شرکت نفتی لوک‌اویل روسیه اعلام کرد که برداشت نفت از میدان نفتی غرب قرنه2 عراق را به 480 هزار بشکه در روز رسانده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان از تولید کامپوزیت‌های دندانی با ثبات رنگ بالا به روشی انحصاری خبر داد.
مدیر یک شرکت دانش بنیان با اشاره به تولید آنزیم و پروبیوتیک های مورد نیاز در صنعت طیور، دام و آبزیان از صادرات این محصولات به ترکیه و روسیه خبر داد.
با پیگیری سازمان بازرسی به جهت گره‌گشایی از مشکلات پیش روی یک محصول تولید داخل ایستگاه‌های پایش آلودگی هوا یک شرکت دانش بنیان در زنجیره تأمین لیست استاندارد قرار گرفت.
سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه، از یک شرکت نظامی-صنعتی در منطقه اومسک، جایی که تانک ها و سیستم های شعله افکن سنگین تولید می شود بازدید کرد./ پارسینه
وزیر دفاع روسیه نحوه اجرای دستورات دفاعی این کشور را در یکی از شرکت‌های تولیدکننده تسلیحات نظامی مورد بررسی قرار داد.
علی سوادکوهی توسط یک کشتی گیر روسی برای شرکت در لیگ پادوبنی دعوت شد.
بر اساس ادعای یک رسانه روسی، کریمه توسط حداقل شش پهپاد مورد حمله قرار گرفت که دو فروند از آن‌ها با موفقیت به اهداف خود رسیدند. این رسانه همچنین مدعی شد که پهپاد‌های شرکت کننده در این حمله Mugin-۵ بوده اند. علاوه بر این، مقامات رسمی کریمه تایید کردند که نیرو‌های پدافند هوایی روسیه دو پهپاد اوکراینی را که بر فراز این قلمرو پرواز کرده بودند، رهگیری کردند. یکی از پهپاد‌ها سرنگون شد و دیگری از طریق جنگ الکترونیک خنثی شد.
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران از نصب موفق دستگاه پردازش آب توازن رادکلین روی یکی از نفتکش‌های غول‌پیکر این شرکت، خبر داد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان به منظور شرکت در نشست چهار جانبه عادی سازی روابط سوریه و ترکیه وارد مسکو شد.
دنیس ووک، ورزشکار روسی اهل سن پترزبورگ با کشیدن هواپیمای ۳۲.۱ تنی با دست در فرودگاه سوچی، رکورد جهان را شکست. این ورزشکار روس در رویداد روز جهانی ورزش در ۶ آوریل یک هواپیمای ۳۲.۱ تنی را ۱۰ متر جابجا کرد. در این رویداد که به طور مشترک با شرکت هواپیمایی روسیه ایرلاینز برگزار شد، دنیس ووک یک هواپیمای سوخو جت ۱۰۰ را تنها با استفاده از نیروی بازو به طول ۱۰ متر کشید. این روش سخت‌ترین تکنیک در این رشته محسوب می‌شود.
دستیار وزیر دفاع آمریکا مدعی حمله سایبری روسیه به یک شرکت ارتباطاتی آمریکایی شد.
اسکات میلر معاون رئیس جنرال موتورز می‌گوید: «ChatGPT در همه چیز خواهد بود». جنرال موتورز در تلاش بوده است تا از تسلا در مسابقه بر سر ساخت یک سیستم دستیار راننده هوشمندتر پیشی بگیرد، اما به نظر می‌رسد که ChatGPT راه جدیدی را باز کرده است که می‌تواند به طور معناداری شرکت تحت رهبری ایلان ماسک را به چالش بکشد.
آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا روز جمعه گفت که واشنگتن یک شرکت اصلی تولید کننده پهپاد ایرانی را به دلیل عرضه ادعایی پهپاد به روسیه تحریم کرده است.
این ربات خودران توسط شرکت شرکت رباتیک ژاپنی SEQ SENSE توسعه یافته است یک و نیم متر ارتفاع دارد. این سری ربات‌های امنیتی مسلح نیستند، اما بر روی سر این ربات چندین دوربین کار گذاشته‌اند که قابلیت چرخش و دید ۳۶۰ درجه‌ای و کامل را به این ربات می‌دهد و سر چرخان SQ-۲ به آن کمک می‌کند تا نقشه‌های سه بعدی محیط اطراف خود را تولید کند.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید میکروسکوپ نیروی اتمی زیستی برای مطالعات روی نمونه‌های بیولوژیکی، بافت زنده و سلول‌ها شدند.
یک شبکه تلویزیونی روسیه امروز از حضور «ولادیمیر پوتین» در نشست سالانه وزارت دفاع این کشور در روزهای آتی خبر داد.
شرکت نواتک روسیه اخیراً یک میدان بزرگ گازی با ذخیره ۵۲ میلیارد مترمکعب گاز در منطقه قطب شمال این کشور کشف کرده است.
اولنا زلنسکا همسر رئیس جمهور اوکراین در سفر به لندن مورد استقبال آکشاتا مورتی همسر ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس قرار گرفت. زلنسکا برای شرکت در کنفرانس پیشگیری از خشونت جنسی در جنگ به لندن رفته است. زلنسکا خواستار واکنش جهانی به استفاده از خشونت جنسی به عنوان یک سلاح شد و گفت دادستان‌های اوکراین در حال بررسی بیش از ۱۰۰ جنایت توسط سربازان روسی هستند.
با گذشت چهارماه از ابلاغ تغییرات کنکور توسط رئیس جمهور و ثبت‌نام یک میلیون دانش آموز برای شرکت در اولین کنکور جدید در دی ماه، هنوز اختلافات مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره این مصوبه به پایان نرسیده است و معلوم نیست چه زمانی تکلیف نهایی آن‌ها روشن خواهد شد.
چند روزی است که خبر مهاجرت پسر انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به کانادا و فعالیت در یک شرکت تولید VPN خبرساز شده و خزعلی به این خاطر مورد انتقاد فراوان قرار گرفته است تا جایی که شایعه استعفای او منتشر شد.
پرسپولیسی‌ها اعتقاد دارند در شرکت بازی یک پنالتی به سود تیمشان باید اعلام می‌شد.
در تفاهم نامه ای که به امضای معاون صادرات و اموربین الملل ایران خودرو و شرکت روسی کلوچ آوتو رسید، بعد از گذشت بیش از یک دهه توقف صادرات خودرو به روسیه محصولات سواری شرکت ایران خودرو به بازار روسیه صادر خواهد شد.
یک گروه هکری روسی اعلام کرد که به علت ارسال سامانه‌های موشکی هیمارس به اوکراین، شرکت بزرگ اسلحه‌سازی آمریکا را هک کرده است.
پنج میلیون نفر تا ۱۰ روز آینده رایگان بیمه می‌شوند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ