شرکت نفت و گاز انگلیسی شل پس از گذشت بیش از یک سال از تعهد به خروج از بازار انرژی روسیه، همچنان به تجارت گاز این کشور مشغول است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هر چه باشد، همه می‌دانیم چیزی که ماکارونی را به یک غذای خوشمزه تبدیل می‌کند، رنگ قرمز و اشتها آور آن است؛ و البته که ترکیب ادویه‌ها و شل و سفت نبودن و خمیر نبودن رشته‌های ماکارونی را هم باید در نظر داشته باشید.
این که گزارشگر صدا و سیما نتواند با طیب خاطر و از بیم عبور زنان بی/بد/شل حجاب یا واکنش و احتمالا با برخی الفاظ از سطح شهر گزارش تهیه کند و پای صحبت شهروندان بنشیند اتفاق درخور تأملی است ونشان دهنده دردسر تهیه کنندگان گزارش‌های تلویزیونی و تازه مشکل وقتی بیشتر می‌شود که وقتی خیال شان از پوشش خانمی آسوده شده و سراغ او می‌روند با سخنان او غافل گیر می‌شوند چرا که مواضع سیاسی صدا وسیما به خصوص در دوران جبلی- جلیلی باب میل همه خانم‌های مذهبی هم نیست.
اگر موقع کشیدن و سرو کردن غذا متوجه شدی که خورش شل و وارفته است و عن‌قریب است که آبرویت برود، اصلا هول نشو! یک تابه بردار و دو قاشق غذاخوری روغن درونش بریز و بعد یک قاشق آرد هم بریز توش و خوب هم بزن. وقتی رنگ آرد تغییر کرد مواد داخل تابه را بریز توی ظرف خورش و بگذار ۱۰ دقیقه خوب بجوشد. با این کلک، خورش خوشمزه و جاافتاده می‌شود. ولی یادت باشد این کلک را رو نکن! نگذار همسرت متوجه شود.
شرکت ملی سوخت موریتانی و دو شرکت «شل و انرژی قطر»، روز گذشته در نواکشوت، پایتخت موریتانی، توافقنامه ای امضا کردند.
نوشیدن آب لینگون بری در درازمدت با گشاد کردن رگ‌های خونی و شل کردن سلول‌های عضلانی صاف درون رگ‌ها، فشار خون را کاهش می‌دهد.
اختلاف بر سر میدان آرش از زمانی آغاز شد که ایران امتیاز دریایی را به شرکت نفت انگلیس و ایران اعطا کرد که بعدا به BP تبدیل شد و کویت این امتیاز را به «رویال داچ شل» داد. این دو امتیاز در بخش شمالی میدان همپوشانی دارند که ذخایر گاز طبیعی آن ۲۲۰ میلیارد متر مکعب برآورد شده است و به دلیل همین اختلافات به نتیجه نرسید.
تمام تلاش‌تان را روی لاغر کردن شکم‌تان گذاشته‌اید، اما هنوز هم آن‌طور که باید و شاید از ورزش‌های موضعی جواب نگرفتید و شکم‌تان شل و ول و چندطبقه مانده است؟
یک نماینده مجلس می گوید: من فکر نمی کنم لزوما هرکسی که مثلا شُل حجاب، کم حجاب و یا بی حجاب است حتما می خواهد ضد انقلاب باشد و حرکت خود را ضد انقلابی بداند.نه. من فکر می کنم با تجاربی که ما در حوزه حقوقی داریم آنچه که کمیسیون ما ارائه خواهد داد پُر پیمان و کامل خواهد بود.
شرکت شل در پی بحران اقتصادی وخیم پاکستان، سرگرم برنامه‌ریزی برای فروش سهمش در زیرمجموعه خود در این کشور است.
سرمربی سرخ‌ها بعد از قهرمانی در لیگ برتر جلسه جالب توجهی با بازیکنان تیمش داشت و از آنها بابت تلاشی که برای کسب جام داشتند، تشکر کرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری دشمن شناسی را لازمه پاسداری از انقلاب دانست و گفت: هر چند منکر برخی بی‌تدبیری‌ها نیستیم اما دشمن با قدرت به جنگ اقتصادی ما آمده است.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: قصه بی حجابی‌های اخیر را نباید دست کم گرفت، البته بدحجاب‌ها و شل حجاب‌ها را ضد انقلاب ندانید چراکه اردوگاه دل بعضی از آنان، اردوگاه دین است.
نوراللهی پیشنهاد‌های گران‌قیمتی از کشور‌های عربی دارد، اما شباب‌الاهلی هم برای حفظ او سر کیسه را شل کرده است
سهیل فداکار معتقد است ملوان در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر نتایج قابل قبولی کسب کرده و در ادامه هم عملکرد بهتری خواهد داشت.
امام جمعه لاهیجان در توییتی نوشت: کار به جایی رسیده حتی خواهران شل حجاب از برهنگی برخی بی حجاب‌ها شکایت دارند! فرماندهان و سربازی‌های ما اسیر شدند، ما تا آخر هستیم.
سپاهان بازهم سر کیسه را شل کرد؛ وینگر ۲۷ساله برزیلی
اگرچه بعدازظهر دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ با بررسی‌های مختلف و گزارش‌های متعدد مشخص شد که فروشگاه نرم افزاری گوگل یا گوگل پلی استور و حتی اینستاگرام در ایران و روی بعضی ارائه دهندگان اینترنت، رفع فیلتر شده اند، با این حال بررسی‌های بیشتر از بازگشت فیلترینگ گوگل پلی استور و اینستاگرام خبر می‌دهد و به نظر می‌رسد که رفع محدودیت این پلتفرم یک اختلال در فیلترینگ بوده است.
غالباً افرادی که صافی کف پا دارند کل مفاصل آن‌ها اصولاً از حالت عادی نرم‌تر است. نرم و شل بودن مفاصل اکثراً به این حالت است که غالباً ریشه ژنتیکی است و بیماری محسوب نمی‌شود.
قرار دادن سبزی‌ها و میوه‌های آبدار مثل هندوانه در فریزر و سپس باز شدن یخ آنها، آن‌ها را شل و وارفته می‌کند و دیگر قابل استفاده نیستند.
کودی گاکپو مهاجم باشگاه PSv، با گلزنی مقابل سنگال پایه گذار برد تیمش بود و درخشش های او از رده باشگاهی، به عرصه ملی راه یافته است.
کمپانی تولید کننده البسه تیم ملی فوتبال ایران، پیراهن‌ های جدید این تیم را برای فروش در سایت خود قرار داده است.
کارشناس صدا و سیما گفت: این حس شکل نگیرد که نظام به خاطر اتفاقاتی که افتاده متنبه شده و حالت انفعال پیدا کرده است. گشت ارشاد حتی با شل حجاب‌ها هم برخورد نداشته است/ ۲-۳ درصد از زنان زیاده‌خواه نمی‌خواهند قانون را رعایت کنند.
کارشناس صدا و سیما گفت: این حس شکل نگیرد که نظام به خاطر اتفاقاتی که افتاده متنبه شده و حالت انفعال پیدا کرده است. گشت ارشاد حتی با شل حجاب‌ها هم برخورد نداشته است؛۲-۳ درصد از زنان زیاده‌خواه نمی‌خواهند قانون را رعایت کنند.
شرکت انرژی قطر اعلام کرد که شرکت انگلیسی «شل» به عنوان دومین شریک در پروژه توسعه بخش جنوبی میدان گازی «شمال» پس از توتال انرژیز فرانسه انتخاب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ