دیوان عدالت اداری با رد مجدد شکایت علیه اینماد، رأی به قانونی بودن اینماد و دستورالعمل اعطای اینماد و نظارت بر فعالیت کسب‌وکارهای اینترنتی داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بندرعباس - رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: باتوجه به اعتراض اولیای دم و برخی متهمان، پرونده هواپیمای اوکراینی برای رسیدگی و صدور رأی قطعی به دیوان عالی کشور ارسال شده است.
بندرعباس - رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: باتوجه به اعتراض اولیای دم و برخی متهمان، پرونده هواپیمای اوکراینی برای رسیدگی و صدور رأی قطعی به دیوان عالی کشور ارسال شده است.
یک نماینده مجلس گفت: رأی دیوان عدالت اداری نیز بر اساس مستندات صادر شده، سازمان سنجش باید به جای جوسازی رسانه‌ای ادله لازم را ارائه دهد و از خود دفاع کند.
قزوین- کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با تأیید رأی کمیته انضباطی شمس آذر را به کسر سه امتیاز در لیگ برتر محکوم کرد.
قزوین- کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با تأیید رأی کمیته انضباطی شمس آذر را به کسر سه امتیاز در لیگ برتر محکوم کرد.
قم- در برگزاری انتخابات هیئت رئیسه جهانی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مجید تلخابی به نماینده رژیم صهیونیستی برای حضور در هیئت رئیسه این فدراسیون رأی منفی داد.
شیراز-رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه رأی پرونده حادثه تروریستی شاهچراغ در دیوان عالی کشور صادر شده است، از اطلاع‌رسانی احکام صادره در زمان مقرر خود خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای مقرر کردند که رأی دادن با مدارک شناسایی جعلی یا متعلق به دیگری جرم است.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اگر بحث تغییر وزیر ورزش و جوانان جدی باشد، با توجه به اینکه تاکنون ۴-۵ وزیر هم تغییر کرده‌اند و به مرحله‌ای نزدیک می‌شویم که کل کابینه دولت باید مجددا از مجلس رأی اعتماد دریافت کند، به همین خاطر ممکن است که بحث استیضاح وزیر ارتباطات مطرح نشود.
پارلمان سوئد با تصویب طرحی از قرار گرفتن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمانهای اصطلاحاً «تروریستی» اتحادیه اروپا حمایت کرد.
دادگاه عالی آمریکا امروز رأی خود درباره بانک ترکیه‌ای در پرونده تحریم ایران را صادر کرد.
طبق رأی اکثریت قضات هیأت عمومی دیوان عالی کشور، رفتار مأمورانی که با قاچاقچیان تبانی کرده و با اخذ رشوه به آنها اجازه عبور داده اند، مشمول مقررات تعدد معنوی است.
بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: رای دادگاه لاهه، یک شکست تاریخی برای امریکایی بود که عادت داشت قوانین بین المللی را نقض کند.
اگر ایران و آمریکا بخواهند در دو سالِ موردِ نظرِ دیوان دربارۀ تعیین میزان غرامت به توافق برسند، مذاکرۀ مستقیم و بی‌واسطه بین مقام‌های دو کشور ضرورت پیدا می‌کند. این ضرورت بدان علت است که مذاکرۀ غیرمستقیم برای حل‌وفصل یک دعوای مالی و حقوقی بین دو دولت، در دنیای دیپلماسی جایی ندارد و به‌احتمال بسیار، دولت آمریکا نیز که معمولاً خواهان مذاکرۀ رودررو با مقام‌های ایرانی بر سر موضوعات مورد اختلاف دو کشور بوده است، مذاکرۀ باواسطه و غیرمستقیم در این‌باره را نخواهد پذیرفت.
کارشناس ارشد حقوق بین الملل گفت: اصل موضوع در رأی دادگاه لاهه، سیاسی، بین المللی و حقوقی است که واشنگتن محکوم شده و این یک بی‌آبرویی بین‌المللی برای آمریکا است.
با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، اخذ شهریه ثابت ترم های باقیمانده دانشجویان انصرافی شعب خودگردان، تکمیلی و مازاد ظرفیت ممنوع شد.
با نظر اکثریت قضات هیأت عمومی دیوان عالی کشور، دادگاه عمومی و حقوقی به عنوان مرجع صالح برای رسیدگی به دعوی زوجه به خواسته الزام به تنظیم سند رسمی مال غیرمنقول موضوع مهریه به طرفیت ثالث (غیرزوج) تعیین شد.
با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، روستاها برای تبدیل شدن به بخش باید حداقل ده هزار نفر جمعیت داشته باشند.
رأی وحدت رویه دیوان عالی کشور در خصوص تعیین مرجع صالح برای رسیدگی به دعوی زوجه به خواسته الزام به تنظیم سند رسمی موضوع مهریه به طرفیت ثالث صادر شد.
پس از رفع ایرادات شورای نگهبان نسبت به طرح تغییر ساعت رسمی کشور، این طرح در (۱۲ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱) مجددا در دستورکار قرار گرفت که وکلای‌ملت در این جلسه با طرح تغییر ساعت رسمی کشور جهت تأمین نظر شورای نگهبان با ۱۵۱ رأی موافق، ۴۸ رأی مخالف و ۶ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۵ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.
رئیس فدراسیون قایقرانی پس از کسب رأی اعتماد مجدد در مجمع امروز این رشته گفت: تلاش می‌کنیم تا در چهارسال آینده اتفاقات خوبی در این رشته رقم بخورد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رأی اعتماد مجدد مجلس به فاطمی امین فرصتی است که او بتواند طرح‌ها و برنامه‌ها را اجرایی کند و تحولی اساسی در این حوزه رقم بزند.
شهریار حیدری گفت: دیوان عدالت اداری نیز در همین هفته تشکیل جلسه داد و رأی که برای لغو فوق‌الاده مناطق جنگی صادر کرده بود را نقض کرد؛ بنابراین فوق‌الاده مناطق جنگی برای استان‌های ذکر شده برقرار است.
رأی پرونده شکایت لئاندرو پادوانی بازیکن برزیلی و سابق استقلال از این باشگاه به شکل عجیبی و برای یک بار دیگر به تعویق افتاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ