مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: در چهار ماه سال جاری بیش از ۳ میلیون تن کالای اساسی از بندر امام خمینی(ره) جابجا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: از ابتدای راه اندازی پروژه اتصال متقابل پیام‌رسان های بومی و اینترکانکشن تاکنون، پیام بیش از یک میلیون کاربر در این بستر جابه جا شده است.
امروزه گیاهان در طراحی و زیبایی خانه‌های آپارتمانی جای خود را بیش از گذشته باز کرده‌اند، اما جا و چیدمان مناسب گیاهان متناسب با شکل گیاهان و نیازهای نوری هر گیاه متفاوت است.
لوییس همیلتون، قهرمان هفت دوره مسابقات فرمول یک، در گرندپری موناکو تصادف کرد اما نحوه جابجایی ماشین او بیش از تصادفش باعث جلب توجه تماشاگران شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از جا به جایی بیش از ۳۵۰ میلیون مرسوله پستی خبر داد.
اولیویه دو ویک، پروفسور فضانوردی و مهندسی در موسسه فناوری ماساچوست، به خبرگزاری فرانسه گفت که احتمالاً شعاع خرابی‌ها بزرگتر از آن چیزی است که هر کسی پیش بینی کند. او گفت: آسیب اصلی به سکوی پرتاب در زیر آن است، جایی که شعله‌های آتش به زمین برخورد می‌کند و تعمیر دهانه چند ماه طول می‌کشد.
بیش از ۲۵۰ هزار فلسطینی نماز جمعه را در جای جای مسجد مبارک الاقصی اقامه کردند. فلسطینیان ساکن قدس و اراضی اشغالی ۴۸ و کرانه باختری از نخستین ساعات بامداد جمعه خود را به مسجد مبارک الاقصی رسانده و نماز جمعه را در شکوهی هر چه تمامتر به جا آوردند. فلسطینیان پس از اقامه نماز با حمل پرچم‌های فلسطین و بیرق‌های حماس و گردان‌های قسام و پارچه نوشته‌هایی در حمایت از مقاومت و روز جهانی قدس در محوطه‌ها و صحن‌های مسجدالاقصی تظاهرات گسترده‌ای به راه انداختند.
اپل سال میلادی گذشته، آیفون به ارزش بیش از هفت میلیارد دلار در هند تولید کرده و تولید در این کشور را پس از سرعت بخشیدن جابجایی از چین، سه برابر کرده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه‌های مسافری شهر تهران از استفاده بیش از یک میلیون نفر برای انجام سفرهای نوروزی خود از سرویس‌های مسافربری در پایانه‌های مسافری تهران خبر داد.
وزارت راه و شهرسازی، تعداد مسافران جابه جا شده در سطح کشور توسط حمل و نقل عمومی در ۱۸ روز طرح نوروزی (۲۴ اسفند تا سیزدهم فروردین) را ۱۳ میلیون نفر اعلام کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری از جابه جایی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار مسافر نوروزی از ۲۴ اسفند سال گذشته تا تاریخ یازدهم فروردین امسال، خبر داد.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از جابه جایی بیش از ۱۴ هزار مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل ریلی استان اصفهان در پیک نوروزی ۱۴۰۲ خبرداد.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از جابه جایی بیش از ۱۴ هزار مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل ریلی استان اصفهان در پیک نوروزی ۱۴۰۲ خبرداد.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از جابه جایی بیش از ۱۴ هزار مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل ریلی استان اصفهان در پیک نوروزی ۱۴۰۲ خبرداد.
اصفهان- رئیس شورای هماهنگی اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ناوگان حمل و نقل ریلی استان اصفهان در پیک نوروزی ۱۴۰۲ تا کنون بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ مسافر را جابه جا کرده است.
یک پژوهشگر محیط زیست از دانشگاه کیل هشدار داده که تابستانی به شدت خشک در انتظار اروپاست. این خشکی بیش از همه جا در فرانسه و شمال ایتالیا بازتاب خواهد داشت. زمستان جاری تا کنون خشک‌ترین زمستان اروپا بوده است.
شهریار افندی زاده از فعالیت بیش از ۱۴ هزار و ۴۰۰ دستگاه اتوبوس، ۳۰ هزار مینی بوس و ۳۴ هزار سواری برون شهری در بخش حمل‌ونقل مسافری خبر داد.
آورام گلیزر می‌گوید روند فروش منچستریونایتد متوقف نشده و این فرآیند ادامه دارد.
این مقام ارشد قضایی در پاسخ به سوال یکی از حاضران مبنی بر اینکه چرا قوه قضائیه نظارتی بر فضای مجازی ندارد، گفت: در خصوص نظارت بر فضای مجازی، قوه قضائیه وظایف خود را انجام داده لکن در مراحل دیگر اقدامات صورت نگرفته است. افرادی در کشور هستند که مانع اقدامات لازم در جهت نظارت بر فضای مجازی و همچنین دیگر موضوعات حساس کشور می‌شوند.
مرکز اجرایی مین‌ زدایی یمن تاکید کرد که از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون ۲۰۴ کودک در اثر بمب ‌های خوشه‌ ای و مین‌ های به جا مانده از جنگ کشته و مجروح شده ‌اند.
برپایی اردو در تعطیلات طولانی مدت لیگ برتر، برنامه اکثر تیم‌های حاضر خواهد بود. برخی از این تیم‌ها اردوی خارجی را در دستور کار قرار داده‌اند.
یک سایت خبری آمریکایی مدعی شد اظهارات تند وزیر خزانه داری امریکا موجب شده تا دولت باید به فکر جا به جایی او باشد.
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از مشارکت بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ دستگاه انواع ناوگان حمل و نقل عمومی در جابجایی زائران در ایام پایانی ماه صفر خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با تکذیب ادعای جا به جایی نیرو‌های امنیتی و انتظامی با استفاده از خودرو‌های آتش‌نشانی، گفت: تمامی خدمات سازمان آتش‌نشانی برای مردم است و این ادعا‌ها هیچ‌گونه پایه و اساسی ندارد.
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: طرح ویژه جا به جایی زائران حرم ثامن الحجج (ع) در دهه پایانی ماه صفر از شنبه دوم مهر آغاز می‌شود و تا نهم مهر ادامه خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ