وزارت اقتصاد آلمان اعلام کرد اداره یک واحد متعلق به شرکت «روس‌نفت» روسیه را به رگولاتور صنعت سپرده و کنترل پالایشگاه شودت که ۹۰ درصد سوخت برلین را تامین می‌کند را برعهده می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی دولت آلمان در پاسخ به‌سئوال خبرنگاری در خصوص هتک‌حرمت به‌ساحت مقدس قرآن کریم، تصریح کرد: نفرت‌پراکنی در چارچوب آزادی بیان قرار نمی‌گیرد.
وزیر دفاع آلمان اعلام کرد که این کشور بودجه‌ تامین مهمات نظامی را افزایش می‌دهد.
وزیر خارجه آلمان می‌گوید که هموار شدن مسیر پیوستن ترکیه به اتحادیه اروپا در آینده نزدیک متحمل نیست.
دولت آلمان از روسیه خواست به ادامه توافق بر سر صادرات غلات از بنادر دریای سیاه پایبند باشد.
وزیر خارجه آلمان در مصاحبه‌ای احتمال انجام مذاکرات با رییس جمهور روسیه درباره اوکراین را رد کرد.
یک نهاد مهم حکومتی در آلمان اعلام کرد قاعده 50+1 درصد که مانع از خرید صد در صدی مالکیت باشگاه‌های این کشور توسط سرمایه‌گذاران بزرگ به حساب می‌آید کماکان لازم الاجرا است.
وزیر دفاع آلمان اعلام کرد که کمک نظامی این کشور به تجهیز تسلیحاتی اوکراین همچنان ادامه می‌دهد.
دولت آلمان اعلام کرد به منظور شرکت در رزمایش مشترک، نیروی نظامی به استرالیا و منطقه ایندوپاسفیک اعزام می‌کند.
پارلمان آلمان با خرید بالگردهای نظامی از شرکت آمریکایی بوئینگ موافقت کرد.
وزیر دفاع آلمان اعلام کرد که لهستان نیروی نظامی کارآمدی دارد و نیاز به نیروهای بیشتری از ناتو ندارد.
جنگ اوکراین تا امروز تحت کنترل طرف شرقی و غربی پیش رفته است. اما قانونی وجود ندارد که ابرقدرت‌ها تا ابد مراعات حال یکدیگر را بکنند. هیچ بعید نیست جنگ جهانی سوم در ساعت ۶ بعدازظهر روز ۳ نوامبر ۲۰۲۳ با حمله موشکی روسیه به آلمان آغاز شود. روس‌ها خیلی وقت است دولت اوکراین را به حکومت نازی‌ها تشبیه می‌کنند و مقابله با آن را لازم می‌دانند و حالا هم که ژرمن‌ها دست بالا را در فعل و انفعالات نظامی مقابل «دشمن فرضی» خود دارند تا پیش‌بینی «الکسا» خیلی هم غیرواقعی به نظر نرسد.
در مصاحبه مطبوعاتی دیشب بعد از حذف بایرن از چمپیونزلیگ، توماس توخل از سوال یک خبرنگار آلمانی به شدت عصبانی شد.
رگولاتور آنتی تراست آلمان قصد دارد اقداماتی برای کنترل اپل انجام دهد. رگولاتور آلمانی «بوندسکارتلامت» (Bundeskartellamt) معتقد است اهمیت شرکت اپل برای رقابت در بازارهای مختلف قابل توجه است.
کشور هلند اکنون کل ارتش میدانی خود را تحت کنترل ارتش آلمان قرار داده است.
پهپاد‌ها پرندگان هوایی هستند که در ابتدا توسط یک فرد از راه دور کنترل می‌شدند، اما اکنون بدون کنترل انسان به صورت مستقل کار می‌کنند.
کمونیسم از پرورش کنجکاویی‌ای که منجر به نوآوری می‌شود ناتوان است. این هنجار جامعه چینی تحت کنترل کمونیستی است. نوآوری بزرگ از ذهن آزاد و کنجکاو ناشی می‌شود. چنین ذهن‌هایی نیاز به پرورش دارند و با وجود تمام آسمان خراش‌های خیره کننده و شهر‌های هوشمند چین امروز از انجام این کار ناتوان است
بنا به اعلام وزیر کشور آلمان، این کشور به منظور مهار موج مهاجران غیر قانونی، کنترل های شدیدتری را اعمال می کند.
روس‌نفت که بزرگترین تولیدکننده نفت روسیه است، اعلام کرد سود ۹ ماهه این شرکت درپی انتقال داراییهایش در آلمان که کنترل پالایشگاه نفت بزرگ روسی را به دست گرفت، کاهش پیدا کرده است.
شرکت راکت لب یک ماهواره سوئدی را به مدار زمین برد اما نتوانست بوستر  آن را با کمک بالگرد میان زمین و آسمان کنترل کند.
مدیرکل کنترل ترافیک هوایی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از آمادگی آسمان ایران برای افزایش ترافیک هوایی در زمان برگزاری جام جهانی قطر ۲۰۲۲ خبر داد.
مدیرکل کنترل ترافیک هوایی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از آمادگی آسمان ایران برای افزایش ترافیک هوایی در زمان برگزاری جام جهانی قطر ۲۰۲۲ خبر داد.
مدیرکل کنترل ترافیک هوایی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از آمادگی آسمان ایران برای افزایش ترافیک هوایی در زمان برگزاری جام جهانی قطر ۲۰۲۲ خبر داد.
برلین امروز اعلام کرد که به صورت موقت به بهانه تضمین دستیابی آلمان به انرژی ۳ پالایشگاه نفت روسیه در آلمان را به کنترل خود درآورده است.
یواخیم لوو، سرمربی سابق تیم ملی آلمان، بعد از مدتها غیبت رسانه‌ای در یک برنامه شرکت کرد تا درحالیکه نمی‌توانست احساساتش را کنترل کند تولد فرانتس بکن‌باوئر را تبریک بگوید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ