پس از گلزنی های متعدد برابر نمایندگان ایران در آسیا، حالا مایکل اولونگا این بار در قالب تیم کنیا به مصاف تیم ملی می رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انصراف بهزاد نبوی از ریاست جبهه اصلاحات که برخی آن را تقویت‌ رویه رادیکالی درجریان اصلاحات می‌دانند، بهانه ‎ای شد تا به مسیر پیش‌روی اصلاح‌طلبان در دوراهی «میانه‌روی»و «رادیکالیسم» بپردازیم.
رضا عنایتی سبک بازی در هوادار را با خود به تیم امید نمی آورد و با یک سبک جدید مهیای حضور در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا می شود.
شورای تأمین در توجیه تصمیمی که گرفته شده، موقعیت این ورزشگاه در داخل شهر را بهانه کرده و گفته نگران آن است که نتواند «ترافیک» اطراف ورزشگاه را تأمین کند. این در حالی است که نساجی برای اولین بار در لیگ برتر میزبان نیست و پیش‌از‌این، این ورزشگاه با ظرفیت کاملِ تماشاگران میزبانی کرده است. مشخص است که ترافیک نمی‌تواند دلیل کافی باشد؛ به‌ویژه اینکه قبل از تصویب این طرح، شایعه جابه‌جایی میزبانی به شهر ثالث هم وجود داشت. شایعات زیادی است که خبر می‌دهد مسئولان ورزشی از یک سو و شورای تأمین به‌عنوان نهاد اصلی، نگران تجمع تماشاگران در اطراف ورزشگاه هستند و این نگرانی برای آن‌ها وجود دارد که نتوانند جمعیت را کنترل کنند
عده ای از افراد به بهانه عید نیمه شعبان اقدام به برگزاری مراسم آتش بازی با استفاده از مواد منفجره و آتش زا کرده اند.
برونو فرناندز در بازی با رئال بتیس مرتکب خطایی شد که یک بار دیگر صلاحیت او برای بستن بازوبند کاپیتانی را زیر سوال برد.
باشگاه نفت مسجد سلیمان با انتشار بیانیه‌ای به تصمیم باشگاه تراکتور برای عدم سفر به مسجد سلیمان و بازی با نفت واکنش نشان داد.
نتیجه هشت تقابل قبلی سپاهان - پرسپولیس در اصفهان را به بهانه دیدار فردای این دو تیم در جام حذفی در نمودار زیر می بینید. زردپوشان در اصفهان سال‌هاست که زور بردن پرسپولیس را نداشته‌اند
بازیکنان دورتموند با پیراهن مشکی و طرحی جذاب در بازی مقابل هرتابرلین قرار گرفته‌اند.
استقلال و ملوان در شرایطی باید در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم بروند که دو تیم هشت بار در این رقابت ها با هم بازی کرده اند.
مهدی ترابی حاضر نشد در جریان بازی برای پرسپولیس پنالتی بزند، اما در ضربات پنالتی پشت اولین ضربه ایستاد.
دستیار مازیار زارع در نشست خبری اعلام کرد کم بودن باد توپ در بازی ملوان و سپاهان بهانه است.
بازی تاج با جان هوادار به بهانه ویترین فوتبال!
سرمربی تیم شمس‌آذر قزوین معتقد است برخی بازیکنانش در بازی جام حذفی مقابل پارس جنوبی در اندازه‌های خود ظاهر نشدند.
تیم هوادار در جریان بازی دوستانه با استقلال با نتیجه دو بر یک پیروز شد تا نشان دهد هم چنان می تواند یکی از تیم های قابل احترام لیگ برتر باشد.
رابرت پیج، مربی ولز، در پایان بازی با ایران که به شکست تیمش ختم شد گفت که مسئول این ناکامی است.
لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین، از هم تیمی های خود خواست برای بازی های بعدی آماده شوند.
سرمربی تیم استقلال قصد داشت، در تعطیلات به بهانه جام جهانی تیم استقلال را به پرتغال ببرد و دو سه بازی دوستانه با تیم‌های لیگ برتری برگزار کند، اما باشگاه استقلال به نظر می‌رسد به خاطر مشکلات مالی این برنامه را لغو کرده است
تیم نوجوانان ایران هم همانند تیم جوانان هر سه حریف خود را در بازی های مقدماتی جام ملت ها شکست داد و با شایستگی به دور پایانی بازی ها صعود کرد.
فدراسیون فوتبال با استفاده از تعطیلی بازی های لیگ برتر به بهانه بازی های دوستانه تیم ملی مرحله دوم از کلاس مربیگری A را در تهران دنبال می کند.
مجتبی حسینی، سرمربی پیکان معتقد است که تیمش بعد از بازی پرفشار برابر استقلال مقابل گل گهر تا حدودی خسته بوده است.
به بهانه بازی امروز لیورپول و یونایتد در تئاتر رویاها، نگاهی انداختیم به اوضاع اسف‌بار یونایتد و تن‌هاخ.
به بهانه بازی امروز لیورپول و یونایتد در تئاتر رویاها، نگاهی انداختیم به اوضاع اسف‌بار یونایتد و تن‌هاخ.
باشگاه منچسترسیتی به بهانه شروع سریال House of the Dragon  (خاندان اژدها) و بازی با نیوکاسل، پوستر جالبی را منتشر کرده است.
دیدار تیم های فولاد و سپاهان از هفته بیست و نهم لیگ برتر به دلیل آنچه همدردی با مردم آبادان و بازماندگان حادثه تلخ متروپل خوانده شد، بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ