معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: با دستور وزیر راه و شهرسازی سازی از ۶۵ سامانه توزین در حال حرکت که مجهز به دوربین پلاک خوان و سامانه توزین محوری است، رونمایی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی اعلام کرد: سفارش کتاب‌های درسی دانش‌آموزان میان پایه و ویرایش سفارش دانش‌آموزان از روز ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۲ در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی امکان پذیر است.
سرپرست مدیریت فناوری پژوهشگاه نیرو گفت: با راه‌اندازی این سامانه، امکان رؤیت‌پذیری شبکه برق افزایش یافته و توانایی کنترل بهتر شبکه برای بهره بردار فراهم می شود.
مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اجرای طرح آزمایشی عرضه سوخت از طریق کارت بانکی در یک جایگاه شهر تهران خبر داد و گفت: در صورت موفقیت‌آمیز بودن مراحل آزمایشی و صدور مجوزها، در مرحله نخست این طرح، توزیع بنزین سوپر از طریق کارت بانکی آغاز خواهد شد.
رئیس سازمان امور عشایر کشور گفت: از طریق سامانه هوشمند و به صورت برخط نهاده دامی، سوخت، کالا و آموزش به عشایر کشور ارائه می شود.
جعفر یارزلوگفت: طبق بررسی ها قرار شده است که یک سامانه واحد برای توزیع بلیت هواپیما در نظر گرفته شود.
کریمی درباره سهمیه متادون مراکز گفت: در حال حاضر یک سهمیه ۱۰۰ تایی به مراکز درمان اعتیاد داده می‌شود. زیرا معمولا ۱۰۰ بیمار دارند. با این حال بعد از راه‌اندازی سامانه الکترونیک، به راحتی میزان مصرف مراکز احصاء شده و سهمیه بر اساس میزان مصرف به مراکز داده می‌شود.
فرماندار زاهدان اعلام کرد: همشهریان برای دریافت گاز مایع ثبت نام‌های لازم در سامانه شرکت نفت را انجام دهند و همان کارتی که بابت نفت تعریف شده از همان کارت اقدام به دریافت گاز مایع خود کند.
وزیر صمت گفت: سامانه شفافیت فروشگاهی تکمیل‌کننده سامانه جامع تجارت است که انتهای زنجیره تولید را شفاف می‌کند.
وزیر صمت گفت: سامانه شفافیت فروشگاهی تکمیل‌کننده سامانه جامع تجارت است که انتهای زنجیره تولید را شفاف می‌کند.
رشت - رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه وجود شفافیت در بستر تولید از مزیت‌های مهم سامانه «ستکاوا» است، گفت: هوشمند سازی توزیع مرغ منجر به حذف واسطه گری‌ها و دلالان می شود.
مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: توزیع لاستیک از طریق صدور حواله و صرفاً در سامانه کالا متعلق به مجموعه وزارت صمت صورت می‌گیرد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: تاکنون بالغ بر ۲۱۲۰ تن گوشت قرمز منجمد از طریق سامانه هوشمند در غرف میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، صنوف و ... توزیع شده است.
رئیس انجمن دخانیات گفت: برآورد می شود سالانه ۱۵ تا ۲۰ میلیارد سیگار قاچاق و ۱۰۰ هزار تن تنباکوی قاچاق در کشور توزیع می شود.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: در توزیع گوشت در سامانه ستکاوا شفافیت قیمت داشته باشید و از رسانه برای اطلاع‌رسانی در این زمینه کمک بگیرید.
رئیس قرارگاه رصدخانه کشاورزی ایران از آغاز توزیع گوشت قرمز منجمد در سامانه ستکاوا خبر داد.
۱۷ آبان ماه ۱۴۰۱ مجمع دو صندوق پالایشی یکم و دارا یکم برگزار شد و حال با اطلاعیه منتشره در سامانه کدال برای دومین بار نماد پالایش مجمع برگزار می کند. تاریخ مجمع پالایش چه زمانی است؟
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: تعداد کمی از دانش آموزان هنوز برخی از کتب آموزشی خود را دریافت نکردند که دلیل اصلی آن مشکل ثبت نام آنها در سامانه توزیع کتب درسی است.
قم- «امیری زاده» جوان کارآفرین قمی است که با تولید و توزیع سالانه ۵ هزار قطعه گوشت قرقاول تلاش کرده تا بخشی از نیاز استان قم را تأمین کند.
ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در جلسه سه‌شنبه شب بر لزوم ادامه اجرای طرح هوشمندسازی توزیع آرد از طریق سامانه فروش نان تاکید کرد.
قالیباف همچنین یادآور شد: «تولیدکنندگان در تابستان با کمبود برق و در زمستان با کمبود گاز روبه رو هستند، از همین رو به وزارت نیرو نیز گفتیم در صرفه جویی و نوع مصرف و تنظیم توزیع گاز و برق نباید به گونه ای عمل کنیم که از آن جا که صدای تولید دیرتر در می آید آن را حذف کنیم زیرا آثار و تبعات آن بسیار سنگین است، در واقع ظلم به السویه عدل است.»
شناور بودن تعرفه واردات خودرو، آغاز دور سوم قرعه کشی، راه‌اندازی سامانه یکپارچه‌ برای تسهیلات ارزی و ریالی و مسدود شدن ۳۵۰ وبگاه توزیع کالای قاچاق از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.
توزیع کتاب از منطقه به مدرسه از دهم شهریور ماه بر اساس سفارشات ثبت شده در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی شروع می‌شود لذا شایسته است دانش‌آموزان تمامی پایه‌های تحصیلی تا دهم شهریور ماه سفارش کتاب درسی خود را در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ثبت کنند یا در صورت تغییر مدرسه محل تحصیل، پایه و رشته تحصیلی نسبت به اصلاح سفارش اقدام نمایند تا کتاب درسی آن‌ها به موقع به مدارس تحویل شود.
معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: خاموشی ها از طریق سامانه پیامکی اطلاع رسانی می شود.
مدیر امور حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به آثار مالی و خسارت های قرارداد ویلموتس برای فدراسیون فوتبال، سونامی کمترین توصیف برای این قرارداد و بحران های ناشی از آن می باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ