برپایی اردو در تعطیلات طولانی مدت لیگ برتر، برنامه اکثر تیم‌های حاضر خواهد بود. برخی از این تیم‌ها اردوی خارجی را در دستور کار قرار داده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«غذای بدون پلو و گوشت غذا نیست!» بله! خیلی‌ها اعتقادشان این است. کاری هم نمی‌شود کرد! پس برایتان یک غذای جدید داریم که هم پلو دارد و هم گوشت! اسمش هم جذاب است.
بازیکن اسبق استقلال برخلاف خیلی.ها امیدوارانه در مورد این تیم حرف می‌زند.
ساکت الهامی می‌گوید پذیرای انتقادات است اما این موضوع نباید باعث تخریب جایگاه مس رفسنجان بشود.
فرشید و نامزدش می‏گویند که این قیمت‏ها حداقلی‏ است، اما هزینه همین حداقلی‏ها، بیشتر از وام ازدواج یک زوج است: «خیلی‏ها به ما گفتند جشن عروسی نگیرید، ولی در روز‌هایی که آقای بازیگر برای همسر خود جشن ۳۰ میلیارد تومانی می‏گیرد چطور به نامزدم بگویم که من حداقل‏ترین‌اش را هم نمی‏توانم برای تو بگیرم. اگر جشن نگیریم حتما سال‏ها بعد، از او یا از خانواده‏اش خجالت خواهم کشید. اگر جشن را هم کنار بگذاریم یک جهیزیه خیلی معمولی و در حداقل‏ترین شکل ممکن، کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان نخواهد بود.
اگر شورای نگهبان انتخابات تناسبی را تایید کند، برای اولین بار این شیوه انتخابات در تهران برگزار خواهد شد و آنگاه می‌توان مزایای و معایب این انتخابات را در عمل بررسی کرد. اگر احزاب قوی و لیست‌های محدودی وجود داشته باشند، شناخت مردم از نامزد‌ها و انتخاب آن‌ها راحت‌تر می‌شود، ولی تجربه سال‌های اخیر نشان داده است که در روز‌های منتهی به انتخابات شاهد لیست‌های متعدد و متنوع خواهیم بود که برای خیلی‌ها شناخته شده نیستند.
بار‌ها شنیده‌ایم که وقتی یک فرد از رخداد یا ماجرایی بسیار عصبانی و خشمگین می‌شود، می‌گوید کفرم را بالا آورده است. حالا به نظر می‌رسد تصمیم هفته قبل دولت برای ماجرای تغییر ساعت کار ادارات برای کارکنان دولتی از ساعت ۶ تا ۱۳ و کارکنان ستادی دستگاه‌های دولتی از ساعت ۶ صبح تا ۱۴:۴۵ کفر اکثریت افراد درگیر با این موضوع را در آورده است
سال‌ های زیادی است که شلوار جینِ جذب جزء موارد ضروری در لباس‌ ها و تیپ افراد محسوب می‌ شود که در سال ۲۰۲۲ هم؛ چنین ترندی وجود دارد اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که اگر کل روز شلوار لی تنگ بپوشید چه اتفاقی می افتد؟
درختان انار یوسف‌آباد معروف بود، اما آنچه آن را معروف و زبانزد خاص و عام می‌کرد خواص درمانی انارهایش بود، آن هم زمانی که خیلی‌ها از مخدر تریاک به‌عنوان دارویی برای تسکین نوزادانی که دچار دل‌درد یا گوش‌درد و دندان‌درد می‌شدند استفاده می‌کردند.
اضافه کردن یکی دو کیلو وزن در طول زمستان چندان هم بد نیست، اما برای خیلی‌ها این اضافه کردن وزن سال به سال بیشتر می‌شود و کنار آمدن با آن معمولاً دشوار است، پس در کنار عادات غذایی سالم، فعالیت جسمی را فراموش نکنید.
در پیچ و خم‌های مختلف زندگی حاشیه کم نداشته. خیلی‌ها هم این حاشیه‌ها را برایش درست کردند، اما برای او که هدفش مشخص بود گاهی واکنش‌اش به همه این حاشیه‌ها فقط یک لبخند ساده بود. او خود خودش است. هادی چوپان. به قول خودش متر به تنش نمی‌زند، سرش توی کار خودش است و هر کاری را که دلش بخواهد انجام می‌دهد. مثل ساز زدن و خواندن حتی اگر فالش باشد؛ که البته برای خودش دلنشین.
تخمه شکستن برای خیلی‌ها تبدیل به یک عادت شده است. باید بدانیم که این کار آیا ضرری هم دارد یا نه؟
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در دهه ۶۰ کسانی بودند که انسان فکر نمی‌کرد فاسد شوند، اما در دهه ۹۰ فاسد شدند؛ همین کسی که چند روز پیش اعدام شد، از خیلی‌ها بیشتر جبهه بوده است، حتی جای مهر هم داشت، آن هم سه تا! اما بر سر پول دچار لغزش شد.
عباس عبدی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا دولت اصرار بر گرفتن تصمیماتی دارد که به باور متخصصان نه تنها فایده‌ای برای حل بحران‌ها ندارد بلکه بر انباشت نارضایتی‌ها می‌افزاید، گفت: «به نظرم این شیوه مواجهه با مشکلات جامعه ریشه در نگرش مدیریت سنتی و غیر علمی دارد. آنان همیشه گمان می‌کنند که با محدودیت می‌توان مشکلات را حل کرد. این ذهنیت در جامعه هم هست مثلا خیلی‌ها گمان دارند که با افزایش مجازات و اعدام می‌توان جرم را کاهش داد. در حالی که راه اصلی در جای دیگری است.»
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: در طول ۴۴ سال گذشته شیاطین برای مبارزه با انقلاب اسلامی تلاش بسیاری کردند و حدود ۷۰ روز است دشمنی جدید به فرماندهی آمریکا بزرگ در درون و بیرون به دنبال شکل جدیدی از دشمنی هستند.
امام جمعه زاهدان گفت: مسئولان امنیتی باید برای حفظ امنیت تلاش کرده و مسئولان هم برای رشد علمی، فرهنگی، اقتصادی و عمرانی استان که پایه‌های امنیت پایدار است تلاش کنند و همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند این هیجانات نباید حواس مسئولان را پرت کند و باید با عزم بیشتر به دنبال انجام وظیفه باشند و برای پیشبرد طرح‌ها تلاش کنند.
احمد وحیدی گفت: دشمن به دنبال ایجاد گسست گفتمانی بین قشر‌های مختلف مردم است تا دولت را از خدمت مردم بازدارد. طبیعتا عناصری هستند که در این ماجرا وارد شدند دو دسته هستند یکی افرادی که با صحبت قابل اصلاح هستند و خیلی‌ها هم هستند که احساس ندامت می‌کنند.
ابراهیم فیاض گفت: جز همراهی چاره‌ای وجود ندارد؛ شوک وارد شده، جدی است. من خود را در داخل جمهوری اسلامی تعریف می‎کنم و درباره این موضوع حرف می‌زنم. خیلی‌ها هم مثل من فکر می‌کنند منتها زمان می‌برد که به این نتیجه برسند. ما نه تئوری داریم نه استراتژی، دانشگاه‌های ما به شدت عقب مانده‌اند و در دانشگاه درس خواندن به‌شدت بی‌معنا شده است.
ابراهیم فیاض گفت: جز همراهی چاره‌ای وجود ندارد؛ شوک وارد شده، جدی است. من خود را در داخل جمهوری اسلامی تعریف می‎کنم و درباره این موضوع حرف می‌زنم. خیلی‌ها هم مثل من فکر می‌کنند منتها زمان می‌برد که به این نتیجه برسند. ما نه تئوری داریم نه استراتژی، دانشگاه‌های ما به شدت عقب مانده‌اند و در دانشگاه درس خواندن به‌شدت بی‌معنا شده است.
نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی، گفت:در این شرایط سکوت خیلی‌ها بهترین کمک هم برای آرام شدن فضا و هم برای کمک به مردم و هم برای کمک به نظام است.‌ای کاش به برخی از افراد مرخصی اجباری می‌دادند تا به خانه‌های خود رفته و پس از آرام شدن فضا مجددا اظهار نظر می‌کردند.
فریدون عباسی گفت: قطعا افرادی که جهت ادامه تحصیل به خارج از کشور رفتند انسان های بدی نیستند، برخی از این افراد بعد از پایان دوره تحصیل‌شان به کشور بازگشتند و در حال خدمت هستند. خیلی‌ها هم هستند که ابدا به خارج نرفتند و از طریق فضای مجازی با خارج در ارتباطند و حتی امکان جاسوسی هم برایشان فراهم است.
یزدانی همواره احترام بزرگتر و مربیانش را حفظ کرده و این بار هم همین کار را کرد تا نشان بدهد چرا با خیلی‌ها متفاوت است.
نخستین تشکیلات بهداشت و درمان عمومی در ایران کی بنیان نهاده شد؟ خیلی‌ها نمی‌دانند که در عهد ناصری بود و اسمش «مجلس حفظ‌الصحه» بود و حدود ۴۰ سال حتی بودجه هم نداشت!
رئیس فدراسیون کشتی گفت: سال های گذشته با برگزاری یک مراسم و دعوت از چند سبلریتی کار تبلیغاتی می کردند تا خودشان را با نام تختی گنده کنند.
احساس خستگی، ضعف و بی‌حالی و در کنار آن بی‌انگیزگی و ناامیدی؛ این وضعیتی است که این روز‌ها خیلی‌ها را کلافه کرده است. بخشی از آن فیزیکی است و گفته می‌شود یکی از مهم‌ترین عوارض پس از بهبودی از کرونا که گریبان افراد را می‌گیرد، احساس ضعف و بی‌حالی است؛ عارضه‌ای که تا مدت‌ها باقی می‌ماند و از آن تحت عنوان «خستگی پس از ویروس» یاد می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ