بنا به اعلام یک مقام دولتی روسیه، شرکت در اجلاس کشورهای شرق آسیا در برنامه رئیس جمهور این کشور قرار ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کرملین از برگزاری نشست دو جانبه میان روسای جمهور روسیه و آفریقای جنوبی خبر داد.
پسکوف طی نشست خبری در مسکو گفت که رژیم کی‌یف اقدام به انجام حمله پهپادی به اقامتگاه «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در کرملین داشت.
سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه اعلام کرد که حمله پهپادی اوکراین به اقامتگاه رئیس‌جمهور روسیه دفع شده است.
معلوم نیست ولادیمیر پوتین و همفکران او در کرملین اکنون که یکسال و دو ماه از شروع جنگ اوکراین گذشته و آشکارا می‌بینند که نتوانسته‌اند به اهدافشان از این جنگ برسند، آیا به این نتیجه رسیده‌اند که در چه باتلاقی گرفتار شده‌اند یا نه؟ اگر آن‌ها متوجه این واقعیت شده باشند، اکنون زمان مناسبی است که خود و روسیه را از این باتلاق نجات بدهند.
دفتر مطبوعاتی کرملین روز چهارشنبه اعلام کرد «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه با «نیکول پاشینیان» نخست وزیر ارمنستان به صورت تلفنی گفتگو کرده است.
یکی از مقامات وزارت خارجه آمریکا می‌گوید: «داریم تلاش می‌کنیم که نیاز‌های اوکراین در میدان جنگ را برطرف کنیم.»، اما به گفته این مقام، واشنگتن در حال جنگ با روسیه نیست. دولت بایدن به دنبال کمک به اوکراین بدون تشدید درگیری با کرملین است. اساسا این همان استراتژی است که آلمان و فرانسه نیز آن را دنبال می‌کنند. هر دو کشور حتی نسبت به آمریکا تردید بیشتری نشان داده‌اند و تسلیحات بسیار کمتری عرضه کرده‌اند.
شواهد نشان می‌دهند که پوتین واقعا در جنگ گازی خود شکست خورده است. آلمان سال ۲۰۲۳ میلادی را بدون گاز روسیه آغاز می‌کند و نیازی به نگرانی در مورد از دست دادن آن ندارد. این دقیقا شکست کرملین است. گاز طبیعی روسیه دیگر یک سلاح موثر علیه آلمان نیست.
سخنگوی کرملین بیان داشت: در حال حاضر هیچ‌گونه تماس مقدماتی بین روسیه و آمریکا در خصوص امکان برگزاری یک نشست بین ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و جو بایدن رئیس جمهور آمریکا وجود ندارد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه نسبت به اقدامات تحریک آمیز آمریکا در قبال بحران اوکراین هشدار داد.
کرملین از گفتگوی تلفنی رئیس جمهور روسیه و نخست وزیر مأمور تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی و رایزنی دو طرف درباره روابط دو جانبه و تحولات بین المللی خبر داد.
کرملین از گفتگوی تلفنی نخست وزیر مأمور تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی و رئیس جمهور روسیه و رایزنی دو طرف درباره موضوعات مختلف خبر داد.
دفتر ریاست جمهوری روسیه اعلام کرده است که گفتگوی پوتین و ماکرون در دستور کار نیست.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد در حال حاضر صحبتی درباره نشست روسای جمهور روسیه و آمریکا در میان نیست.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد روزهای آینده نشست شورای امنیت ملی این کشور برگزار می شود.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد هفته آینده نشست شورای امنیت ملی این کشور برگزار می شود.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد: «پوتین» در نشست گروه- ۲۰ سخنرانی نخواهد کرد.
با وجود اظهارات شویگو، بسیج عمومی به‌طور رسمی پایان نخواهد یافت تا زمانی که پوتین فرمانی مبنی بر اعلام آن را امضا کند. موردی که تاکنون اتفاق نیفتاده است.
کاخ کرملین اعلام کرد که رئیس جمهور روسیه هفته آینده در سوچی با همتای جمهوری آذربایجانی خود و نخست وزیر ارمنستان ملاقات خواهد کرد.
کاخ کرملین درپی گفتگوی تلفنی بین وزرای دفاع آمریکا و روسیه اعلام کرد که برنامه ای برای گفتگوی تلفنی بین روسای جمهور دو کشور مطرح نیست.
دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) اعلام کرد که نشست شورای امنیت این کشور فردا دوشنبه به ریاست «پوتین» برگزار می شود.
سخنگوی کرملین از تماس تلفنی رئیس جمهور روسیه با نخست وزیر ارمنستان درباره تحولات تازه بین باکو و ایروان و تلاش‌ها برای تنش‌زدایی خبر داد.
کاخ کرملین از گفتگوی رئیس جمهور روسیه و نخست وزیر ارمنستان درباره تحولات و اوضاع قره باغ و موضوعات مربوط به تضمین امنیت در مرزهای ایروان و باکو خبر داد.
کاخ کرملین از گفتگوی رئیس جمهور روسیه و نخست وزیر ارمنستان درباره تحولات اوضاع قره باغ و موضوعات مربوط به تضمین امنیت در مرزهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان خبر داد.
مهم نیست که مسکو چه می‌کند "ویکتور اوربان" نخست وزیر مجارستان به طور مداوم آب را برای کرملین حمل می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ