در طراحی لاکهید، این هواپیما قابلیت جا به جایی ۹۰۰ مسافر در دو کلاس را داشت. این هواپیما دارای دو عرشه بود که در هرکدام ۴۵۰ مسافر جا می‌گرفت. مسافران به ترتیب ۳-۴-۳-۴-۳ می‌نشستند (بله درست خواندید!) و عرض بعضی از ردیف‌ها به ۱۷ صندلی هم می‌رسید. به نظر برای دسته وسط صندلی دعوا بود! عرض ۱۰-صندلی بوئینگ ۷۷۷ در برابر این هواپیما بسیار دنج و کوچک به نظر می‌رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بمب افکن بی-۳۶ پیس‌میکر در اواخر دهه ۱۹۴۰ و با هدف سفر رفت و برگشت از نیوانگلند در آمریکا به لنینگراد در شوروی سابق بی نیاز از سوخت گیری طراحی شد.
صبح امروز یک فروند هواپیمای آموزشی در فرودگاه پیام سقوط کرد و هر دو سرنشین آن جان باختند.
چنگدو جی-۱۰ یک هواپیمای جنگنده چندمنظوره است که توسط شرکت چنگدوی چین برای ارتش چین طراحی و تولید شده‌است. این هواپیما، که در غرب به نام «اژد‌های نیرومند» معروف است، می‌تواند به‌طور هم‌زمان به عنوان یک جنگنده و یک هواپیمای تهاجمی ایفای نقش کند. این هواپیما برای اجرای عملیات در هرگونه شرایط آب و هوایی در شب و روز طراحی شده‌است.
چنگدو جی-۱۰ یک هواپیمای جنگنده چندمنظوره است که توسط شرکت چنگدوی چین برای ارتش چین طراحی و تولید شده‌است. این هواپیما، که در غرب به نام «اژد‌های نیرومند» معروف است، می‌تواند به‌طور هم‌زمان به عنوان یک جنگنده و یک هواپیمای تهاجمی ایفای نقش کند. این هواپیما برای اجرای عملیات در هرگونه شرایط آب و هوایی در شب و روز طراحی شده‌است.
رابرت وایت از پایگاه نیروی هوایی ادواردز با هواپیمای موشکی نورث آمریکن ایکس-۱۵ بلند شد و به ارتفاع ۳۱۴،۷۵۰ فوتی رسید.
هواپیمای فوق سبک جی‌ام‌بی-وی‌ال۳ اسپرینت با یک خلبان زن به تازگی با مانور دادن گرداگرد برج میلاد خبرساز شده است.
هواپیمای فوق سبکی که گرداگرد برج میلاد پرواز کرد، رکورد سریع‌ترین پرنده فوق‌سبک دو نفره را در سال ۲۰۰۵ به نام خود ثبت کرده‌اند.
هوش مصنوعی در طراحی این هواپیمای شخصی به شدت روی جزئیات متمرکز بوده تا جائیکه می‌توان آن را جز بهترین نمونه‌ها دانست.
اودیون ایگالو امکانات هواپیمای لوکس 220 میلیون دلاری الهلال عربستان را در ویدیویی به نمایش گذاشت.
لاکهید U ۲ جهت پرواز در ارتفاع بسیار بلند و همچنین همه شرایط آب و هوایی شبانه‌روز تا ارتفاع ۲۱ کیلومتری تولید شده‌است.
اگرچه رافال یک هواپیمای رادارگریز به معنای واقعی نیست، اما در طراحی خاص آن سطح مقطع راداری (آرسی‌اس) و رد فرو سرخ تا حد بسیاری کاهش یافته است. به این ترتیب می‌توان صفت نیمه‌پنهان‌کار را برای این جنگنده نسل چهار و نیم در نظر گرفت.
تصاویر گرافیکی کانسپت هواپیمای ترابری فوق سنگین که توسط مجتمع هوانوردی ایلیوشین به عنوان جایگزین آنتونوف An-۱۲۴ رونمایی شده است.
بریف آ ۵۰ که بر اساس هواپیمای ترابری ایلوشین این ۷۶ ساخته شده، سال ۱۹۸۴ به خدمت ارتش شوروی سابق درآمد و اکنون ده‌ها فروند از آن در اختیار ارتش روسیه است. این پرنده با برد هزار کیلومتر می‌تواند تا ۱۰ جنگنده پیشرفته روسیه را در ماموریت‌های هوا به هوا و هوا به زمین راهنمایی کند.
شش صندلی فرست کلاس اساسا در کابین‌های کوچکی با در‌های مخصوص به خود قرار گرفته‌اند، این کابین‌ها یا اتاق‌ها علاوه بر سیستم اطلاعات سرگرمی معمول یک صفحه نمایش ۳۲ اینچی نیز دارند، این کابین‌ها دارای یک تخت مستطیلی موازی در کنار صندلی عریض و گزینه‌های ذخیره‌سازی، از جمله کشوی لباس خواب هستند. کابین‌های فرست کلاس همچنین دارای یک کنسول بزرگ و یک میز غذاخوری جدا شونده بزرگ هستند.
دو هواپیمای فضایی، X-۳۷B توانسته‌اند ۶ ماموریت با مدت زمانی که به تدریج طولانی‌تر شدند را به پایان برسانند و در آخرین ماموریت، آن‌ها به مدت ۹۰۸ روز در مدار زمین بوده و در نوامبر۲۰۲۲ به زمین نشستند.
هواپیمای ایرباس یک شرکت هواپیمایی در مسیر تبریز به عسلویه توسط کاپیتان فهیمه احمدی دستجری و کمک خلبان فاطمه طا‌ها محمدی از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز به پرواز درآمد.
رسانه ها از سقوط یک فروند هواپیمای سوخو- ۳۴ متعلق به روسیه بر فراز دونتسک خبر می دهند.
شرکت جیلی، آزمایش بزرگترین نمونه اولیه پرنده عمودپرواز الکتریکی (eVTOL) را که تاکنون در چین به پرواز درآمده است، آغاز کرد.
رهبر انقلاب در نخستین ساعات صبح امروز در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حاضر شدند و با قرائت نماز و قرآن، یاد و خاطره امام عظیم‌الشأن ملت ایران را گرامی داشتند. ایشان سپس بر سر مزار شهدا حاضر شدند.
خبرگزاری تسنیم برای نخستین بار تصویری از متهم شلیک به هواپیمای اوکراینی در جلسه دادگاه رسیدگی به این پرونده منتشر کرده است.
از دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) به یاد سانحه دردناک سرنگونی هواپیما و شهادت جمعی از هموطنان عزیز رونمایی شد./ خبرگزاری دانشجو
آرتمیس ۲ دومین هواپیمایی است که شرکت Leidos برای اهداف جاسوسی می‌سازد. اصلاحاتی که در داخل این هواپیما صورت گرفته‌اند، به‌همراه معماری جدید تجهیزات پردازش سیگنال، استفاده از آنتن‌های ماژولار و ارتباطات هوا به زمین به آرتمیس ۲ اجازه می‌دهند تا هرگونه ارتباط بین نیرو‌های دشمن را از فواصل دور رصد و رمزگشایی کند.
سلرا ۵۰۰ L هواپیمای بسیار عجیب و غریبی است که سازندگان آن امیدوارند روزی نحوه پرواز برخی از ما را تغییر دهد. بدنه آن شبیه یک بالون براق یا شاید شبیه کله قند است. اگرچه عجیب به نظر می‌رسد، اما این هواپیمای آزمایشی تاکنون ۳۱ پرواز انجام داده است.
هواپیمای انگلیسی‌ها فرود آمد و ساوت‌گیت و یارانش پا به قطر گذاشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ