سازمان هواپیمایی کشوری از جابه جایی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار مسافر نوروزی از ۲۴ اسفند سال گذشته تا تاریخ یازدهم فروردین امسال، خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: در چهار ماه سال جاری بیش از ۳ میلیون تن کالای اساسی از بندر امام خمینی(ره) جابجا شد.
معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص استفاده از ناوگان‌های پاکستانی برای جا به جایی زوار؛ گفت: البته از ناوگان‌های پاکستانی برای حمل‌ونقل زوار پاکستانی استفاده می‌شود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در جریان بازدید از مرز شرقی کشور گفت: ما حسن همجواری به جا می‌آوریم ولی اگر جایی احساس شود طرف مقابل نمی‌خواهد به مقررات تن بدهد با برخورد دیگری مواجه می‌شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از جا به جایی بیش از ۳۵۰ میلیون مرسوله پستی خبر داد.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با ردِ شایعه جا به جایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد وظیفه نمایندگان مجلس و رویه طبیعی بر تذکر و پیگیری مسائل مربوط به حوزه‌های مختلف است.
اولیویه دو ویک، پروفسور فضانوردی و مهندسی در موسسه فناوری ماساچوست، به خبرگزاری فرانسه گفت که احتمالاً شعاع خرابی‌ها بزرگتر از آن چیزی است که هر کسی پیش بینی کند. او گفت: آسیب اصلی به سکوی پرتاب در زیر آن است، جایی که شعله‌های آتش به زمین برخورد می‌کند و تعمیر دهانه چند ماه طول می‌کشد.
وزارت راه و شهرسازی، تعداد مسافران جابه جا شده در سطح کشور توسط حمل و نقل عمومی در ۱۸ روز طرح نوروزی (۲۴ اسفند تا سیزدهم فروردین) را ۱۳ میلیون نفر اعلام کرد.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از جابه جایی بیش از ۱۴ هزار مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل ریلی استان اصفهان در پیک نوروزی ۱۴۰۲ خبرداد.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از جابه جایی بیش از ۱۴ هزار مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل ریلی استان اصفهان در پیک نوروزی ۱۴۰۲ خبرداد.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از جابه جایی بیش از ۱۴ هزار مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل ریلی استان اصفهان در پیک نوروزی ۱۴۰۲ خبرداد.
اصفهان- رئیس شورای هماهنگی اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ناوگان حمل و نقل ریلی استان اصفهان در پیک نوروزی ۱۴۰۲ تا کنون بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ مسافر را جابه جا کرده است.
عملکرد ۱۱ ماهه سال جاری ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، رشد ۲۳ درصدی جابه‌جایی مسافر را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.
رجبی مشهدی گفت: با ظرفیت‌های کنونی می‌توانیم تا ۱۸۰۰ مگاوات امکان جا به جایی وجود دارد ولی در حال حاضر ب نزدیک به ۶۰۰ تا ۷۰۰ مگاوات واردات برق وجود دارد.
در طراحی لاکهید، این هواپیما قابلیت جا به جایی ۹۰۰ مسافر در دو کلاس را داشت. این هواپیما دارای دو عرشه بود که در هرکدام ۴۵۰ مسافر جا می‌گرفت. مسافران به ترتیب ۳-۴-۳-۴-۳ می‌نشستند (بله درست خواندید!) و عرض بعضی از ردیف‌ها به ۱۷ صندلی هم می‌رسید. به نظر برای دسته وسط صندلی دعوا بود! عرض ۱۰-صندلی بوئینگ ۷۷۷ در برابر این هواپیما بسیار دنج و کوچک به نظر می‌رسد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت:به دنبال این هستیم تا جا به جایی بار فقط از طریق موتورهای برقی صورت گیرد و مجوز این کار فقط به موتورسیکلت‌های برقی داده شود
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت:به دنبال این هستیم تا جا به جایی بار فقط از طریق موتورهای برقی صورت گیرد و مجوز این کار فقط به موتورسیکلت‌های برقی داده شود
آورام گلیزر می‌گوید روند فروش منچستریونایتد متوقف نشده و این فرآیند ادامه دارد.
این مقام ارشد قضایی در پاسخ به سوال یکی از حاضران مبنی بر اینکه چرا قوه قضائیه نظارتی بر فضای مجازی ندارد، گفت: در خصوص نظارت بر فضای مجازی، قوه قضائیه وظایف خود را انجام داده لکن در مراحل دیگر اقدامات صورت نگرفته است. افرادی در کشور هستند که مانع اقدامات لازم در جهت نظارت بر فضای مجازی و همچنین دیگر موضوعات حساس کشور می‌شوند.
عضو شورای شهر تهران گفت: اگر بنا به ایجاد هر سازمان یا جا به جایی آن در شهرداری تهران باشد باید حتما اجازه شورای شهر تهران اخذ شود.
برپایی اردو در تعطیلات طولانی مدت لیگ برتر، برنامه اکثر تیم‌های حاضر خواهد بود. برخی از این تیم‌ها اردوی خارجی را در دستور کار قرار داده‌اند.
یک سایت خبری آمریکایی مدعی شد اظهارات تند وزیر خزانه داری امریکا موجب شده تا دولت باید به فکر جا به جایی او باشد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با تکذیب ادعای جا به جایی نیرو‌های امنیتی و انتظامی با استفاده از خودرو‌های آتش‌نشانی، گفت: تمامی خدمات سازمان آتش‌نشانی برای مردم است و این ادعا‌ها هیچ‌گونه پایه و اساسی ندارد.
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: طرح ویژه جا به جایی زائران حرم ثامن الحجج (ع) در دهه پایانی ماه صفر از شنبه دوم مهر آغاز می‌شود و تا نهم مهر ادامه خواهد داشت.
اکنون در جا به جایی آثار برنزی پارک هنرمندان، تکنیک‌هایی را به کار می‌بریم که از داخل بتون مسلح به فلز باشد که بتوان آن را به مجسمه گیر انداخت و شانس سرقت را کم کرد. به دنبال لحاظ کردن چنین تکنیک‌هایی در آثار جدید هستیم تا شاهد سرقت‌های کمتری باشیم. ولی قصد داریم برای حفاظت از آنهایی که کار شده با نامه نگاری‌هایی با مرکز فناوری شهرداری، آنها را با دوربین و کنترل از راه دور حفظ کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ