پرنده‌ها و شناورهای بدون سرنشین مجهز به هوش مصنوعی در رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه به کارگیری و اهداف از پیش تعیین شده را با دقت منهدم کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری از صدور حکم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ری برای به کارگیری متهمان پرونده‌های غیر محیط زیستی در راستای پاکسازی طبیعت و جمع‌آوری پسماند خبر داد.
ارتش سودان با به کارگیری پهپاد مواضع نیروهای پشتیبانی سریع این کشور را در مرکز و جنوب شرق خارطوم، هدف قرار داد.
در رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه که از بامداد امروز (چهارشنبه) در خلیج فارس و با تمرکز بر جزیره بوموسی آغاز شده است، انواع سامانه‌ها و تجهیزات بومی و تولید شده در صنایع دفاعی و دانش بنیان کشور به کارگیری شدند.
سخنگوی دولت گفت: نگاه حقوقی دولت این است که به کارگیری لطیفی منع قانونی نداشته است.
برخی محققان معتقد‌اند به کار گیری اتومبیل در نقش مسافرکش مربوط به سال ۱۳۰۶ است.
فرمانده انتظامی پایتخت از به کارگیری تمام ظرفیت پلیس در راستای تأمین امنیت شهروندان در میهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر خبر داد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نشست صمیمی با منتخبین نخبگان و خبرگان علمی گفت: وزارت دفاع رتبه اول به کارگیری نخبگان در کشور را دارد.
مدیرکل سازمان منع سلاح‌های شیمیایی گفت: جامعه جهانی باید در تعهدات خود درباره پایبندی به هنجار جهانی منع به کارگیری سلاح‌های نفرت انگیز تجدیدنظر کند.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اهمیت تلاش برای به کارگیری علم در راستای خدمت به محرومین گفت:نخبگان برای خدمت و سربازی کشور کمر همت خود را ببندند.
حقیقی گفت: به کارگیری اتباع بیگانه فاقد پروانه کار و یا دارای پروانه کار منقضی شده ممنوع است و همچنین اتباع بیگانه نباید در کاری غیر از آنچه در پروانه کار آن‌ها قید شده مشغول به کار شوند.
رئیس‌کل بانک مرکزی از توسعه روابط پولی با روسیه سخن گفته و تاکی کرد: هر دو بر سر توسعه‌ی روابط پولی مشترک اتفاق نظر جدی داشتیم و بر همین اساس نقشه‌ی راه عملیاتی را تنظیم کردیم.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: باید حمل و نقل ریلی روی زمین را در دستور کار قرار دهیم و منطقه ۲۲ به عنوان پایلوت برای سایر نقاط شهر باشد.
عضو شورای شهر تهران گفت: صبح امروز من ۲ نیروی خدمات شهری را دیدم که سن کمتر از ۱۵ سال داشتند و این کار هم خلاف قانون و هم خلاف شرع و غیر انسانی است.
هکر‌ها در حال به کار گیری روش‌های جدید حمله هستند که از نظر کارشناسان به طور فزاینده‌ای پیچیده است. در چنین وضعیتی ما همچنان بیشتر اطلاعات خصوصی و اطلاعاتی درباره پول و حساب‌های خود را در فضای آنلاین نگه می‌داریم؛ بنابراین یک حمله هکری در سال ۲۰۲۳ می‌تواند واقعا ویرانگر باشد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر بر به کارگیری تجربه‌های گذشته و دستاوردهای علمی‌ کنگره بین‌المللی سلامت در اربعین جهت ارائه خدمات کیفی‌تر در مراسم اربعین حسینی در سال 1402 تاکید کرد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر بر به کارگیری تجربه‌های گذشته و دستاوردهای علمی‌ کنگره بین‌المللی سلامت در اربعین جهت ارائه خدمات کیفی‌تر در مراسم اربعین حسینی در سال 1402 تاکید کرد.
ارتش آمریکا  به کار گیری جنگنده های اف-۳۵ خود را در پی سقوط یکی از این نوع جنگنده ها، به حالت تعلیق درآورد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: ما دنبال کاهش بار بیماری ها، اصلاح رفتارهای آموزشی و پژوهشی و بهره وری آموزشی و پژوهشی هستیم در تمام این ها می توان از شبیه سازی استفاده کرد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: در کشور تمام تلاش‌ها به کار گرفته می‌شود تا منابع تحقیقاتی عادلانه توزیع شود سیاست بر این است که همه پژوهشگران به منابع تحقیقاتی دسترسی داشته باشند.
وزیر امور خارجه در گفتگو با وزیر خارجه بلغارستان گفت: بر اساس قطعنامه شورای امنیت، منعی در صادرات و واردات سلاح نداریم، اما هیچ سلاحی به روسیه برای به کارگیری در جنگ اوکراین نداده‌ایم.
انتظار و توقع آن است که حراست‌ها در سازمان‌ها بیشتر فعال شوند؛ یکی از وظایف حراست‌ها، پیشگیری از برخی تخلفات اداری و پیگیری و گزارش موضوع تخلف است. وزیر دادگستری موضوع تحرک بیشتر حراست‌ها و بازرسی‌های درون سازمانی و هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری در دستگاه‌های مختلف را پیگیری کند و دستگاه نظارتی قوه قضائیه نیز این مهم را مورد عنایت قرار دهد.
معاون اول قوه قضاییه با رییس دادگاه عالی قزاقستان دیدار و گفتگو کرد.
محمدرضا پور دستمالچی گفت: اولین خطا در انتخاب رشته این است که فرد نباید بدون اطلاعات کافی دست بکار شود، مثلا مشاوری مدعی می‌شود که فردی با رتبه ۵ هزار پزشکی قبول شده و دیگر نمی‌گوید سهمیه هم برای او لحاظ شده است.
برخی از موافقان این تغییر معتقدند از زمان تصویب این قانون مدت زیادی گذشته و باید اصلاح شود؛ اما از سوی دیگر، مخالفان این اصلاح بر این باورند که مشکل اصلی، آموزش نامناسب به ماموران بوده و این اصلاحیه به دنبال توسعه افراد مشمول این قانون است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ