اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
راسموس هویلوند، مهاجم دانمارکی آتالانتا، با قراردادی پنج ساله به ارزش 72 میلیون پوند به منچستریونایتد پیوست.
امیر منصوری، رئیس پژوهشکده نظر و استاد شهرسازی دانشگاه تهران می‌گوید: «۵۵ درصد جمعیت تهران در خانه‌های ناپایدار زندگی می‌کنند و با احتساب جمعیت تهران باید گفت نزدیک به پنج میلیون تهرانی در معرض خطرات زلزله احتمالی هستند، اما با تقلیل مساحت بافت فرسوده تهران به ۴۵ کیلومتر مربع، در واقع خطر زلزله را تنها برای جان یک‌و‌نیم میلیون نفر کوچک کرده‌اند. این در حالی است که یک زلزله شش‌ریشتری می‌تواند بیشتر از نیمی از جمعیت تهران را در معرض صدمات جدی قرار دهد».
قیمت سکه امامی نسبت به پنج شنبه افزایش قیمت جزئی ۳۹ هزار تومانی داشته است.
معاون درمان وزارت بهداشت با بیان این که ایران در سال ۱۴۰۱ از ۱۶۴ ملیت گوناگون و بنابراین از پنج قاره جهان گردشگر سلامت داشته است، یاد آور شد: البته تعداد گردشگران سلامت از برخی ملیت‌ها چند صدهزار نفر و شمار گردشگران سلامت برخی کشور‌ها نیز به ویژه از قاره‌ها و مناطق دوردست محدود بوده است.
پرتال تخصصی استخدام فوتبال جابز از پیشنهادات سرسام آور عربستانی برای استخدام مربیان پرده برداشت.
زیدان که ترجیح می‌دهد در یکی از پنج لیگ معتبر اروپایی فعالیت کند، پیشنهاد حضور دو ساله در النصر با قراردادی ۱۵۰ میلیون یورویی دریافت کرده است، اما گفته می‌شود او تصمیم برای ورود به فوتبال آسیا ندارد.
تقریبا ۱۵ میلیون نفر بریتانیایی خروپف می‌کنند و میلیون‌ها نفر دیگر می‌گویند که شریک زندگی شان هنگام خواب خروپف می‌کند و خوابیدن آنان را مختل می‌سازد.
فاطمی امین راهکار رفع مشکلات معیشتی مردم را هم رشد تولید دانست و گفت: زمانی که رشد تولید به مدت چند سال تداوم داشته باشد، مثل سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در دولت سیزدهم، به تدریج می‌توان آثار منفی دهه گذشته را جبران کرد.
در حالی که آخرین پنج شنبه سال را پشت سر می گذاریم، سرانجام مرحله دوم سود سهام عدالت به حساب سهامداران واریز شد. این در شرایطی است که وزیر اقتصاد پیش تر وعده داده بود که تا ۲۹ اسفند امسال تخصیص سهام عدالت به جاماندگان عملیاتی شود.
امروز پنج شنبه در بازار تهران تا لحظه ارسال خبر، سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۰ میلیون و ۳۶۵ هزار تومان معامله شد.
امروز پنج شنبه در بازار تهران تا لحظه ارسال خبر، سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۶ میلیون و ۶۷۱ هزار تومان معامله شد.
باشگاه سریک اقدام جالبی برای کشاندن تماشاگران گنبدی به سالن المپیک این شهر انجام داده است.
بر اساس بخشنامه بانک مرکزی، ورود و صدور پول رایج کشور توسط هر مسافر اعم از اتباع ایرانی و خارجی، از حداکثر ۵۰۰ هزار تومان به پنج میلیون تومان افزایش پیدا کرد.
وزیر صمت گفت: شما دیدید برای یک نوع خودرو که ۱۰ هزار تا عرضه می‌شد حدود دو میلیون تقاضا می‌آمد. آیا واقعا دو میلیون متقاضی خودرو داریم که پاسخ خیر است. این نشان می‌دهد طرف تقاضا، یک هیجانی دارد. ما آشفتگی در بازار داریم که بخشی از آن با عرضه بیشتر خودرو و بخشی دیگر با انتظام بخشی و قواعد مالیاتی قابل حل است.
پنج میلیون نفر برای شرکت در جشن قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی راهی خیابان‌های بوئنوس آیرس شدند.
مشهد ـ مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون پنج میلیون و ۱۱ هزار و ۳۲۹ متر مربع اراضی متصرفی در استان آزادسازی شده است.
بنابرگزارش بانک مرکزی، مجموع معاملات انجام شده در سامانه نیما در روز پنج شنبه تا ساعت ۱۷ معادل ۲۰ میلیون دلار بوده است.
اگرچه بیش از ۴۰ میلیون نفر در ایالات متحده به اختلال اضطراب مبتلا هستند با این وجود، این وضعیتی است که به راحتی قابل درک نمی‌باشد. اضطراب ممکن است بدان خاطر باشد که اکثر افراد هر از گاهی آن را تجربه می‌کنند.
وزیر نیرو اجرای طرح‌های مدیریت مصرف در تابستان امسال را موفق ارزیابی کرد و گفت: قبض رایگان برای پنج میلیون مشترک صادر شد.
وزیر نیرو اجرای طرح‌های مدیریت مصرف در تابستان امسال را موفق ارزیابی کرد و گفت: قبض رایگان برای پنج میلیون مشترک صادر شد.
بهادری جهرمی گفت: چهار موضوع در توافق دنبال شده که شامل تضمین‌ها و راستی‌آزمایی، رفع تحریم‌ها ‌و بسته شدن ادعاهای سیاسی در مورد مسائل پادمانی است و جمهوری اسلامی ایران گفت‌وگوها را ترک نکرده و نخواهد کرد.
بهادری جهرمی گفت: چهار موضوع در توافق دنبال شده که شامل تضمین‌ها و راستی‌آزمایی، رفع تحریم‌ها ‌و بسته شدن ادعاهای سیاسی در مورد مسائل پادمانی است و جمهوری اسلامی ایران گفت‌وگوها را ترک نکرده و نخواهد کرد.
آمار جداول فوق نشان دهنده وضعیت کلی سینما در پنج ماه سال جاری است و کاهش نزدیک به ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مخاطب امسال نسبت به سال ۱۳۹۸ مؤید این نکته است که سینما در وضعیت بحرانی تر قرار گرفته است (البته کاهش معنادار مخاطب در مرداد امسال به دلیل ایام محرم است) و با توجه به ادامه وضعیت بحرانی اقتصادی قشر "سینمارو" اگر بازهم تمهیدات لازم برای مدیریت بحران سینما طی هفت ماه آینده اندیشیده نشود، پیش‌بینی حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیون مخاطب برای سینمایی امسال دور از ذهن نخواهد بود و جهت جلوگیری از تبعات کاهش شدید مخاطب سینماهای کشور همچنان اعتقاد دارم اصلاحات اساسی در سیاست‌های تولید، توزیع و نمایش فیلم باید ایجاد شود تا توان ادامه حیات سینما در دسترس باشد. منجی سینما در خارج آن نیست، در خود سینما است، خواه دولت و یا خواه فعالان آن...
وخاور یکی از نمادهای گروه بانکی است که سهامدار عمده آن شرکت کیا آسا تجارت توس با نزدیک به ۴ درصد مالکیت سهام می باشد. همچنین مقدار سهام شناور شرکت ۷۴ درصد است. وضعیت این بانک به لحاظ بنیادی چگونه است؟
بانک رفاه کارگران با هدف توسعه خدمات و محصولات غیرحضوری خود، نسبت به راه‌اندازی «سامانه بتا» اقدام کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ