساس تیم ملی با آمریکا خود را به ورزشگاه الثمامه رسانده اند، امیدوارند ملی پوشان کشورمان با پیروزی برابر حریف به مرحله بعد صعود کند.
محمد مدرسی بیان کرد: ورود افراد نظامی به محوطه خوابگاه دانشجویی به عنوان فضایی آموزشی ممنوع بوده و دانشجویان به این اتفاق معترض و ناراحت هستند.
طالبان پیشتر تردد زنان افغان را بدون همراهی یک فرد مذکر خانواده، ممنوع و آن‌ها را مجبور به استفاده از پوشش برقع در خارج از منزل کرده بود. همچنین طالبان از زمان بازگشت‌شان به افغانستان در ماه اوت ۲۰۲۱، دبیرستان‌های دخترانه را در این کشور تعطیل کرده‌اند.
کمیته محلی برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اعلام کرده است افرادی که در طول برگزاری این مسابقات علاقه‌مند به حضور در این کشور هستند و بلیت مسابقات را ندارند، می‌توانند پس از پایان مرحله گروهی این رقابت‌ها وارد قطر شوند.
بالأخره بعد از روزها انتظار اولین کاروان اربعینی شیعیان افغانستان، بدون علم و پرچم و هیچ نشانه‌ای از اربعین، از مرز دوغارون وارد ایران شدند. روایت حضور مشتاقانه و غریبانه آنان را بخوانید.
برنتفورد بدون حضور هافبک ایرانی خود در ترکیب دیدار برابر لیدز یونایتد را آغاز می‌کند.
بانوان هوادار پرسپولیس که قصد دارند برای تماشای بازی‌های سرخ‌پوشان در ورزشگاه حضور یابند، حتما باید برای جایگاه بانوان و با کد ملی خود نسبت به تهیه بلیت اقدام نمایند.
شاهرود- سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود گفت: ورود خودروهای آفرود و تورهای فاقد مجوز رسمی به مناطق گردشگری کویری و به ویژه جنگل هیرکانی ابر ممنوع است.
مدیرعامل باشگاه نساجی نسبت به ممنوعیت ورود هواداران به استادیوم‌ها در هفته اول واکنش نشان داد.
سرپرست فرودگاه امام از ممانعت ورود افراد فاقد بلیت در ایام اربعین خبر داد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: سایت‌ها و مواضع پدافندی اجازه ورود بدون مجوز هیچ پرنده‌ای را به حریم هوایی کشورمان نمی‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ