فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: پوشش هوایی شناور‌ها یکی از دغدغه‌های فرماندهان ما بود؛ بنابراین بر روی شناور عاشورا، موشک کوثر ۲۰۰ را نصب کردیم که ۱۰ کیلومتر برد دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: زمانی کشور‌های ناتو به قوانین آبراه ما احترام نمی‌گذاشتند، اما امروز به تذکرات نیروی دریایی سپاه تمکین می‌کنند. برای مثال شناور‌های سپاه یک بار به سمت یک ناو هواپیمابر آمریکایی رفتند و این ناو ۱۸۰ مایل فرار کرد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: جزایر خلیج فارس، ناموس ملت بزرگ ایران اسلامی است و ما فرزندان این ملت غیور موظف هستیم از نوامیس خود دفاع کنیم.
تنگسیری با بیان این‌که موشک ابومهدی جزو موشک‌های تحریمی است، اظهار کرد: باید افتخار کنیم که به دست نخبگان جمهوری اسلامی شاهد ساخت موشکی هستیم که می‌تواند اهداف را دور بزند. یکی دیگر از قابلیت‌های این موشک دنبال‌کردن چندین هدف و از حمله به آن از پشت است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه نسبت به دستور دادستان فدرال آمریکا مبنی بر تخلیه و جابجایی محموله سرقتی نفت ایران که در یک نفتکش در سواحل آمریکاست،‌ واکنش نشان داد.
سردار تنگسیری با اشاره به خباثت انگلیسی‌ها در منطقه بیان داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند "دوران بزن در رو تمام شده است" و اگر بزنند می‌خورند.
سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: : اگر شرکت نفتی بخواهد نفت ما را از کشتی خارج بکند او را مسئول می‌دانیم؛ ضمن اینکه آمریکا را نیز مسئول می‌دانیم.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ۹۰ درصد از تجارت کشور از طریق دریا انجام می‌شود، گفت: اگر ناو و موشک نباشد، معیشتی هم نخواهیم داشت.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه آمریکا ادعا می‌کند ضامن امنیت خلیج فارس است، خطاب به آن‌ها گفت: شما غلط می‌کنید در منطقه ما حضور دارید؛ امنیت خلیج فارس از سوی ایران و کشور‌های منطقه تامین می‌شود و نیازی به حضور شما و هیچ کشوری نیست.
سردار دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: فرصت‌های زیادی در دریا وجود دارد، چون دریا سفره بازی است که همگان می‌توانند از آن بهره برداری کنند. نیروی دریایی به این دلیل نیرویی راهبردی است که می‌تواند تا ۱۲ مایلی سواحل آمریکا برود، ولی سایر نیرو‌ها از چنین توانمندی‌ای برخوردار نیستند.
سردار تنگسیری برد موشک‌های مستقر بر روی شناور کلاس شهید حاج قاسم سلیمانی را مورد اشاره قرار داد و گفت: موشک‌های این شناور از ۴۰ کیلومتر تا ۲ هزار کیلومتر برد دارد.
به گفته سردار تنگسیری، شناور‌های شهید مهدوی و شهید رودکی تجربه موفق ورود به این عرصه و ساخت شناور‌هایی برای ارتقای توان دریاروی طولانی است که نسل‌های جدیدتر شناور‌هایی با قابلیت‌های بیشتر را در آینده نیز شاهد خواهید بود.
دهمین آیین الحاق تجهیزات جدید شناوری از جمله ناو اقیانوس پیمای شهید نادر مهدوی و ۹۵ شناور موشک انداز سبک و نیز مجموعه دیگری از شناورهای امدادی و ... دیروز با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه و سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در بندرعباس برگزار شد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: سربازان دارای هویت ملی و جزیی از توان رزم و اقتدار نیروهای مسلح هستند و ما به تک تک آنها افتخار می کنیم و من آنها را مثل فرزندانم دوست می دارم.
روایت سردار تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه از خیس کردن نظامی آمریکایی وقتی فهمید مقابلش یک پاسدار ایستاده را ببینید.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با خانواده جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس «بیژن مرشدی» دیدار کرد.
سردار تنگسیری گفت: به صهیونیست‌ها و غرب و آمریکا و بخصوص مرتجعین منطقه هشدار میدهیم که صبر ما زمانی دارد و ما نمی‌خواهیم خون بی گناهی ریخته شود، اما بدانند که خون بیگناهان حلقوم اینان را خواهد گرفت.
سردار تنگسیری با حضور در جزایر سیری و فارور از مواضع و استحکامات دفاعی این جزایر بازدید کرد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: اگر نگاهی کلی به ۴۳ سال عمر انقلاب داشته باشیم می‌بینیم که اغتشاشات اخیر مسئله‌ای جدی نیست. ما با موارد مهم‌تر و عمیق تری طی این سال‌ها درگیر شده ایم. لَنْ یَضُرُّوکُمْ إِلَّا أَذیً. یعنی آن‌ها تنها کمی ما را آزار می‌دهند، اما نمی‌توانند ما را از پای دربیاورند.
سردار تنگسیری گفت: در مدت یک سال و نیم درگیری مستقیم با آمریکایی‌ها توانستیم بیش از ۵۲ نفر تلفات بگیریم و در مقابل، ما ۹ شهید دادیم.
سردار تنگسیری گفت: ما شهید داده ایم برای اینکه خدا، قرآن، پرچم که هم افتخار ملی و افتخار اسلامی است، باقی بماند، اما کسانی که نه سختی‌های جنگ را کشیدند، نه سختی‌های انقلاب را کشیدند و بچه‌های خود را در خارج از کشور به دنیا می‌آورند، برای ما دم از کشور و مردانگی می‌زنند!
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما شهید داده ایم برای اینکه خدا، قرآن، پرچم که هم افتخار ملی و افتخار اسلامی است، باقی بماند، اما کسانی که نه سختی‌های جنگ را کشیدند، نه سختی‌های انقلاب را کشیدند و بچه‌های خود را در خارج از کشور به دنیا می‌آورند، برای ما دم از کشور و مردانگی می‌زنند!
فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به تلاش دشمن برای آشوب در کشور، گفت: قطعا ملت ما این فتنه را از بین خواهد برد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با ابراز ناراحتی از فوت مهسا امینی گفت: این خانم (مهسا امینی) دختر ایران است و ما هم معتقدیم پرونده این خانم با دقت رسیدگی شود، اما نمی‌شود به تحقیقاتی که برای کشور خودمان است اعتماد نکنیم، ولی به بیگانگان اعتماد کنیم.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه در شناسایی‌ها و عملیات‌های دریایی ما عنایت شهدا را می‌بینیم، ادامه داد: هیبت ناوها و ناوچه‌های آمریکایی‌ها در خلیج فارش شکسته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ