باشگاه ایرانی که مجوز حرفه ای کسب کرده اند، نامشان توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا در بخش تیم های دارای جریمه آمده است که علت این اتفاق مشخص شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی هاشمی نسب با انتشار پستی درباره بازگشت به استقلال صحبت کرده است.
منابع فلسطینی با انتشار تصاویری از ویرانی‌های شدید در شهر جنین پس از دو روز عملیات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی خبر می‌دهند.
باشگاه میلان با انتشار پیامی رسما با سرجینیو دست، مدافع آمریکایی‌اش، خداحافظی کرد تا دوران حضور او در روسونری به پایان برسد.
پس از آنکه بحث دور شدن جواد نکونام از نیمکت تیم استقلال مطرح شد، این مربی تصویر معناداری از خود منتشر کرد.
متهم پس از حضور در پلیس فتا تهران بزرگ از موضوع اظهار بی اطلاعی می‌کرد، اما پس از روبه رویی با شاکی لب به اعتراف گشود و اظهار داشت قصد ازدواج با شاکی را داشتم، اما وی قبول نکرد و بعد از آشنایی با شخصی دیگر، به ارتباط با بنده ادامه نداد و من هم برای تلافی و انتقام از وی با ایجاد صفحه جعلی با نام و مشخصات وی دست به این اقدام زدم.
رسانه‌‎های ترکیه تصاویر جدیدی از رئیس‌جمهور این کشور چند روز پس از ابتلا به عفونت معده منتشر کردند.
مهاجم تیم فوتبال سپاهان با انتشار یک استوری به اتفاقات هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر واکنش نشان داده است.
باشگاه سپاهان با انتشار بیانیه‌ای از کمیته داوران خواسته تمام تلاشش را برای انتخاب بهترین داوران در هفته‌های باقی مانده به کار بگیرد.
پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر شناسایی یکی از مظنونان دخیل در انتشار اسناد نظامی آمریکا، اداره تحقیقات فدرال امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که یکی از کارکنان نظامی این کشور را بازداشت کرده است.
جدول رقابت‌های لیگ حرفه‌ای امارات پس از پایان بازی‌های هفته بیست و یکم و در شرایطی که تنها پنج هفته تا پایان مسابقات باقی مانده، شاهد تغییر خاصی نبود.
قرارگرفتن متقاضی در لیست انتظار براساس زمانبندی اعلامی، تعهدی را برای خودروساز به منظور تحویل خودرو ایجاد نمی‌نماید و این تعهد صرفاً پس از انجام مرحله سوم و براساس انعقاد قرارداد فروش متقاضی با خودروساز و براساس مفاد قرارداد منعقده شکل می‌گیرد.
انتشار تصاویری جدید از شهر آرتمیفسک اوکراین پس از گذشت یکسال جنگ، از حجم بالای ویرانی ها در این منطقه حکایت دارد.
انتشار تصاویری از منطقه کاراپینار در شهر قونیه ترکیه در پی زلزله اخیر، محافل خبری را شگفت زده کرده است.
انتشار تصاویری از منطقه کاراپینار در شهر قونیه ترکیه در پی زلزله اخیر، محافل خبری را شگفت زده کرده است.
پردیس ثابتی، دختر پرویز ثابتی رئیس اداره امنیت داخلی ساواک، پس از ۴۴ سال عکسی از او منتشر کرد.
پس از پایان یافتن مهلت یک هفته‌ای که عضو شورای شهر تهران به سازمان آتش نشانی برای انتشار لیست ساختمان‌های ناایمن داده بود هنوز این اسامی متشر نشده‌اند.
ادعای دنی آلوز در مورد عدم تعرض جنسی پس از انتشار فیلم دوربین های مداربسته دروغ از آب در آمد و او حالا درخواست دیدار مجدد با قاضی پرونده را کرده است.
بسیاری از رسانه های عربی خبر دادند که کارلوس کی روش از تیم ملی ایران جدا شده است.
بعد از ماجرای جنجالی انتشار عکس‌های خصوصی رستم قاسمی وزیر راه، مسکن و شهرسازی حضور امروز او در نشست ابراهیم رئیسی با نخست وزیر ارمنستان خبرساز شده است.
درحالیکه چهار روز از دیدار پورتو و بنفیکا می گذرد، اما انتشار ویدیوی جدیدی از طارمی، حسابی جنجالی شده است.
سازمان لیگ با انتشار اطلاعیه ای نوشت که برگزاری سوپرجام در سیرجان قطعی نیست.
انتشار یک ویدیو از کیلیان امباپه و اشرف حکیمی نشان می دهد که ستاره فرانسوی از دوست صمیمی خود به خاطر اینکه به او در جریان بازی پاس نداده، عصبانی است.
پس از آنکه حساب کاربری رسمی پلیس شهر ساری(Surrey) انگلیس فاش کرد افسران آن با ایجاد اطلاعات جعلی از اپلیکیشن «ویز» برای تشویق مردم به آهسته راندن استفاده می کنند، با بحران روبرو شد.
مدافع سال‌های گذشته تیم فوتبال سپاهان با انتشار پستی از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ