اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی کنیا برای دیدار برابر ایران اعلام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رؤسای جمهور کنیا و موزامبیک اعلام کردند که کودتای نظامی ۲۶ جولای سال جاری در نیجر را محکوم می‌کنند.
رئیس جمهور کشورمان در نشست هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و کنیا روابط دو کشور را دارای ریشه‌های عمیق تاریخی دانست و بر ضرورت بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه تعاملات تجاری تاکید کرد.
مشهد ـ «جاشوا ایگوتا گاتیمو »سفیر جمهوری کنیا در ایران از مجموعه فرهنگی و تاریخی نادری مشهد بازدید کرد.
رئیس‌جمهور کنیا اعلام کرد که باز کردن کریدورهای بشردوستانه در سودان از موارد مورد نظر در ابتکار عمل حل بحران این کشور است.
در شرایطی که از تیم ملی فوتبال کنیا برای حضور در تورنمنت آسیای مرکزی دعوت شده بود، این تیم در یک تورنمنت سطح پایین با حضور پاکستان و جیبوتی شرکت می‌کند.
سفیر ایران در کنیا گفت: به رغم پیگیری های یک سال و نیمه سفارت ایران و موافقت دولت کنیا با برقراری پرواز مستقیم، هنوز ایرلاین ایرانی اقدامی برای اجرایی شدن آن نکرده است.
تیم ملی فوتبال کنیا یکی از تیم های شرکت کننده در تورنمنت آسیای مرکزی (کافا) خواهد بود.
ستاره اسپانیایی لایپزیگ تمرکز مدیران باشگاه را برای تمدید قراردادش به خود معطوف کرده است.
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کنیا می‌گوید فعلا قصد ندارد درباره بازی با ایران و اتفاقی که باعث ناراحتی‌اش شده است صحبت کند.
برای آرش برهانی سرمربی تیم ملی همیشه قابل احترام است و او سعی می کند در صحبت هایش به حمایت از این مربی بپردازد.
بی تعارف کنیا بر خلاف تصور حریف خوبی برای ایران بود و امیر قلعه نویی به طور حتم از بازی های دوستانه ای که در شروع پشت سر گذاشت، راضی به نظر می رسد.
تیم ملی در دومین مصاف تدارکاتی‌اش در فیفادی نوروزی مقابل کنیا سورپرایز شد و بیش از چیزی که تصور می‌کرد، اذیت شد. قلعه‌نویی به‌ جای کسب اولین بردش در دوره جدید، می‌توانست نخستین باخت خود را تجربه کند که از این کابوس فرار کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از نخستین پیروزی با این تیم در دیداری تدارکاتی به شرایط دیدار برابر کنیا اشاره کرد و گفت: بازی کردن با این تیم از دیدار با تیم های کره و ژاپن سخت تر بود.
تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود با هدایت امیر قلعه‌نویی به مصاف کنیا می‌رود.
تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی برابر روسیه، در دومین دیدار تدارکاتی خود در سال جدید به مصاف تیم ملی کنیا به میدان رفت و هر چند با یک گل غافلگیر شد اما در نهایت توانست به پیروزی برسد.
تیم ملی در دومین مصاف تدارکاتی‌اش در فیفادی نوروزی مقابل کنیا سورپرایز شد و بیش از چیزی که تصور می‌کرد، اذیت شد. قلعه‌نویی به‌جای کسب اولین بردش در دوره جدید، می‌توانست نخستین باخت خود را تجربه کند که از این کابوس فرار کرد
ایران ۲ . کنیا یک : آژان‌کشی ژنرال در آزادی! الونگا بازهم تیغش را زد
سفیر کنیا در ایران در فدراسیون فوتبال حضور یافت و با بعضی از مدیران این فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال کنیا از لو رفتن خبرهای تیمش در رسانه‌ها قبل از دیدار با ایران انتقاد کرد و گفت که جلوی درز اخبار را با پیدا کردن جاسوس می‌گیرد.
پس از گلزنی های متعدد برابر نمایندگان ایران در آسیا، حالا مایکل اولونگا این بار در قالب تیم کنیا به مصاف تیم ملی می رود.
کنیا با دستیار سابق دایی دومین حریف تیم‌ملی در نوروز شد
سرمربی تیم ملی فوتبال کنیا گفت: ایران یک تیم در کلاس جهانی است و این فرصتی است تا بازیکنانمان را با فوتبال سطح بالا آشنا کنیم.
تیم ملی فوتبال ایران روز هشتم فروردین در دیداری تدارکاتی به مصاف کنیا می رود.
پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری کشور آفریقای کنیا، و پیروزی ویلیام روتو، رقیب او یعنی اودینگا زیر بار نتایج نمی رود و طرفداران او به خیابان ریخته و اقدام به آتش زدن لاستیک کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ