سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با تکذیب ادعای جا به جایی نیرو‌های امنیتی و انتظامی با استفاده از خودرو‌های آتش‌نشانی، گفت: تمامی خدمات سازمان آتش‌نشانی برای مردم است و این ادعا‌ها هیچ‌گونه پایه و اساسی ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
واکنش تراکتور به خبر پیشنهاد بالاتر به بیرانوند
واکنش سلاح‌ورزی به خبر انتشار متن استعفایش: کناره‌گیری نکرده‌ام؛ یکشنبه حقایق را می‌گویم
وزیر دفاع گفت: برخی خبرها پایه و اساس ندارد. ما ارتباطمان با روسیه مانند سایر کشورها راهبردی است و در بخش‌های مختلف همکاری داریم.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برخی اخبار درباره کناره گیری‌اش از مقام وزارت، گفت: همه این‌ها شایعه و بهتر است به شایعات پرداخته نشود.
«مائو نینگ» سخنگوی وزارت امور خارجه چین اعلام کرد که طرف‌های بحران اوکراین باید از اقداماتی که می‌تواند منجر به تشدید بیشتر تنش شود، اجتناب کنند.
باشگاه پیکان به خبر اعتصاب بازیکنان این تیم در آستانه بازی حساس با پرسپولیس واکنش نشان داد و آن را رد کرد.
باشگاه پیکان به خبر اعتصاب بازیکنان این تیم در آستانه بازی حساس با پرسپولیس واکنش نشان داد و آن را رد کرد.
رئیس مرسدس بنز در مورد شایعاتی مبنی بر مذاکره با راننده فراری، شارل لکلرک، اظهار نظر کرد.
دبیر کل فدراسیون فوتبال به خبر برکناری اش از این فدراسیون واکنش نشان داد و گفت: حضور تیم ملی روسیه در تورنمنت آسیای مرکزی (کافا) هنوز قطعی نشده است.
در خبرها دیدم که یکی از مداحان در مراسم شب احیاء امسال گفته که مذاکره کننده برجام، فرق بین «تعلیق با لغو» را نمیدانسته است.
در خبرها دیدم که یکی از مداحان در مراسم شب احیاء امسال گفته که مذاکره کننده برجام، فرق بین «تعلیق با لغو» را نمیدانسته است.
در خبرها دیدم که یکی از مداحان در مراسم شب احیاء امسال گفته که مذاکره کننده برجام، فرق بین «تعلیق با لغو» را نمیدانسته است.
یک سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: ما دائماً با متحدان و شرکای خود از جمله سه کشور اروپایی طرف مذاکرات در تماس هستیم، اما قرار نیست به جزئیات مکالمات دیپلماتیک بپردازیم یا به شایعاتی که بسیاری از آن‌ها به سادگی دروغ هستند پاسخ دهیم.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به خبر قرار گرفتن نامش در فهرست جدید تحریم‌های اتحادیه اروپا واکنش نشان داد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به اظهارات مقامات کاخ سفید مبنی بر اینکه توافقی بین ایران و آمریکا در مورد تبادل زندانیان انجام نشده، گفت که این موضع غیر حرفه‌ای غافلگیری و عصبانیت کاخ سفید از توافق پکن و نادیده انگاشته شدن آمریکا را به نمایش گذاشت.
روایت سید ضیا قدری عجیب است، ولی به هر حال خود او گفته است و صدرالدین الهی که نقل کرده و پارسال درگذشت نامی بسیار معتبر در روزنامه‌نگاری بود. با این همه باور این که سید ضیا در میانۀ سلسله مصاحبه‌ها و نشست‌هاشان ناگهان عصر همان ۱۴ اسفند ۱۳۴۵ تا خبر را در روزنامه می‌بیند جلسه را ترک کند و یک ساعت بعد برگردد و بگوید در این فاصله یک‌راست نزد شاه رفته بود تا درباره درگذشت دکتر مصدق صحبت کند دشوار است، اما او این را گفته و در کتاب «سید ضیا عامل کودتا» هم آمده کما این که در جای دیگری هم ادعا می‌کند باز در یک لحظه تاریخی نزد شاه بوده آن هم زمانی که خبر ترور رزم‌آرا نخست‌وزیر وقت را آوردند. آن یکی در ۱۲ اسفند ۱۳۲۹ و این در ۱۴ اسفند ۱۳۴۵.
ابدالی در واکنش به خبر منتشر شده مبنی دیالیز همیشگی پیروز توضیح داد: این خبرها شایعه است. من در جریان مراحل مداوا و حال پیروز هستم. هرگونه اظهار نظر درست تنها منوط به گفته‌های تیم دامپزشکی او خواهد بود.
فدراسیون فوتبال برزیل شایعه چراغ سبز سرمربی رئال به پیشنهاد این فدراسیون را رد کرد.
ستاره تیم ملی زنان آمریکا به خبرها درباره حمایت مالی عربستان سعودی از جام جهانی زنان واکنش نشان داد.
ریحانه‌سادات میرصانع نوشت: هیچ‌یک از دوستانم در واحد گریم مرخص نشدن. واحد گریم هم کار خودش رو انجام میده. آرایش هم که از قدیم ممنوع بود.
سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در واکنش به برخی خبرها مبنی بر آزادی و یا مرخصی «اکبر طبری» از زندان اعلام کرد که نامبرده درحال حاضر و بنا برحکم مرجع قضایی در بازداشتگاه اوین به سر می‌برد.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که در عمان به سر می‌برد، به خبر مذاکره‌اش با برانکو ایوانکوویچ برای حضور در تیم ملی ایران واکنش نشان داد.
امیرحسن کاکایی کارشناس خودرو با اشاره به اینکه عرضه خودرو به روش قرعه‌کشی یک لاتاری محسوب می‌شد و باعث افزایش قیمت آن خواهد شد، گفت: عرضه خودرو در بورس کالا روشی منسجم‌تر نسبت به فروش متمرکز است، اما برخی روش‌ها اشتباه است و باعث افزایش زیان انباشته خودروساز‌های کشور می‌شوند.
یک منبع آگاه اخبار منتشره درخصوص اجرای حکم قطع انگشتان دست تعدادی از محکومان را تکذیب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ