ستاره اسپانیایی لایپزیگ تمرکز مدیران باشگاه را برای تمدید قراردادش به خود معطوف کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسنپ به جای ایجاد راهکارهای هوشمندانه و تشویقی برای ترغیب راننده به قبول درخواست، به راهکارهای تنبیهی برای رانندگان روی آورده و عملا بعضی رانندگان همکار خود را تهدید می‌کند که اگر از حق انتخاب خود برای قبول یا رد درخواست سفر استفاده کنید، درخواست کمتری دریافت می کنید
سعید عزت‌اللهی هافبک موردنظر پرسپولیس و استقلال، روزهای عجیبی را در وایله دانمارک سپری می‌کند.
پاری‌سن‌ژرمن موضع خود را روشن کرد و روی کیلیان امباپه 200 میلیون یورو قیمت گذاشت. پاریسی‌ها به او گفته‌اند یا تمدید کن یا با این قیمت به تیم دیگری برو.
پی اس جی مهلتی 10 روزه برای کیلیان امباپه تعیین کرده و او باید مشخص کند که بند تمدیدش را فعال خواهد کرد یا اینکه همین تابستان باید به تیمی دیگر برود.
اگر به این فکر می‌کنید که چگونه با شریک زندگی خود در مورد مسائل کنترل خشم رفتار کنید، بدانید که یک فرد عصبانی اغلب کسی است که به شدت آسیب دیده و تصمیم می‌گیرد از عصبانیت برای محافظت از خود استفاده کند. کوچکترین تهدید یا ناامنی می‌تواند باعث شعله ور شدن آن‌ها به عنوان یک مکانیسم دفاعی شود؛ بنابراین اگر بتوانید احساس امنیت عاطفی ایجاد کنید، ممکن است متوجه شوید که بسیاری از خشم را می‌توان کنترل کرد.
ظرفیت پالایشی کشور ما بنا به اعلام مسوولان وزارت نفت، حدود ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه در روز است که به طور میانگین نزدیک به ۲ میلیون بشکه از تولید نفت روزانه ما به مصرف داخلی می‌رسد که در زمان اورهال یا تعمیرات اساسی پالایشگاه‌ها این میزان کمی کاهش می‌یابد؛ بنابراین منطقی نیست که روزی نهایتا ۳ میلیون بشکه تولید کنیم، ۲ میلیون بشکه در داخل مصرف کنیم و حدود ۱.۶ میلیون بشکه هم صادر کنیم. به نظر می‌رسد این عدم تطابق، ناشی از فروش بخشی از نفت فروش نرفته قبلی ایران باشد.
اساسا و از لحاظ تکاملی خشم برای محافظت از خود در برابر دشمن یا خطر طراحی شده است. خشم به ما انگیزه می‌دهد که نسبت به تهدیدات توجه کنیم و تمرکز ما را بیشتر می‌کند. هنگامی که ما مورد تهدید یا حمله قرار می‌گیریم، خشم فعال می‌شود و ما را وادار می‌کند که برای دفاع از خود سریع و با قدرت عمل کنیم.
قند یک ماده غذایی التهاب‌آور است. التهاب ناشی از مصرف مواد غذایی شیرین، باعث تشدید برخی مشکلات پوستی مانند اگزما و پسوریازیس می‌شود. اگر دچار هر گونه مشکل التهابی هستید، بهتر است از مصرف زیاد قند خودداری کنید. هم‌چنین مصرف قند و شکر باعث مات یا کدر شدن و کاهش خاصیت ارتجاعی پوست می‌شود.
قرمز به طور مستقیم در چرخه رنگ سبز قرار دارد که آن را به بهترین همنشین تبدیل می‌کند. این رنگ کنتراست ایده آلی است. اگر قرمز پرحرارت را دوست ندارید. سایه‌های تیره‌تر آن را امتحان کنید، رنگ شرابی یا بورگاندی چشم‌های سبز شما را تشدید می‌کند.
بحران‌های شهر‌های دیگر را باید ضرب در پنج یا شش کنیم تا به اوضاع تهران برسیم. علت به گردش اقتصادی تهران بازمی‌گردد. شرایط تحریم این وضعیت را هم تشدید می‌کند. کاهش سطح اشتغال و سرمایه‌گذاری در کشور هم تشدیدکننده این موضوع بوده است.
مدیران رئال مادرید قصد دارند به صورت جدی برای دفاع از وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی، وارد عمل شوند.
باشگاه سپاهان قصد دارد برای فصل آینده هم با ژوزه مورایس در لیگ برتر ایران شرکت کند.
استاد دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ضمن اشاره به اینکه در برخی رشته‌ها یا باید جذابیت‌های مربوط به آن تخصص بالا برود یا مجبوریم آن را حذف و جایگزینی برایش تعریف کنیم، افزود: همین حالا عمدتا از طریق میزان ثبت نامی‌های ابتدای ترم منبع موثقی برای تجدید نظر در خصوص رشته‌ها داریم، اما کار‌های مطالعاتی دیگری هم برای این هدف در دانشگاه تهران در حال انجام است.
همزمان با طرح اتهام از سوی رحیم‌پورازغدی، مشاور عالی فرمانده سپاه، بحث محاکمه روحانی را مطرح کرد و در این راستا گفته که «دیر و زود دارد، اما سوخت‌وسوز ندارد. اما اینکه الان اولویت ما محاکمه قبلی‌هاست؟ جامعه را به سمت حل مسائل ببریم و پیشرفت کشور را دنبال کنیم یا حتی موضوع اقتصاد و پیشرفت را تبدیل به دعوای سیاسی کنیم؟»
شادی کنیم یا نه؟!؛ با سقوط صدام احساس دو گانه‌ای ایجاد شد. چون دشمن ایران ساقط شده بود طبعا جای شادی داشت، اما این اتفاق در پی لشکرکشی آمریکا به منطقه و نه در پایان جنگ ما با آنان رخ داده بود.
تیم ملی بسکتبال در حالی سهمیه جام جهانی را تصاحب کرده که طبق توافق اولیه، قرارداد سرمربی فعلی باید برای این جام تمدید شود اما به نظر می‌رسد نتیجه برخی مذاکرات و نشست‌ها تعیین کننده شود.
هافبک رئال مادرید بعد از ثبت یک رکورد قابل توجه در جام باشگاههای جهان، آینده خود در اسپانیا را نامشخص دانست.
تونی کروس، ستاره رئال مادرید، تصمیم نهایی‌ درباره آینده‌اش را در فاصله یک ماه دیگر اعلام خواهد کرد.
علیرضابیگی در پاسخ به این مسأله که «شنیده شده است آقای اژه‌ای در پاسخ به تشدید برخوردها گفته است که باید با ملاحظه و دقت به موضوعات رسیدگی شود»، اظهار کرد: خواسته آقای اژه‌ای از نمایندگان این بود که شما از من اجرای قانون را بخواهید؛ یعنی شما نمایندگان بر موضع قانون پافشاری کنید و تلاش نکنید به من دیکته کنید که من چه کار باید بکنم یا نباید بکنم.
لحظه‌ای که شما حکومت قانون را از بین می‌برید قدرت بیش تری بدست می‌آورید و می‌توانید دموکراسی را از طریق سرکوب کردن یا ممانعت مردم از دسترسی به امکان رای دادن تضعیف کنید. ما شاهد برخی از این رخداد‌ها هستیم و متاسفانه در حال حاضر در ایالات متحده این وضعیت دیده می‌شود.
یورگن لوکادیا می‌گوید فعلا صحبت در مورد تمدید قرارداد با پرسپولیس خیلی زود است.
یکی از مشکلاتی که عمدتاً در ایران مشکل ساز می‌شود این است که همیشه یا زبان تهدید دیگر کشور‌ها را مورد خطاب قرار می‌دهیم. یعنی کافی است حتی گمان کنیم که مشکلی میان ما و کشور دیگری وجود دارد، سریعا در موضع تهدید قرار می‌گیریم
شلیک مرگبار مقابل چشمان مردم در قزوین
هنوز اصل ممنوع الکاری غفوری تایید نشده است که عده‌ای رفتن فرهاد مجیدی را هم به حمایتش از کاپیتان تیم ربط داده اند! بهرحال تا امروز مشخص نیست که وریا با توجه به افت بدنی و نیمکت نشینی توسط مجیدی، باز هم در فهرست نهایی باشگاه برای لیگ بیست‌ودوم قرار خواهد گرفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ