معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: طرح ویژه جا به جایی زائران حرم ثامن الحجج (ع) در دهه پایانی ماه صفر از شنبه دوم مهر آغاز می‌شود و تا نهم مهر ادامه خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا از آغاز طرح عملیاتی پلیس سایبری کشور علیه تارنماهای فضای مجازی با موضوعات همسریابی خبر داد.
یک منبع امنیتی عراقی از طرح امنیتی ویژه دهه نخست ماه محرم خبر داد که تا اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) ادامه خواهد داشت.
مشهد ـ مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از آغاز طرح نظارتی ویژه محرم از ۲۷ تیرماه تا جمعه ۶ مردادماه در مشهد مقدس خبر داد.
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا گفت: یکی از اقدامات جدی انجام شده در هفته گذشته، آغاز پایش انبارها در سطح عرضه بوده که تاکنون منجر به کشف بیش از ۱,۶۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: طرح الزام کاهش ۲۵ درصدی مصارف آب شرب ادارات و ارگان‌های پایتخت آغاز شد.
مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: طرح آزمایشی تخصیص سهمیه سوخت با کارت بانکی و براساس کد ملی، حداکثر تا پایان تیر آغاز می‌شود تا کارت‌های سوخت فعلی حذف شوند.
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از آغاز طرح استعدادیابی، توانمندسازی و حرفه آموزی کودکان کارخبر داد.
جانشین فرمانده انتظامی ویژه کیش افزود: طرح عفاف و حجاب با مشارکت نهاد‌ها و دستگاه‌های مسئول به ویژه حمایت سازمان منطقه آزاد، نهاد امامت جمعه، قوه قضائیه، صداوسیما و جوامع صنفی از ۲۶ فروردین آغاز شده است.
طرح عیدانه ویژه استاندارد تهران با محورهای نظارت بر بازار و ارائه خدمات استاندارد، از ۱۵ اسفند ماه آغاز شده‌ و به مدت یک ماه ادامه دارد.
بیمه ملت، طرح بیمه درمان تکمیلی ویژه کسب‌وکارهای کوچک و متوسط را برای حمایت از فعالان این حوزه ارائه کرد.
رئیس پلیس راه فراجا از آغاز طرح ویژه ترافیکی از بیست و چهارم اسفند تا چهاردهم فرودین خبر داد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان گفت: همزمان با ۶ استان کشور، طرح ویژه پلیس برای مقابله با سرقت در خوزستان آغاز شد.
سردار احمدرضا رادان با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، فرمان آغاز طرح جدید و ویژه پلیس برای مقابله با سارقان را صادر کرد.
سمنان- سرپرست دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش از اجرای طرح اتاق بهداشت ویژه مدارس کشور خبر داد و گفت: قرار است ۴۰ مدرسه استان سمنان به اتاق بهداشت مجهز شوند.
ایران خودرو دیزل از آغاز طرح فروش ویژه پیکاپ فوتون نیوفیس دیزلی دوکابین با قیمت قطعی از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۲۰ دی ماه خبر داد.
شهردار منطقه ۱۱ تهران از اجرای طرح ویژه انضباط شهری در برخورد با اصناف متخلف خیابان قلمستان خبر داد.
جدی‌ترین و محتمل‌ترین سناریویی که گمانه می‌رود در رونمایی از طرح جدید حجاب عمومی ارائه شود، اعمال محدودیت‌ها و احتمالا جرایمی ویژه برای افراد بی‌حجاب است. این سناریو به منظور بازگشت وضعیت حجاب عمومی زنان به وضعیت قبل از آغاز ناآرامی‌های اخیر کشور با بهره‌گیری از اعمال قدرت نرم است. بدین معنا که بدون هر گونه استفاده از مواجهه فیزیکی و تنبیهی مستقیم، افراد از طریق کی سری مجازات هوشمندِ نظارتی، اصطلاحا روسری‌ها را مجددا بر سر کنند. اما این سناریو نیز در دو حالت امکان اجرایی شدن دارد
ثبت‌نام طرح فروش ویژه پیکاپ فوتون دیزلی دوکابین ایران خودرو دیزل در رنگ‌های متنوع و تعداد و مدت زمان محدود از ۲۸ آبان‌ماه آغاز می‌شود.
شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز طرح فروش ویژه پیکاپ فوتون نیوفیس دیزلی دوکابین با قیمت قطعی به مناسبت ولادت امام حسن عسگری (ع) از روز چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ تا زمان تکمیل ظرفیت خبر داده است.
گروه بهمن به بهانه آغاز فصل پاییز از اجرای طرح ویژه پاییز 1401 خبر داد. این طرح از تاریخ یکم لغایت یازدهم آبان ماه به مدت 10 روز کاری اجرا خواهد شد. این طرح در راستای شعار « ما همواره مراقبتان هستیم» اجرا خواهد شد. در این طرح که شامل خودروهای گارانتی و غیرگارانتی بهمن موتور خواهد بود.
گروه بهمن به بهانه آغاز فصل پاییز از اجرای طرح ویژه پاییز ۱۴۰۱ خبر داد.
رئیس پلیس تهران بزرگ از آغاز طرح های ویژه پلیس خبر داد و گفت: هدف اصلی این گشت‌ها برخورد با مجرمین و مرتکبین جرایم خشن، جرایم به عنف، زورگیری و خفت گیری و مجرمان گستاخ است.
مشهد ـ مجری طرح ویژه تأمین آب مشهد شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: عملیات اجرایی خط انتقال اضطراری تأمین آب شرب از غرب مشهد با ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار به مناسبت هفته دولت آغاز شد.
فرماندهی عملیات بصره حشد شعبی امروز شنبه از آغاز طرح ویژه امنیتی در ایام اربعین حسینی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ