عضو شورای شهر تهران گفت: اگر بنا به ایجاد هر سازمان یا جا به جایی آن در شهرداری تهران باشد باید حتما اجازه شورای شهر تهران اخذ شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر راه و شهرسازی از برنامه‌ریزی برای انجام ۲۰۰۰ پرواز در ایام اربعین ۱۴۰۲ خبر داد و گفت:در ناوگان اتوبوسرانی برای خدمات‌رسانی حدود ۷۰۰۰ اتوبوس به زائران برنامه‌ریزی شده است.
در طی سال‌های گذشته شبکه‌ای از افراد سودجو داخل و بیرون از سازمان بهشت زهرا (س) با سوءاستفاده از خلاء‌های یادشده و فضای عاطفی و نیاز‌های قانونی خانواده‌های معزا، با دریافت مبالغ کلان از متقاضیان، اقدام به فروش و جابجایی قبر به صورت غیرقانونی و ایجاد بازار سیاه قبر در آرامستان بهشت زهرا (س) می‌کردند.
محمدرضا علیمرادی اظهار کرد: با شروع بارش‌های فصلی و ایجاد جریان‌های آبی در جنوب استان علاوه بر خطر بروز سیلاب در منطقه، موجب جابه‌جایی تمساح پوزه‌کوتاه یا همان گاندو‌ها بین آبگیر‌ها و هوتک‌ها می‌شود که مردم باید به‌شدت مراقب حمله آن‌ها باشند.
مشهد ـ مدیر عامل آتش نشانی مشهد از ایراد خسارت به یک خودرو و تأسیسات برق در محدوده مرکزی این شهر در پی ریزش تیرچه‌های بتنی پیش ساخته از روی جرثقیل درحین جابجایی خبر داد.
به واسطه جابه‌جایی‌های انجام شده سرمربیان بین چند تیم لیگ برتری شاهد رقابت‌های جذاب و احتمالا پرتنشی در برخی بازی‌ها لیگ خواهیم بود.
4 تیم لیگ برتری هنوز سرمربی خود را مشخص نکرده اند و معلوم نیست چه کسی سکان هدایت آنها را برعهده می گیرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ارائه خدمات برای جابه‌جایی زائران اربعین از ۲۷ مرداد تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ انجام می‌شود.
احداث ۴ خط جدید شبکه مترو تهران (خطوط ۸ تا ۱۱) تحولی شگرف در میزان و نحوه جابجایی مسافران این مود حمل و نقلی در سطح شهر تهران ایجاد می‌کند.
وزیرحمل ونقل سوریه با اعلام افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری بنادر لاذقیه و طوطوس در سوریه از برنامه‌ریزی برای افزایش مبادلات و تردد دریایی ایران وسوریه تا۱۰میلیون تن کالا در سال خبرداد.
درگیری بلندمدت بین ارمنستان و آذربایجان بر سر منطقه مورد مناقشه قره‌باغ کوهستانی، اتحاد‌هایی را در قفقاز جنوبی ایجاد کرده که خطوط مذهبی، قومی و ژئوپلیتیکی را به شیوه‌های شگفت‌انگیزی جابه‌جا کرده است. ایران، با -اکثریت شیعه- یک راه نجات اقتصادی برای ارمنستانی با جمعیت مسیحی فراهم کرده، که مدت‌هاست حامی اصلی‌ش روسیه است.
پیگیری‌های خبرنگار تسنیم حاکی از این است که هیچ تصمیمی مبنی بر جابجایی آیت‌الله مروی اتخاذ نشده و ادعای ایجاد اختلال در مدیریت آستان قدس رضوی به واسطه شرایط جسمانی آیت‌الله مروی صحت ندارد.
اصفهان- رئیس شورای اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: بیش از ۲۳هزار مسافر در اصفهان نوروز امسال با قطار سفر کردند که این آمار حاکی از افزایش ۱۸ درصدی سفرها با ناوگان ریلی استان است.
اهواز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از رشد ۲۲ درصدی جابه‌جایی مسافر از پایانه‌های مسافربری استان در طرح نوروزی ۱۴۰۲ خبر داد.
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: در این مدت ۲ میلیون و ۶۰۳ هزار و ۸۲۸ مسافر نیز با شناورهای مسافری و تفریحی در کشور جابه جا شده اند.
بازیکنان اصلی آلومینیوم اراک در دیدار برابر تراکتور مشخص شدند.
پاکو خمس تنها یک تغییر در ترکیب تراکتور مقابل استقلال ایجاد کرده است.
سفیر روسیه از برنامه ریزی دولت روسیه از ایجاد کریدور دریایی در دریای بالتیک به بندرعباس خبر داد و گفت: با ایجاد این کریدور، مدت زمان جابه‌جایی کالا میان دو کشور به کمتر از ۱۰ روز خواهد رسید.
رئیس مرکز تحقیقات روماتولوژی کشور گفت: کمردرد‌ها علل مختلفی دارند که یکی کمردرد‌های مکانیکی است. این نوع از کمردرد بر اثر فعالیت ایجاد شده و با استراحت بهبود می‌یابد. علت این نوع از کمردرد‌ها می‌تواند جابجایی دیسک کمر یا آرتروز ستون فقرات یا ضایعات اطراف مفصلی مانند عضلات و اعصاب اطراف مفصل باشد که دچار مشکل می‌شود و باید بر اساس آن علت خاص، مورد بررسی قرار گیرد.
اتفاقات پیرامون مسائل مالی در باشگاه استقلال احتمالا به ایجاد تغییرات در مدیریت این باشگاه منجر خواهد شد و مصطفی آجورلو جای خود را به یک مدیر قدیمی این باشگاه خواهد داد.
اهواز- نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: ۳ بیمارستان فرسوده و قدیمی رازی، گلستان و شفای اهواز مجوز جابه‌جایی و ساخت جدید گرفتند.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نرخ جابه‌جایی مسافر از مبدأ شهرها به مقصد پایانه‌های هدف طرح اربعین را اعلام کرد.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نرخ جابه‌جایی مسافر از مبدأ شهرها به مقصد پایانه‌های هدف طرح اربعین را اعلام کرد.
تیم فوتبال استقلال که عنوان قهرمانی بیست و یکمین دوره رقابتهای لیگ برتر را با ثبت رکوردهای پرتعداد به نام خود ثبت کرده بود، برای فصل بیست و دوم تغییرات زیادی در ترکیب تیمش ایجاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ