تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود با هدایت امیر قلعه‌نویی به مصاف کنیا می‌رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امسال تابستان، فقط گوشه‌ای از بلایایی که در راه هستند به چشم ما آمد، داغی هوا و کم‌آبی و بی‌برقی. مسوولان محترم! فریفته بارش‌های اتفاقی و پراکنده و بی‌حاصل نشوید، نه اقلیمی عوض می‌شود و نه ایران اروپا و نه اروپا ایران. هنوز هم می‌توانیم با بسیج ملی امکانات تبعات بلایی را که در راه است و فعلا فقط طلیعه‌اش را دیده‌ایم، کمتر کنیم. راستگویی و راست‌کرداری مسوولان و پرهیز از کتمان حقیقت و قبول خطا‌ها نخستین و مهم‌ترین گام برای مقابله ملی با آسیب‌های در راه است.
نخستین روز از مسابقات دوومیدانی یونیورسیاد دانشجویان جهان با راهیابی حمیدرضا کیا به فینال پرش سه گام و ناکامی دونده نیمه استقامت ایران در رسیدن به خط پایان برگزار شد.
نخستین روز از مسابقات دوومیدانی یونیورسیاد دانشجویان جهان با راهیابی حمیدرضا کیا به فینال پرش سه گام و ناکامی دونده نیمه استقامت ایران در رسیدن به خط پایان برگزار شد.
طی سفری که رییس جمهوری به آفریقا داشته، قرار است سازمان شیلات ایران با همتای کنیایی خود در ۶ حوزه همکاری داشته باشد.
رئیس جمهور کشورمان در نشست هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و کنیا روابط دو کشور را دارای ریشه‌های عمیق تاریخی دانست و بر ضرورت بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه تعاملات تجاری تاکید کرد.
در گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و کنیا آخرین وضعیت روابط دوجانبه و راه‌های توسعه مناسبات فیمابین مورد بررسی قرار گرفت.
امیرعبدالهیان گفت: روابط دو کشور در سطح مناسبی قرار دارد. ما گفتگو‌هایی را همواره داشته و این مسیر را ادامه خواهیم داد. توافق کردیم که در مسیر لغو روادید سیاسی به عنوان گام اول اقدام کنیم و در ادامه در مورد لغو روادید عادی بتوانیم توافقی را حاصل کنیم. همچنین برای پیگیری کمیسیون مشترک عالی دو کشور گفتگو‌هایی داشتیم.
مشهد ـ «جاشوا ایگوتا گاتیمو »سفیر جمهوری کنیا در ایران از مجموعه فرهنگی و تاریخی نادری مشهد بازدید کرد.
در شرایطی که از تیم ملی فوتبال کنیا برای حضور در تورنمنت آسیای مرکزی دعوت شده بود، این تیم در یک تورنمنت سطح پایین با حضور پاکستان و جیبوتی شرکت می‌کند.
سفیر ایران در کنیا گفت: به رغم پیگیری های یک سال و نیمه سفارت ایران و موافقت دولت کنیا با برقراری پرواز مستقیم، هنوز ایرلاین ایرانی اقدامی برای اجرایی شدن آن نکرده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نقش جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان بسیار مهم و اساسی است و باید مسائل سیاست داخلی و خارجی را مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دنبال کنیم.
تیم ملی در دومین مصاف تدارکاتی‌اش در فیفادی نوروزی مقابل کنیا سورپرایز شد و بیش از چیزی که تصور می‌کرد، اذیت شد. قلعه‌نویی به‌ جای کسب اولین بردش در دوره جدید، می‌توانست نخستین باخت خود را تجربه کند که از این کابوس فرار کرد.
نیمه نخست بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و کنیا در شرایطی با تساوی به پایان رسید که ملی‌پوشان ایران نتوانستند در یک نیمه موقعیت جدی و خطرناکی روی دروازه حریف آفریقایی خود داشته باشند.
تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی برابر روسیه، در دومین دیدار تدارکاتی خود در سال جدید به مصاف تیم ملی کنیا رفت و هر چند با یک گل غافلگیر شد اما در نهایت توانست به پیروزی برسد.
پیام نیازمند، آرمین سهرابیان، محمدحسین کنعانی زادگان، احسان حاج صفی، صادق محرمی، محمد کریمی، روزبه چشمی، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، محمد محبی و شهریار مغانلو.
تیم ملی در دومین مصاف تدارکاتی‌اش در فیفادی نوروزی مقابل کنیا سورپرایز شد و بیش از چیزی که تصور می‌کرد، اذیت شد. قلعه‌نویی به‌جای کسب اولین بردش در دوره جدید، می‌توانست نخستین باخت خود را تجربه کند که از این کابوس فرار کرد
اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی کنیا برای دیدار برابر ایران اعلام شد.
سفیر کنیا در ایران در فدراسیون فوتبال حضور یافت و با بعضی از مدیران این فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.
بهترین روز برای ما وقتی است که با اتحاد و تدبیر بتوانیم بر نارسایی‌ها و ناکارآمدی‌ها غلبه کنیم. ما راه تحقق ایران قوی در گام دوم انقلاب را حکمرانی نو می‌دانیم. حکمرانی نو یعنی مدیریت تحول و نوسازی روش‌ها با مراجعه به مبانی انقلاب اسلامی، تا کیفیت زندگی مردم را در جمهوری اسلامی به سطحی که در شأن آن‌هاست ارتقا بدهیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال کنیا گفت: ایران یک تیم در کلاس جهانی است و این فرصتی است تا بازیکنانمان را با فوتبال سطح بالا آشنا کنیم.
تیم ملی فوتبال ایران روز هشتم فروردین در دیداری تدارکاتی به مصاف کنیا می رود.
رئیس فدراسیون جودو عراق و نایب رئیس جودو آسیا گفت: جودو ایران با هدایت میراسماعیلی گام های خوبی برداشته و باید گفت که تعلیق تاثیری بر جودو ایران نداشته است.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه در گام نخست توانستیم اعتماد سیاسی متقابل را تقویت کنیم،گفت: در گام دوم نقش آفرینی جمهوری اسلامی ایران و حضور فعالش در منطقه را دنبال می کنیم.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه در گام نخست توانستیم اعتماد سیاسی متقابل را تقویت کنیم،گفت: در گام دوم نقش آفرینی جمهوری اسلامی ایران و حضور فعالش در منطقه را دنبال می کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ