نماینده روسیه در سازمان ملل گفت که اوکراین به یک شرکت نظامی خصوصی متعلق به ناتو تبدیل شده و نشست‌هایی که غرب در شورای امنیت درباره اوکراین برگزار می‌کند، جشنواره ریاکاری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با خواندن این مقاله متوجه خواهید شد برای بسیاری از مشکلات روزمره ما، راه‌حل‌های بسیار موثر و هوشمندانه‌ای وجود دارد و مردم نقاط زیادی از دنیا مدت‌هاست که با استفاده از این راه‌حل‌ها زندگی راحت‌تری دارند.
برای شرکت در پیاده روی اربعین وسایلی نیاز است که هر زائری باید با خود به همراه داشته باشد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: در پشت بام یک ساختمان دوطبقه - که طبقه زیرین آن باشگاه بانوان بود - وسایلی مثل چوب، تخته و از این قبیل وسایل وجود داشت و این وسایل دچار حریق شده بود، خوشبختانه آتش‌نشانان سریعا حریق را اطفا کردند.
واسیلی نبنزیا نماینده دائم روسیه در سازمان ملل پیش از این در نشستی در سازمان ملل ارسال سلاح از ایران را اتهامی بی‌اساس خوانده و گفته بود که مجموعه صنعتی و نظامی روسیه می‌تواند بدون کمک گرفتن از دیگران به اهداف خود دست پیدا کند. این در حالی است که صنعت نظامی اوکراین از اساس وجود ندارد و از سوی صنعت غرب تامین می‌شود.
به احتمال زیاد، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس به لطف تراشه A ۱۷ که در انحصار آن‌ها باقی خواهد ماند، عملکرد بهتری ارائه می‌کنند.
امروز در مورد Galaxy Tab S۹+ و Galaxy Tab S۹ Ultra صحبت می‌کنیم، دو تا از سه تبلتی که باید از خانواده S۹ تشکیل شوند (سومین مدل S۹ وانیلی است). از طریق یک گواهینامه جدید TUV، اکنون می‌دانیم که سه نسخه از هر کدام وجود خواهد داشت.
انتظار می‌رود مدل وانیلی با قیمت ۸۹۹ یورو با پیکربندی حافظه ۸ گیگابایتی/۲۵۶ گیگابایتی به فروش برسد. این حدود ۳۰۰ یورو کمتر از قیمتی است که Razr ۴۰ Ultra پیش بینی می‌شود.
هنگامی که در حال گشت و گذار در اطراف خرابه های باستانی هستید احتمالا انتظار دارید که چند تکه به جا مانده از وسایلی که مردمان قرون پیش از آن استفاده می کردند و در آن منطقه سکونت داشتند را پیدا کنید. با این وجود، باستان شناسان در سایتی باستان شناسی به تازگی چیزی به دست اورده اند که اگر تاریخ آنجا را نمی دانستید ممکن بود انتظار آن را نداشته باشید.
«واسیلی نبنزیا» تأکید کرد که تسلیحاتی که کشورهای غربی در اختیار اوکراین قرار داده اند، اکنون در دست گروه‌های جنایتکار در اروپا و آفریقا قرار دارد.
میشال رحمان می‌گوید یکی از دلایلی که احتمالاً باعث شده است گوگل توسعه اندروید ۱۵ را زودتر آغاز کند، کمبود فرصت برای پیاده‌سازی برخی قابلیت‌های جدید در اندروید ۱۴ است. این نسخه در بهار امسال در کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل معرفی خواهد شد و انتظار می‌رود که در نیمه دوم سال به‌صورت رسمی منتشر شود.
کیک مارمالادی نوعی کیک ساده وانیلی است که بعد از پخت با روکشی از مارمالاد میوه پوشانده می‌شود و به همین دلیل طعم بسیار جذابی دارد.
واسیلی مالیوک به سمت رئیس جدید سرویس امنیتی اوکراین منصوب شد.
تابلو مونا لیزا گران‌ترین اثر هنری داوینچی است، که ارزش ۸۰۰ میلیون دلار دارد و متعلق به دولت فرانسه است.
باستان شناسان در جایی که در گذشته پایه فواره بود، آثاری از جمله ۲۶ سنجاق برنزی لباس، یک دستبند، دو مارپیچ فلزی، یک دندان حیوان، مهره‌های کهربا و بیش از ۷۰ ظرف سرامیکی کشف کردند. باستان شناسان معتقدند که کشف چنین وسایلی در این چاه، آن را از سایر چاه‌های کشف شده در این محل متمایز می‌کند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با ولادیمیر واسیلیف، رئیس گروه دوستی پارلمانی دومای دولتی روسیه و ایران دیدار کرد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با ولادیمیر واسیلیف، رئیس گروه دوستی پارلمانی دومای دولتی روسیه و ایران دیدار کرد.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نمونه تدریس‌ها در شاد گذاشته شده و معلمان با دانش آموزان به صورت انفرادی در ارتباط هستند تا رفع اشکال کنند گفت: یک علت عقب ماندن بچه‌ها به دلیل نداشتن وسایلی است که با آن ارتباط برقرار می‌کنند. در دولت مطرح می‌کنیم ببینیم می‌توانیم برایش اعتباری بگیریم یا خیر.
گاردین در ادامه نوشت: میزان کامل جراحاتی که به رشدی وارد شده بود، تا کنون مشخص نبود. اما اندرو وایلی، مدیربرنامه او در گفت‌وگویی با روزنامه ال پائیس شرح داد که این حمله تا چه اندازه جدی بوده و زندگی او را دگرگون کرده است.
«واسیلی نبنزیا» در نشست شورای امنیت برای بررسی همه پرسی الحاق مناطق شرقی اوکراین به خاک روسیه گفت که این همه پرسی شفاف برگزار شد و به زودی جزئیات آن منتشر خواهد شد.
محمد نخودی در نیمه نهایی با نتیجه ۵ بر ۴ از سد واسیل میخایلوف از اوکراین گذشت
واسیلی نبنزیا، نماینده روسیه در سازمان ملل در جلسه شورای امنیت درباره ادعای آمریکا و انگلیس مبنی بر این که روسیه از ایران پهپاد خریداری کرده است تا در جنگ اوکراین از آن‌ها استفاده کند، گفت: من مایلم از آن‌ها بخواهم که یا مدرکی در این زمینه ارائه کنند یا تصدیق کنند که اطلاعات ناموثق منتشر می‌کنند.
محققان موفق به ابداع شارژر بی سیم لیزری شده‌اند که قادر است وسایلی را که تا فاصله ۳۰ متری آن قرار گرفته‌اند شارژ کند.
هشدار جدی می‌دهم که اگر خانواده نظارت دقیق بر این نداشته باشند که کودکانشان چگونه و با چه وسایلی بازی می‌کنند، چه فیلم‌ها و بازی‌های ویدیویی انجام می‌دهند، در آینده به مراتب بیشتر شاهد خشونت‌های شدید در سطح جامعه خواهیم بود.
واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت: روسیه موضوع ترور «داریا دوگینا»، روزنامه نگار و دختر متحد پوتین را در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل طی امروز سه شنبه مطرح خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ