یک سایت خبری آمریکایی مدعی شد اظهارات تند وزیر خزانه داری امریکا موجب شده تا دولت باید به فکر جا به جایی او باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رویترز در گزارشی تحلیلی، راجع به سفر اخیر وزیر خزانه‏‌داری آمریکا به چین که در پی انتشار تصاویر تعظیم وی دربرابر نخست وزیر چین هم پرحاشیه شد، بر بی‏‌حاصل بودن این سفر تاکید کرد.
وزیر خزانه ‏داری آمریکا بعد از دیدار با مقامات چینی گفت: اختلاف نظرهای مهم واشنگتن با پکن همچنان باقی است.
اگرچه قرار نیست وزیر خزانه داری آمریکا در سفر به چین با «شی جین پینگ»، رئیس جمهور چین دیدار کند، اما انتظار می رود که ا با معاون نخست وزیر شورای دولتی گفتگو کند.
وزیر امور خزانه‌داری آمریکا در میان اعضای کنگره اعتراف کرد که واشنگتن باید منتظر کاهش استفاده از دلار در دنیا باشد.
وزیر خزانه‌داری آمریکا با اعلام زنگ خطر علیه آمریکا اذعان کرد که سیاست تحریمی واشنگتن ضد کشورهای مخالف آمریکا موجب تکاپوی آنها در جایگزینی دلار با سایر ارزها شده است و این نگران کننده است.
وزیر خزانه‌داری آمریکا با اعلام زنگ خطر علیه آمریکا اذعان کرد که سیاست تحریمی واشنگتن ضد کشورهای مخالف آمریکا موجب تکاپوی آنها در جایگزینی دلار با سایر ارزها شده است و این نگران کننده است.
وزیر خزانه داری آمریکا هشدار داد عدم افزایش سقف بدهی عمومی این کشور از سوی کنگره و بروز نکول در تعهدات مالی آمریکا، به فاجعه منجر خواهد شد.
وزیر خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد به منظور بررسی همکاری اقتصادی به زودی راهی چین می‌شود.
وزیر خزانه‌داری آمریکا تصریح کرد: استفاده ما از تحریم‌های مالی که به نقش دلار مربوط می‌شوند خطراتی ایجاد می‌کند و این موضوع می‌تواند با گذشت زمان هژمونی دلار را تضعیف کند.
وزیر خزانه داری آمریکا به بی تأثیر بودن تحریم‌های اعمال شده از سوی این کشور بر ایران اذعان کرد.
«جنت یلن» وزیر خزانه داری آمریکا امروز در کی یف با «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین دیدار کرد.
به گفته وزیر خزانه داری آمریکا شرکت های بزرگ فناوری این کشور فعالیت خود را در هند بیشتر می کنند و اپل و گوگل نیز در حال گسترش تولید موبایل در هند هستند.
وزارت خزانه داری آمریکا از وضع تحریم های جدید علیه اشخاص و نهادهای روسی در سالگرد جنگ اوکراین خبر داد.
وزارت خارجه آمریکا در پی سفر مقام وزارت خزانه داری این کشور به امارت برای جلوگیری از دور زدن تحریم‌ها علیه ایران اعلام کرد آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا با شیخ محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات متحده عربی گفت وگو کرد.
معاون وزیر خزانه‌ داری آمریکا قرار است از فردا سفر منطقه ای ۵ روزه خود را به منطقه در ارتباط با موضوع تحریم های یکجانبه این کشور علیه ایران و روسیه آغاز کند.
نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل هم پس از وزیر خزانه داری این کشور، قرار است به چند کشور آفریقایی سفر کند.
وزیر خزانه داری آمریکا در مجمع جهانی اقتصاد با معاون نخست وزیر چین دیدار و رایزنی خواهد کرد.
«آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا روز جمعه در توییتی نوشت: «ما همچنان در تلاشیم در مسیر دور زدن تحریم‌ها علیه ایران اختلال ایجاد کنیم». بلینکن در این توییت نوشت: «وزارت خزانه داری ایالات متحده در حال تعیین شرکت‌های مختلفی است که در امور پتروشیمی و نفت با ایران مشارکت دارند. هرکسی که در تسهیل این مبادلات دخیل باشد، تحریم‌های ایالات متحده را تهدید می‌کند».
وزیر خزانه داری آمریکا اعلام کرد که هنوز رقم دلاری دقیق برای سقف قیمت نفت روسیه تعیین نشده است.
معاون وزیر خزانه داری آمریکا امروز در نشست مشترک مقام های ۳۲ کشور اعلام کرد: کشورهایی که به روسیه مهمات بدهند را تحریم می‌ کنیم.
وزیر خزانه داری آمریکا ‌گفت: تصمیم اوپک پلاس برای کاهش تولید نفت برای اقتصاد جهانی به خصوص بازارهای نوظهور، نابخردانه و بی‌فایده بود.
هنوز تصمیمی درباره جایگزین احتمالی جنت یلن، وزیر خزانه‌داری آمریکا گرفته نشده، اما چند منبع آگاه گفتند که ابقا یا برکناری او به نتیجه انتخابات میاندوره‌ای ماه نوامبر بستگی دارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام وزارت خزانه داری آمریکا در تحریم چند باره وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران و وزیر این وزارتخانه را شدیدا محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام وزارت خزانه داری آمریکا در تحریم چند باره وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران و وزیر این وزارتخانه را شدیدا محکوم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ